Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Ajustare pret contract mixt

Incurajarea, stimularea si sustin...
 Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded
 DUO Street View

Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...
 Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
32231 replies to this topic

#16435
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postremvirg, on 06 iunie 2019 - 13:33, said:

Ar fi fost mai ok sa nu se taxeze cilindreea. In loc de 0.9-1.5 turbo ar fi fost dezvoltate motoare aspirate de 2-3 litri cu emisii mai putine.
Sau nu neaparat aspirate; dar macar nu ascutitori turbo.

Cat mi s-a mai dat in cap ca n-am motor "avansat tehnologic", cilindree mica, supraalimentat, cu injectie directa si problemele aferente...

#16436
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,049
  • Înscris: 06.04.2007

View Postremvirg, on 06 iunie 2019 - 13:33, said:


Ar fi fost mai ok sa nu se taxeze cilindreea. In loc de 0.9-1.5 turbo ar fi fost dezvoltate motoare aspirate de 2-3 litri cu emisii mai putine.
Ar fi fost corect!
Cum spuse si Figo, in tarile civilizate puterea e prima taxata! Apoi ma gandesc ca se ia ceva in calcul si de la cilindree.
Asa ar fi normal si rezolvau problema (ca e o problema) noxelor polizoarele benzina turbo

PS: chiar duc doru unui benzinar aspirat...

Edited by Octavian___, 06 June 2019 - 17:35.


#16437
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,974
  • Înscris: 04.05.2003
Nu... nu inteleg... sunt cam tâmpit

Am spus cã nu avea rost downsizing pentru consum pentru ca tot atat consuma ...cat un aspirat cu cilindree mai mare.
De asta am si spus cã motoarele de 1l nu sunt ok pe mașini mai grele decat o masina din clasa mini, din cauza consumului.


Consumul pus de mine nu are legatura cu downsizing. Are legatura cu discuțiile de pe topicik asta cateva pagini mai încolo.



#16438
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postzippo123, on 06 iunie 2019 - 17:36, said:

Nu... nu inteleg... sunt cam tâmpit

Am spus că nu avea rost downsizing pentru consum pentru ca tot atat consuma ...cat un aspirat cu cilindree mai mare.
De asta am si spus că motoarele de 1l nu sunt ok pe mașini mai grele decat o masina din clasa mini, din cauza consumului.

Pai nu consuma tot atat. Posted Image Downsizing a insemnat in primul rand trecerea de la aspirate la turbo. Despre asta se discuta pe topic.

Cand se trece de la 2l la 1.6l (sa zicem), nu prea se intampla nimic negativ. Un motor cu injectie directa si 200CP are aceleasi probleme si la 2l si la 1.6l

Edited by figo1988, 06 June 2019 - 17:42.


#16439
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 01.01.2014

View Postzippo123, on 06 iunie 2019 - 17:36, said:

Nu... nu inteleg... sunt cam tâmpit

Am spus cã nu avea rost downsizing pentru consum pentru ca tot atat consuma ...cat un aspirat cu cilindree mai mare.
De asta am si spus cã motoarele de 1l nu sunt ok pe mașini mai grele decat o masina din clasa mini, din cauza consumului.


Consumul pus de mine nu are legatura cu downsizing. Are legatura cu discuțiile de pe topicik asta cateva pagini mai încolo.

Nope, nu consuma tot atat. Eu am consum intre 4.5 si 7-8 in exterior, in functie de cum merg si trafic. Si cam 7-7.5 daca merg cu 140-150km/h constant pe autostrada. Motor de 1.5l turbo, cu 182 de cai pe o Civic. Stii vreun motor aspirat cu putere asemanatoare care sa consume la fel?

#16440
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,049
  • Înscris: 06.04.2007

View PostOctavian___, on 06 iunie 2019 - 09:54, said:


Corect. E o marlanie fara limite la benzinarele actuale, de neconceput ca generatia veche de acu 20-25 ani sa aibe noxe incomoarabil mai mici, de neconceput pt astea noi zic.
Totul sub buna paza a nornei care permite si valorile actuale.
E intr-adevar penibil si revoltator
Ajung sa-mi dau reply...
Deci in sustinere, mai jos 3 motoate GDI .

INUMAN , rusine mai mare nu exista! Valori f mari de NOx !!
Dar deh...sunt in limitele admise! Pe cand un motor aspirat de acu 20+ ani avea de 10 ori mai putine noxe.
INUMAN din nou! Deci un mare rahat!

Attached Files



#16441
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
De curiozitate, ai date si pentru D-4S sau ceva similar?

#16442
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,049
  • Înscris: 06.04.2007
Nu, nu am aprofundat treaba, acum spicuiam asa de pe net.

#16443
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,327
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTS030, on 06 iunie 2019 - 18:20, said:

De curiozitate, ai date si pentru D-4S sau ceva similar?
doar 2 de la Toyota am gasit:

Teste pe 149 de masini diesel Euro5, cele mai rele rezultate tot Renault, cele mai bune tot VW.

Many of the 149 Euro 5 models studied performed poorly. Their NOx emissions in the Ecotest averaged 528 mg / km - on the test bench allowed 180 mg / km. The Renault Trafic Combi released the most (over 1,500 mg / km), the least was the VW Golf VII 1.6 TDI BlueMotion (135 mg / km).
Improvement at Euro 6b, but missed expectations

Teste pe 69 modele Eur6b, cele mai rele rezultate Subaru, Renault, Dacia, cele mai bune VW, Land Rover si BMW

It looks better with the Euro 6b vehicles. 69 measured models showed an average emission of 341 mg / km - but with a limit of 80 mg / km. While the limit was lowered by 56 percent, emissions under realistic conditions have dropped by only 35 percent.
By far the worst cut of the Subaru Forester 2.0 D with over 2,000 mg / km. Second and third place in the negative ranking were the Renault Grand Scenic dCi 160 with almost 900 mg / km and the Dacia Sandero Stepway dCi 90 with barely better 889 mg / km.
But even with the Euro 6b models, six of the tested cars can meet the test bench limit even under demanding conditions. The top three are the VW T6 Multivan (50 mg / km), the Land Rover Discovery Td6 (61 mg / km) and the BMW 118d (69 mg / km).

Teste pe 25 modele Eur6c si Eur6d, aproape toate au reusit sa se situeze practic la limita legala, cele mai proaste rezultate: Honda civic, cele mai bune BMW, care a reusit sa scoata mai putin de 10 ori decat limita de NOx legala (deci se poate, viitorul suna bine):

Even in detail, the results of the 25 Euro 6c / d-TEMP diesel vehicles that are being measured offer a lot of good news:
52 percent of Ecotest average values ​​remain below the strict test bench limit of 80 mg / km.
With the exception of one exception (Honda Civic Diesel), all of the Euro 6d TEMP versions are clearly below the RDE limit of 168 mg / km.
Nine of the 25 models tested (36 percent) are below the test bench limit of 80 mg / km in all Ecotest cycles, even in the challenging highway section.
The best diesel ever measured, a BMW X1 sDrive18d, has a NOx emissions of only 8 mg / km, one-tenth of the test bench limit - despite the more demanding Ecotest conditions.
Among the previously measured Euro 6d TEMP models were no really bad results more, as occurred more often in Euro 5 and Euro 6b. Especially in WLTC, which is relevant for city traffic, good results were always achieved.

https://www.adac.de/...ich abgasnormen

Attached Files



#16444
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
11mg/km pentru C-HR, si 2mg/km pentru Yaris.
C-HR-ul are motor de 1.2l supraalimentat si cu injectie directa, nu-mi e clar daca are D-4S (care combina injectia directa cu cea indirecta).

Totusi rezultatele ADAC par a fi cam... imprastiate.

Edited by TS030, 06 June 2019 - 19:19.


#16445
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,160
  • Înscris: 04.08.2007

View PostOctavian___, on 06 iunie 2019 - 17:34, said:



PS: chiar duc doru unui benzinar aspirat...
Ultimul mohican, Mazda 6, 2.5 aspirat.
Belea. Si mie mi-ar place.

#16446
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,160
  • Înscris: 04.08.2007

View Posttatalor51, on 06 iunie 2019 - 17:45, said:



Nope, nu consuma tot atat. Eu am consum intre 4.5 si 7-8 in exterior, in functie de cum merg si trafic. Si cam 7-7.5 daca merg cu 140-150km/h constant pe autostrada. Motor de 1.5l turbo, cu 182 de cai pe o Civic. Stii vreun motor aspirat cu putere asemanatoare care sa consume la fel?
2.5 Mazda. Poate un pic mai mult, dar nu exagerat.

#16447
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postremvirg, on 06 iunie 2019 - 21:11, said:

2.5 Mazda. Poate un pic mai mult, dar nu exagerat.
7-7.5 l/100km nu mi se pare asa extraterestru pentru o masina moderna.

#16448
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,183
  • Înscris: 13.11.2017

View PostOctavian___, on 06 iunie 2019 - 18:04, said:

Ajung sa-mi dau reply...
Deci in sustinere, mai jos 3 motoate GDI .

INUMAN , rusine mai mare nu exista! Valori f mari de NOx !!
Dar deh...sunt in limitele admise! Pe cand un motor aspirat de acu 20+ ani avea de 10 ori mai putine noxe.
INUMAN din nou! Deci un mare rahat!

Octavian vad ca te-ai aruncat pe motoarele GDI si faci scandal (desi media este in norme si numai la urban se depasesc acele norme la NOx) dar cand a postat unbrutus materialul de la analitics in care unele diesele EURO6 cica, depaseau de 30 de ori valorile admise (si asta la medie), nu te-ai mai aratat asa de indignat. Probabil ai preferat sa vezi doar cele 10% care sunt in norme.
Nu ti se pare ca este putina ipocrizie din partea ta ?
Realitatea este alta si o sa o postez pe aici pana incetati cu prostiile : oricat de murdare ar fi benzinarele mai noi, tot sunt mai curate decat dieselele iar cele 10% din diesele care sunt mai curate nu schimba situatia.

Attached File  true-launch-euro-4-6.jpg   209.66K   8 downloads

Edited by Ford4, 06 June 2019 - 21:34.


#16449
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,327
  • Înscris: 23.02.2017

View PostFord4, on 06 iunie 2019 - 21:32, said:

iar cele 10% din diesele care sunt mai curate nu schimba situatia.
hopa.. incepi sa admiti niste treburi. Deocamdata 10% poate or fi, dar la anul? dar in urmatorul?

apropo, poza aia care nu reprezinta mai nimic o posteaza de cate ori? ca am vazut ca se face caz ca am postat niste linkuri...

#16450
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,974
  • Înscris: 04.05.2003

View Posttatalor51, on 06 iunie 2019 - 17:45, said:

Nope, nu consuma tot atat. Eu am consum intre 4.5 si 7-8 in exterior, in functie de cum merg si trafic. Si cam 7-7.5 daca merg cu 140-150km/h constant pe autostrada. Motor de 1.5l turbo, cu 182 de cai pe o Civic. Stii vreun motor aspirat cu putere asemanatoare care sa consume la fel?

civic-ul asta este un caz mai special... Posted Image ... nu cred ca exista prea multe motoare aspirare la 180 cp (nu mai mai mari de 2l). Posted Image

cand am spus mai sus de downsiszing ma refeream mai mult la moatoarele de 1l turbo.
montate pe masini mai grele (de la compacta in sus) nu aduc niciun beneficiu major in materie de consum.

pur si simplu am reactionat la remarca ca "downsizing-ul a fost facut si pentru reducerea de consum", iar pentru asta... anumiti utilizatori sunt in stare doar sa jigneasca fara alte explicatii

mazda a "umblat" la motorul ala de 2l si l-a facut de 120cp (pentru norma si consum)... dar nu pune motoare de 1l nici pe cx3 nici pe Mazda 3...

si cu asta gata... ma las de conversatiile astea... "nu inteleg termenii" cum spunea un coleg mai sus

Edited by zippo123, 07 June 2019 - 07:59.


#16451
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,327
  • Înscris: 23.02.2017

View Postzippo123, on 07 iunie 2019 - 07:55, said:

mazda a "umblat" la motorul ala de 2l si l-a facut de 120cp (pentru norma si consum)...
e ceva dubios cu acel motor, multi il resofteaza in stage1 stiind ca e un motor castrat din soft si la masuratorile dyno dinainte si dupa, rezulta ca are din fabrica vreo 135 desi in hartii scrie 120

legat de downsizing, explica baiatu asta aici de ce apar si noxe si consum mare la ascutitori atunci cand sint rulate in cea mai mica sarcina peste teste care probabil sint facute cu o singura pers in masina, AC off si rezervorul cat mai gol

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TV0frZy6woA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16452
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,974
  • Înscris: 04.05.2003

View Postunbrutus, on 07 iunie 2019 - 08:05, said:

e ceva dubios cu acel motor, multi il resofteaza in stage1 stiind ca e un motor castrat din soft si la masuratorile dyno dinainte si dupa, rezulta ca are din fabrica vreo 135 desi in hartii scrie 120

legat de downsizing, explica baiatu asta aici de ce apar si noxe si consum mare la ascutitori atunci cand sint rulate in cea mai mica sarcina peste teste care probabil sint facute cu o singura pers in masina, AC off si rezervorul cat mai gol

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TV0frZy6woA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

da... omul da si explicatia tehnica...

eu ce am spus mai sus se bazeaza pe discutiile cu preietenii/colegii mei care au :
focus 2017  1.0
fiesta 2015  1.0
i30 1.0
passat 2019 1.5
mazda 6 (2013 cred ) 2.0 aspirat
vitara 2019 1.4 (4x4 + automata) si am ramas uimit sa flu ca are doar 1200kg

prieten care a trecut de pe focus 2012 1.5(150 cp) benzina pe Mazda 6 2.2 diesel. (a avut focus 2, 1.6 diesel inainte)

deci... pareri strict pe baza unor valori reale din trafic.

Edited by zippo123, 07 June 2019 - 08:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate