La traseu: cum sa nu-ti moara motorul la semafor?
Ultima postare: sep 29 2015 14:47, Inițiat de
toto_riina
, sep 23 2015 07:33
·
0
#20
Publicat: 23 septembrie 2015 - 07:59
iti recomand sa cauti pe unu cu benzinar si motor mic , preferabil sumbmotorizat la maxim
asa o sa inveti bine ce insemana ambreaj + murit motor si altele eventual sa prinda si pedala jos de tot o sa iti moara la porniri pana inveti dar mai bine decat un diesel de 1.9 pe masina mica care greu il omori cu greseli de sincronizare intre pedale |
#23
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:03
#24
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:03
botelucian, on 23 septembrie 2015 - 07:59, said:
iti recomand sa cauti pe unu cu benzinar si motor mic , preferabil sumbmotorizat la maxim asa o sa inveti bine ce insemana ambreaj + murit motor si altele eventual sa prinda si pedala jos de tot o sa iti moara la porniri pana inveti dar mai bine decat un diesel de 1.9 pe masina mica care greu il omori cu greseli de sincronizare intre pedale Dar cu conditia sa stea in fata ta la semafor |
#25
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:04
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:33, said:
Stiu ca mai era un topic de vreo cativa ani, in care discutau in contradictoriu batranii soferi ce tehnica folosesc pt. semafor, dar pe mine ma intereseaza acum strict pt. traseu. Pe politist il intereseaza si conduita preventiva, nu vrea sa vada un zmeu un smucit samd. Deci care e metoda corecta? -o scoatem sau nu din viteza? -daca NU o scoatem din viteza, atunci cum procedam ca sa nu moara motorul, dupa ce oprim rotile? In momentul cand ajunge la 1200-1500rpm. ramanem cu piciorul pe acceleratie acolo (sa zicem ca suntem a 2-a sau a 3-a), pt. a nu muri motorul sau mai apasam totusi frana? Daca apasam frana exista riscul sa moara motorul? Newbie, nu dati cu pietre te rog posteaza aici scoala si instructorul care ti-a pus covrigul in mana nu glumesc. nici macar sa folosesti corect ambreiajul nu te-a invatat.. e foarte bine ca intrebi. |
#26
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:08
barbosa, on 23 septembrie 2015 - 07:58, said:
La cate semafoare sunt in Eforie, nu cred ca o sa ai probleme. pe aici, aia din dorohoi au transformat singura intersectie semaforizata in giratoriu, ca efect, nu se mai poate da acolo examen, aia fac scoala la ei in oras, dar la examen vin in botosani. Beko10, on 23 septembrie 2015 - 08:01, said:
La 200 de metri scoti din viteza, o lasi sa curga lin pana la semafor. daca faci asa ceva, te depuncteaza examinatorul, considerand ca e o greseala, tu nu mai ai control deplin asupra masinii, nu ai tractiune sa eviti un eventual pericol. in scoala si la examen retrogradezi succesiv. |
#28
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:10
|
#31
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:18
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:
vreau sa stiu ce trebuie sa-i cer instructorului Karhu, on 23 septembrie 2015 - 08:18, said:
Vad ca unii ati scris ca la opririle la semafor trageti frana de mana. E gluma? Editat de MembruAnonim, 23 septembrie 2015 - 08:20. |
#32
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:20
Dacă nu te descurci, îl întrebi pe polițist ce să faci. „Domnule, dacă fac chestia asta îmi scadeți din punctaj? Dar dacă fac exact invers”?
La semafor te încadrezi pe linia de tramvai, accelerezi ușor și când ajungi aproape apeși ambreiajul, calci brusc frâna și bagi în viteza 1 sau 2. Accelerezi până pe la 2500 - 3000 de turații, ții ambreiajul apăsat cât să nu plece din ochi, te uiți la semafor și când s-a făcut verde îi dai drumul. |
#34
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:24
Karhu, on 23 septembrie 2015 - 08:18, said:
Vad ca unii ati scris ca la opririle la semafor trageti frana de mana. E gluma? [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/habarnam.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de alexcrist, 23 septembrie 2015 - 08:29. |
#35
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:30
Karhu, on 23 septembrie 2015 - 08:18, said:
Vad ca unii ati scris ca la opririle la semafor trageti frana de mana. E gluma? De ce sa fie gluma. De multe ori cand stau la semafor si am deha masina in spate trag frana de mana. La ce sa stau cu piciorul pe frana 2 minute? Sau sa stau cu masina in viteza si cu ambreiajul calcat? |
#36
Publicat: 23 septembrie 2015 - 08:43
Plecarea de la semafor se incadreaza la plecarea de pe loc.Va fi unul din primele lucruri pe care le vei invata.Ca idee se calca ambreiajul,se introduce in treapta 1de viteza,se slabeste usor pedala de frana concomitent cu cu eliberarea progresiva a pedalei de ambreiaj si apasarea usoara a acceleratiei,dar asta tine de caracteristicele tehnice ale fiecarei masini.Cum au invatat si altii vei invata si tu,nu ai motive sa te temi,bafta multa.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi