Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cumpărare bilet avion
Last Updated: Jan 24 2016 16:44, Started by
naiky23run
, Sep 16 2015 13:14
·
0
#1
Posted 16 September 2015 - 13:14
Vreau să cumpăr un bilet de avion online din Dortmund spre Cluj. Pe site-ul aeroportului din Dortmund am găsit un bilet la 80 de euro iar pe site-ul companiei wizzair am găsit un bilet mai ieftin. Dacă îmi cumpăr bilet de la wizzair o sa fie valabil la aeroport? Sau trebuie sa îmi cumpăr de pe site-ul aeroportului din Dortmund?
PS: Nu am mai călătorit cu avionul. |
#2
Posted 16 September 2015 - 13:24
E valabil, scoate-l la imprimanta si il iei cu tine.
|
#3
Posted 16 September 2015 - 13:25
Este normal sa fie valabil biletul cumparat de le Wizzair. Nu te obliga nimeni sa cumperi biletul de avion de la ei din aeroport.
|
#4
Posted 16 September 2015 - 13:25
Cumpără liniștit de la Wizz, dar să fii atent de pe ce aeroport zboară.
|
#5
Posted 16 September 2015 - 13:25
Vezi ca ala de la Wizz s-ar putea sa nu aibe bagaj de cala inclus in pret.
|
#7
Posted 06 January 2016 - 12:12
Salut. Poate ma ajuta cineva.
Cine raspunde pentru probleme ce pot aparea in timpul calatoriei? Agentia de turism sau compania aeriana? De exemplu un segment al calatoriei este anulat. Cu cine vorbesti, cu agentia sau cu compania cu care zbori? Desteptii astia de la CSA sustin ca daca ai cumparat biletul de la o agentie, agentia este responsabila pentru rerutare sau alte chestii, nu compania cu care zbori. E corect? Multumesc. |
#8
Posted 06 January 2016 - 18:22
Detaliaza.
Ai cumparat strict bilet prin agentie? Ai cumparat pachet turistic? Ce companie/ companii aeriene? Am intampinat probleme din cauza Alitalia, desi ei aveau strict primul tronson din 3 pana la destinatie, ei aveau "controlul" si pana nu m-am lafait cu ei (ajutat de JAL) nu am reusit sa obtin un alt bilet. Daca ai cumparat strict biletul de avion prin agentie, in functie de companii, acestea sunt responsabile. Dar, exista cazuri cand se dau la fund. Daca sunt zboruri cu conexiuni intre companii fara code sharing de exemplu, sau care nu fac parte din acelasi program. Daca sunt companii "prietene" de obicei se rezolva asemenea cazuri prin refacerea zborului. Exclus tarom, care te trimite cu autobuzul pe rutele interne |
#9
Posted 06 January 2016 - 18:39
Treaba sta in felul urmator. Am cumparat biletul de avion de la o agentie de turism. Zborul a fost din 2 segmente, numar de zbor CSA dar primul operat de Smartwings al doilea de Tarom. Repet, numarul de zbor CSA. Al doilea a avut intarziere vreo 6 ore. Bineinteles ca dupa cateva ore am facut galagie in Praga, habar nu aveau ce se intampla, nici nu stiau daca zborul va mai fi operat in ziua aceea. Cand am intrebat de rerutare au zis ca nu e problema lor, sa sunam la agentia care a vandut biletul de avion. Nu prea mi se pare normal acest lucru. Cei de la call center-ul din Romania al CSA au zis acelasi lucru. Nu cumperi biletul de avion de pe site-ul CSA, sa fii sanatos. Agentia care l-a vandut raspunde. Vreau sa stiu daca asa e. Mie sincer mi se pare o tampenie.
|
#10
Posted 06 January 2016 - 19:03
Da, nu e asa.
Compania raspunde, agentia este intermediar. La fel Vola, esky, etc. Era un site care te ajuta sa recuperezi pagubele, stai numai sa-l gasesc Ps. Tarom a avut intarziere? E ceva "obisnuit" sa nu iti dea nimic... http://www.flightrig...a_P8BoCG-vw_wcB Ps. Nu e problema CSA, daca a fost zborul tarom intarziat atunci e problema lor. Edited by lex404, 06 January 2016 - 19:06. |
|
#11
Posted 06 January 2016 - 19:10
Multumesc, dar stii vreo lege, regulament ceva sa le demonstrez la desteptii astia ca nu e responsabila agentia care vinde biletul ci compania aeriana? Ca il scot la imprimanta, il tin dupa mine si le dau cu el in cap.
Deci daca zborul e codeshare, de intarziere raspunde cine opereaza zborul nu cine il vinde? E cam dubios ca CSA sa ia banii pe bilet dar raspunderea e a Taromului. |
#12
Posted 06 January 2016 - 19:16
Cand is codeshare "puterea" o are compania care vinde.
Dar cand sunt probleme de ordinul intarzierilor, sunt responsabile companiile tronsoanelortespective, in cazul de fata Tarom. Depune cerere pe siteul ala, o sa isi ia si ei de-o bere dar nu ai batai de cap. Completeaza toate datele corect, important e sa nu fi semnat nimic pana acum in aeroport |
#13
Posted 23 January 2016 - 09:41
Cel mai bine mergi cu trenul. Cand ai intrat intr-un aeroport orice complicatie poate sa apara.
|
#15
Posted 24 January 2016 - 16:44
vali_geodezu, on 06 ianuarie 2016 - 19:10, said:
Multumesc, dar stii vreo lege, regulament ceva sa le demonstrez la desteptii astia ca nu e responsabila agentia care vinde biletul ci compania aeriana? Ca il scot la imprimanta, il tin dupa mine si le dau cu el in cap. Deci daca zborul e codeshare, de intarziere raspunde cine opereaza zborul nu cine il vinde? E cam dubios ca CSA sa ia banii pe bilet dar raspunderea e a Taromului. Salut Vali, Conditiile de transport sunt reglementate de Codul Civil. Conform Art. 2004, alin 2, Transportatorul "răspunde, de asemenea, pentru daunele directe şi imediate rezultând din neexecutarea transportului, din executarea lui în alte condiţii decât cele stabilite sau din întârzierea executării acestuia." Totusi trebuie sa ai in vedere ca exista si situatii in care agentia care a vandut/emis biletul tau poate fi trasa la raspundere (nu a respectat timpul minim de conexiune etc.). Referitor la situatia ta, daca aveai un bilet emis de la cap la coada pe compania CSA (numar unic de bilet) atunci, indiferent cine opereaza zborul, compania CSA are obligatia sa te duca la destinatie. Succes! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users