Scrisoare către Emag (fără răspuns) - cum s-a făcut de râs Emag-ul pentru două suzete
#19
Posted 23 November 2016 - 00:28
mai trimite odata scrisoarea dar nu acum, pe finalul saptamanii, inca sunt in febra bf-ului, nu va raspunde nimeni. De verificat le verifica toti produsele, nu e ca nu te intreaba. De ex eu am luat de la f64, aceeasi chestie, poti returna dar au conditii, nu le zic de la inceput, trebuie sa le stii tu ca si consumator , le au insiruite prin ceva articole. Mi-au verificat produsul, au zis ca e cu zgarieturi fine dar l-au acceptat la retur, asta cu retur prin curier. In unele cazuri returneaza suma completa in altele scad. Cred ca tu esti suparat pe faptul ca ai bagat zeci de mii in contul lor si te-au tratat ca un cumparator normal. Zicea un coleg mai sus, ai dat peste niste nasparlii. Mergi mai departe.
Edited by xkos, 23 November 2016 - 00:29. |
#20
Posted 23 November 2016 - 00:29
aurel23ro, on 23 noiembrie 2016 - 00:20, said:
Ai fost vreodată la Emag de Black Friday să ridici produsele de la Emag să vezi cât e coada la ridicări produse? Coada se apropia vertiginos de intrarea dinspre Grădinița 37. Tu lipseai cu suzetele tale, inseamna ! Deci ai cumparat de zeci de mii de lei de la Emag si ai fost multumit, si acum pentru ca ti-au etichetat gresit suzetele te-ai gandit ca de black friday sa mergi sa le faci scandal. Si sesizari, si scrisori... Vai de capul meu, tara asta chiar ca se duce de rapa cu oameni ca tine. suzete de la Emag de Black Friday fratele meu...fereasca Dumnezeu ! Edited by Damascus77, 23 November 2016 - 00:33. |
#21
Posted 23 November 2016 - 00:30
greenvision, on 23 noiembrie 2016 - 00:26, said: Am fost in seara asta. La retururi era liniste si pace, iar la ridicari o coada de vreo 100 persoane. Nu avea legatura una cu cealalta |
#22
Posted 23 November 2016 - 00:32
In loc sa faci plangere unde vrei tu ai preferat sa deschizi topic pe SP , sa fim empatici cu " problema " ta .
Ia pune un copy cu comanda ta sa vedem si noi ce ai comandat si niste poze cu produsul care l-ai primit . Apoi o sa tinem sfat mare , largit , sa vedem cum o sa-ti recuperezi paguba + cheltuielile aferente cu deplasarile ( benzina si biscuitii ) . Se stie ca numai pe SP se gaseste rezolvarea . Amin . L.E. problema nu e de acei 14 lei ci de faptul ca ai " cazut " de prost si in fata sotiei ?! Edited by cobi1, 23 November 2016 - 00:34. |
#23
Posted 23 November 2016 - 00:33
mi-am adus aminte, pe mine m-au fraierit cu un cos de gunoi..pff...nu l-au mai trimis, au trimis unu cu ramburs, l-am refuzat, au trimis altul dintr-un set de doua si asa a ramas, al doilea e disparut. a trecut deja luna.
Edited by xkos, 23 November 2016 - 00:34. |
#24
Posted 23 November 2016 - 00:34
Damascus77, on 23 noiembrie 2016 - 00:29, said: Tu lipseai cu suzetele tale, inseamna ! Deci ai cumparat de zeci de mii de lei de la Emag si ai fost multumit, si acum pentru ca ti-au etichetat gresit suzetele te-ai gandit ca de black friday sa mergi sa le faci scandal. Si sesizari, si scrisori... Vai de capul meu, tara asta chiar ca se duce de rapa cu oameni ca tine. suzete de la Emag, fereasca Dumnezeu ! 2. Eu nu am făcut nici un scandal, sesizarea fiind făcută în platforma de client. 3. Să înțeleg că pe tine nu te deranjează când cineva se comportă într-un mod incorect față de tine ? 4. Elaborează te rog, cum se duce țara asta de râpă cu oameni ca mine. 5. Ce ți se pare absurd în achiziționarea a două suzete de la Emag? |
#25
Posted 23 November 2016 - 00:36
aurel23ro, on 23 noiembrie 2016 - 00:30, said:
Dacă erau 100 de persoane, atunci ai văzut că în momentul în care stăteai la coadă aveai vedere clară către departamentul de retururi (era în stânga ta la un moment dat). Nu știu unde ai văzut tu că eu am scris că aș fi încurcat lumea care ridica produsele. Cei de la coadă erau doar spectatori. Fie, imi pare rau ca ti s-a intamplat asta. Pe viitor incearca sa fii calm, uneori nu are rost sa te consumi si se pot rezolva si amiabil problemele. Numai bine |
#26
Posted 23 November 2016 - 00:36
aurel23ro, on 23 noiembrie 2016 - 00:20, said:
Conform DEX FLEGMÁTIC, -Ă, flegmatici, -e, adj. Cu caracter nepăsător, cu sînge rece, imperturbabil. Exact asta știam că înseamnă - poate tu ai o altă definiție, luminează-mă! Ai fost vreodată la Emag de Black Friday să ridici produsele de la Emag să vezi cât e coada la ridicări produse? Coada se apropia vertiginos de intrarea dinspre Grădinița 37. cu caracter nepasator!=nepasator FLEGMÁTIC, -Ă, flegmatici, -ce, adj. Cu caracter nepăsător, cu sânge rece; imperturbabil, calm, liniștit, placid. ◊ Tip flegmatic = unul dintre cele patru tipuri de temperament din clasificarea lui Hipocrat, caracterizat prin echilibru, stăpânire de sine și lipsă de mobilitate; persoană cu sistem nervos puternic, echilibrat, lucid, rece. – Din fr. flegmatique. [DEX '98] Edited by gumball3000, 23 November 2016 - 00:38. |
#27
Posted 23 November 2016 - 00:39
xkos, on 23 noiembrie 2016 - 00:28, said:
mai trimite odata scrisoarea dar nu acum, pe finalul saptamanii, inca sunt in febra bf-ului, nu va raspunde nimeni. De verificat le verifica toti produsele, nu e ca nu te intreaba. De ex eu am luat de la f64, aceeasi chestie, poti returna dar au conditii, nu le zic de la inceput, trebuie sa le stii tu ca si consumator , le au insiruite prin ceva articole. Mi-au verificat produsul, au zis ca e cu zgarieturi fine dar l-au acceptat la retur, asta cu retur prin curier. In unele cazuri returneaza suma completa in altele scad. Cred ca tu esti suparat pe faptul ca ai bagat zeci de mii in contul lor si te-au tratat ca un cumparator normal. Zicea un coleg mai sus, ai dat peste niste nasparlii. Mergi mai departe. Oricum sunt absolut uimit de oamenii care fac mișto și invocă faptul că este într-un fel greșeala mea că mi-am cerut un drept. Cică se duce țara de râpă cu oameni ca mine. |
#28
Posted 23 November 2016 - 00:40
Nu e doar absurd, e halucinant ce povestesti tu aici
Kafkian de-a dreptul. In fine, nu ma mai mira aproape nimic in tara asta, dar din cand in cand... asa ceva... |
|
#29
Posted 23 November 2016 - 00:45
gumball3000, on 23 noiembrie 2016 - 00:36, said:
Ai taiat din definitia completa ca sa se inteleaga doar ce ai crezut tu ca inseamna. cu caracter nepasator!=nepasator FLEGMÁTIC, -Ă, flegmatici, -ce, adj. Cu caracter nepăsător, cu sânge rece; imperturbabil, calm, liniștit, placid. ◊ Tip flegmatic = unul dintre cele patru tipuri de temperament din clasificarea lui Hipocrat, caracterizat prin echilibru, stăpânire de sine și lipsă de mobilitate; persoană cu sistem nervos puternic, echilibrat, lucid, rece. – Din fr. flegmatique. [DEX '98] Damascus77, on 23 noiembrie 2016 - 00:40, said:
Nu e doar absurd, e halucinant ce povestesti tu aici Kafkian de-a dreptul. In fine, nu ma mai mira aproape nimic in tara asta, dar din cand in cand... asa ceva... Sincer mă bucură faptul că pot conversa cu oameni care îl citesc pe Kafka. Cât despre mirarea ta, bănuiesc că ți-ai dat seama de contradicția lui. Adică nu te mai miră nimic în țara asta, dar te miră comentariul meu. Pe bune ? |
#30
Posted 23 November 2016 - 00:45
Consumerismul ti-a lasat impresia ca ai drepturi ? Corporatiile nu sunt organizatii de binefacere si nu agreaza aceste masuri socialiste si populiste si comunisme ca RETURURI in 30 de zile, alea sunt mai mult marketing ca sa cumperi mai mult, sa nu te astepti ca te serveste cineva cu zambetul pe buze la retur, defapt daca nu te-au dat afara din magazin, eu zic ca au exagerat cu bunatatea.
|
#31
Posted 23 November 2016 - 00:47
singura ta greseala e ca trebuia sa le dai in masa de suzete, nu trebuia sa te pleci la ele, scapai si de umilinta la coinacii aia acolo. Greseala impropiu zis. Problema e ca aici la noi in ro esti luat in bascalie cu ele si sunt sanse mari sa fi luat si la nivelul emag-ului luat la misto cu ele. De asta zic ca eu as fi renuntat la ele. Avem un sarcasm in noi mai dezvoltat, cred ca asta-i firea romaneasca. Next time renunta la chestii de bebelusi in a le lua online, ia de la farmacii, vezi in mana pe loc produsul. Iar de la astia mari daca te bazezi pe retur, eu as prefera doar prin curier. Angajatii sunt cum sunt in Ro.
|
#32
Posted 23 November 2016 - 00:47
_-AppleS-_, on 23 noiembrie 2016 - 00:45, said:
Consumerismul ti-a lasat impresia ca ai drepturi ? Corporatiile nu sunt organizatii de binefacere si nu agreaza aceste masuri socialiste si populiste si comunisme ca RETURURI in 30 de zile, alea sunt mai mult marketing ca sa cumperi mai mult, sa nu te astepti ca te serveste cineva cu zambetul pe buze la retur, defapt daca nu te-au dat afara din magazin, eu zic ca au exagerat cu bunatatea. Însă în apărarea mea, am avut experiențe plăcute cu alt magazin online. Probabil naiv fiind m-am așteptat la același lucru de la marele Emag. |
#33
Posted 23 November 2016 - 00:48
aurel23ro, on 23 noiembrie 2016 - 00:39, said:
Exact despre asta este vorba! Îți mulțumescu pentru că m-ai înțeles. Oricum sunt absolut uimit de oamenii care fac mișto și invocă faptul că este într-un fel greșeala mea că mi-am cerut un drept. Cică se duce țara de râpă cu oameni ca mine. De obicei tin cont de ele, ultima data mi-au oferit o reducere suplimentara pentru produsul mentionat in sesizare, doar ca nu mai aveam nevoie de el (primisem raspuns dupa vreo luna) Eu sunt curios ce raspuns ai vrea sa primesti la acel bildungsroman incat sa-ti fie pe plac. Edited by gumball3000, 23 November 2016 - 00:52. |
|
#34
Posted 23 November 2016 - 00:49
Daca tot esti atata de nemultumit , de ce nu returnezi produsele de ZECI DE MII ( barbi ) ?
|
#35
Posted 23 November 2016 - 00:50
ce sa mai returneze, alea poate sunt luate de-a lungul timpului:)
|
#36
Posted 23 November 2016 - 00:52
cobi1, on 23 noiembrie 2016 - 00:49, said:
Daca tot esti atata de nemultumit , de ce nu returnezi produsele de ZECI DE MII ( barbi ) ? N-ai vrea sa procedeze precum clientul acela nemultumit de iPhone, sa se puna cu ciocanul pe toate suzetele din showroom? Edited by gumball3000, 23 November 2016 - 00:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users