Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade CPU --> upgrade RAM?

Parchet care se lasa

feedback-ul detinatorilor MG HS?

Rezistența jacuzzi gonflabil
 Hai sa compunem o manea pentru tr...

Skoda Octavia 2, 1.6, problema AC

Router cu wireguard in spatele ro...

Joc in diferential spring
 achizitie pneuri pirelli cinturato

Credit Ipotecar Italia

Te pui la masa, te joci pe telefo...

Pregatire examen DELF A2-B1
 Ce benzinarie vinde motorina euro...

Telefonul raspunde la apeluri in ...

Cum se foloseste zoom motorizat?

Extindere apa - trecere in domeni...
 

Viteze net mobil Digi

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,653
  • Înscris: 20.10.2006
Slab si foarte slab Digi. Daca aia e media e clar ca 50% din zone abea au 1-3 Mbps. Si mai e si trafic limitat.

#20
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Nu stiu cum e la voi, dar la mine netul se misca de a dreptul execrabil atat pe telefon cat si pe tableta la care dau net prin hotspot de la telefon...

#21
Maxy21

Maxy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 24.07.2013
Da. Se misca ca un rahat uscat in bataia vantului.
I-am sunat de 5 ori in 7 zile si m-a sunat unul de la "tehnic" de vrei 3 ori sa imi explice ca internetul de pe telefon nu e stabil ca ala fix . Ce noutate... credea ca nu stiam asta .
Dar stiam si ca nu e normal ca sa stau 30 de minute sa incarce o pagina de maxim 2 mb si aia far poze.
Cand am sunat la relatii clienti i-am spus gorobetelui ca ,  aceasta convorbire este inregistrata si mi-a spus ca nu e de acord, i-am zis asa si ? Inchide daca nu esti de acord ca asa fac si ei cand suni la relatii clienti si iti spun ca convorbirea poate fi inregistrata iar continuarea apelului se considera acceptul din partea ta. Asa si eu, chiar daca a zis operatorul ca nu e de acord faptul ca nu a inchis telefonul se considera acceptul din partea lui. Regulile sunt aceleasi pentru toata lumea.

Viteza ? Facem de ras cuvantul "viteza" de fapt ei nu au nici "stabilitate" cel putin pe partea de internet pe mobil.

#22
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Numa' inteligenti p'aci. Vor sa fie respectati dar pentru ei respect egal zero.

#23
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,684
  • Înscris: 13.01.2011
Nu stiu ce sa zic, dar unii au dreptate, a scăzut rău calitatea semnalului pe net pe telefon mobil.
Stau de ani de zile pe net, aproape exclusiv pe telefon, ca anul asta, nu a mai mers așa rău, de citeva luni bune, funcționează oribil, nu stiu ce este, dar este vizibil.
Ori are si forumul probleme si cumulate dau impresia asta, nu stiu, nu ma pricep.

#24
Maxy21

Maxy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 24.07.2013

View Postdanutz1, on 29 septembrie 2016 - 11:11, said:

Numa' inteligenti p'aci. Vor sa fie respectati dar pentru ei respect egal zero.

Asa si ? Daca omul plateste abonamentul ce respect mai vrei ? Normal ca daca platesc am pretentia sa folosesc un serviciu care sa functioneze decent. Daca citesc contractul in care se lauda cu fabuloasa viteza de 14,4 Mbps cand rar , extrem de rar am prins 3 Mbps si o singura data mi-a aratat la un test 5 Mbps iar imediat la repetare 1 Mbps.

Daca esti tu mai " inteligent " ne poti scuti de partizanatul asta din belgravistan da ?
Daca esti multumit, nu inseamna ca trebuie toata lumea sa fie multumita de rahaturile pe bat ale rcs rds.

Nu mai pot cu militantii astia rcs rds , sunt ceva de speriat.

#25
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012

View Postcrisstonne, on 30 septembrie 2016 - 22:04, said:

Nu stiu ce sa zic, dar unii au dreptate, a scăzut rău calitatea semnalului pe net pe telefon mobil.
Stau de ani de zile pe net, aproape exclusiv pe telefon, ca anul asta, nu a mai mers așa rău, de citeva luni bune, funcționează oribil, nu stiu ce este, dar este vizibil.
Ori are si forumul probleme si cumulate dau impresia asta, nu stiu, nu ma pricep.
Locația? Ai măsurat semnalul, viteza net, ai monitorizat zonele cu probleme? Sesizări ai făcut, Crisstonne, Prietene? Nu mai ține în brațe acel "nu mă pricep".  Cercetările astea simple nu sunt vreun studiu referat de inginerie aerospațială. Ai la îndemână câteva aplicații populare care îți pot oferi câteva indicii de bază în ceea ce privește calitatea unei rețele, cum ar fi :
Intensitate semnal,  viteză internet download/upload, latențe, tipul semnalului, releele captate și mulți alți parametri. Trebuie doar să acorzi doar un pic de atenție acestor aspecte iar unde nu ești lămurit poți întreba pe forum aici, nu e nicio rușine. Eu unde nu știu întreb fără rețineri.

#26
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,684
  • Înscris: 13.01.2011
Recunosc, nu am studiat problema, nu prea am timp, nu sint nici foarte stresat de problema.
Am punctat insa un aspect, cînd a fost de lăudat am lăudat, acum asta este problema, așa sint eu, nu menajez.

#27
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View PostMaxy21, on 30 septembrie 2016 - 22:40, said:

Daca omul plateste abonamentul ce respect mai vrei ?
Daca platesti un serviciu, asta nu iti da dreptul sa fii mitocan.
Respectul nu e conditionat de bani.

Dar dupa voi lucrurile nu stau asa.
Continuati asa si veti avea de castigat ;)

#28
Maxy21

Maxy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 24.07.2013
Platesc ca sa folosesc da ?
Nu platesc ca sa platesc.
Fanatismul digi devine enervant.

De ce as fi mitocan ?
- Ca platesc factura luna de luna la timp ?
- Ca imi exprim nemultumirile si nu se face nimic in sensul acesta ?
- Ca le vorbesc civilizat si le pun la dispozitie dovezile iar ei imi dau aceleasi raspunsuri enervante gen : vom urgenta (de cate ori poti urgenta o sesizare ?) Cum merge cand nu merge ? Intrebari stupide. Daca iti spun clar ca netul pica si imi apar non stop mesaje cu "bad connection wait" sau "network connection issue" si tu imi spui sa fac test de viteza nu iti vine sa vari pilumnul prin telefon ? Bine ca suntem oameni civilizati , nu pumnul dar macar un sut tot da.

#29
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View PostMaxy21, on 01 octombrie 2016 - 10:05, said:

- Ca le vorbesc civilizat
Esti sigur?

View PostMaxy21, on 30 septembrie 2016 - 22:40, said:

Daca omul plateste abonamentul ce respect mai vrei ?

View PostMaxy21, on 01 octombrie 2016 - 10:05, said:

Bine ca suntem oameni civilizati , nu pumnul dar macar un sut tot da.
Inteleg sa te contrazici dar macar nu in acelasi post.

Edited by danutz1, 01 October 2016 - 10:17.


#30
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Si nu in ultimul rand testele de viteza si calitate semnal ar trebui facute de ei cei de la digi nu de noi sau cum facem impartim salaiul cu cei care ar avea aceasta atributie si ne apucam de testat viteze la net si putere semnal...?

#31
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,891
  • Înscris: 31.08.2006
Ma alatur si eu corului de bocitoare (pe buna dreptate) care deplang viteza actuala in DigiNet Mobil. Vorba ceea: ce-a fost, si ce-a ajuns....Teste de viteza nici nu ii mai fac, ca sa nu ma sperii si sa ma incarc cu energie negativa. S-au dus vremurile cand stick-uletul ma salva in unele situatii. Acum doar ma uit la el ca nu prea mai e de niciun folos...

Edited by fansat, 06 October 2016 - 17:58.


#32
Extinct

Extinct

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,079
  • Înscris: 24.02.2007

View Postfansat, on 06 octombrie 2016 - 17:56, said:

Ma alatur si eu corului de bocitoare (pe buna dreptate) care deplang viteza actuala in DigiNet Mobil. Vorba ceea: ce-a fost, si ce-a ajuns....Teste de viteza nici nu ii mai fac, ca sa nu ma sperii si sa ma incarc cu energie negativa. S-au dus vremurile cand stick-uletul ma salva in unele situatii. Acum doar ma uit la el ca nu prea mai e de niciun folos...


Poate ar trebui sa-ti iei alt stick ce stie si 900MHz nu numai 2100 cum sunt alea de pe vremurile de care iti aduci aminte.

#33
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 03.03.2016
Nu mi se par foarte relevante testele pe Speedtest, eu am făcut un test la care viteza era 1mbit și Stream-uri pe YouTube se încărca cu 8 mbit

#34
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,684
  • Înscris: 13.01.2011
În metrou este mort total, puține zone unde poate să încarce o pagină, dar greu.

#35
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 03.03.2016
Oftoppic:pentru subiectul 4g 2100 exista 2 topicuri,viteaza la digi mobil 2 topicuri,de ce?

#36
nirolf_the_invincible

nirolf_the_invincible

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 10.10.2016
Merge decent Digi.  Attached File  Screenshot_20161012-064423.png   99.82K   48 downloads

In aceeasi oala cu vodafone.
[ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161012/0b919542dc8a1e4a555ac4a07ce2bc31.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Unde stau eu nici Digi si nici Vodafone nu au 4g decat 2 linii...deci nu au.

Edited by nirolf_the_invincible, 12 October 2016 - 05:53.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate