Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense
 

Cumpărare bilet avion

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
naiky23run

naiky23run

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 28.12.2011
Vreau să cumpăr un bilet de avion online din Dortmund spre Cluj.  Pe site-ul  aeroportului din Dortmund am găsit un bilet la 80 de euro iar pe site-ul companiei wizzair am găsit un bilet mai ieftin. Dacă îmi cumpăr bilet de la wizzair o sa fie valabil la aeroport? Sau trebuie sa îmi cumpăr de pe site-ul aeroportului din Dortmund?

PS: Nu am mai călătorit cu avionul.

#2
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,934
  • Înscris: 10.12.2006
E valabil, scoate-l la imprimanta si il iei cu tine.

#3
Massyx

Massyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 23.07.2015
Este normal sa fie valabil biletul cumparat de le Wizzair. Nu te obliga nimeni sa cumperi biletul de avion de la ei din aeroport.

#4
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,836
  • Înscris: 13.01.2005
Cumpără liniștit de la Wizz, dar să fii atent de pe ce aeroport zboară.

#5
alexei

alexei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 11.06.2005
Vezi ca ala de la Wizz s-ar putea sa nu aibe bagaj de cala inclus in pret.

#6
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,151
  • Înscris: 19.05.2005
probabil ca si bagajul de mana e foarte mic...

#7
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 27.11.2009
Salut. Poate ma ajuta cineva.
Cine raspunde pentru probleme ce pot aparea in timpul calatoriei? Agentia de turism sau compania aeriana? De exemplu un segment al calatoriei este anulat. Cu cine vorbesti, cu agentia sau cu compania cu care zbori? Desteptii astia de la CSA sustin ca daca ai cumparat biletul de la o agentie, agentia este responsabila pentru rerutare sau alte chestii, nu compania cu care zbori. E corect?
Multumesc.

#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,660
  • Înscris: 19.04.2009
Detaliaza.
Ai cumparat strict bilet prin agentie?
Ai cumparat pachet turistic?

Ce companie/ companii aeriene? Am intampinat probleme din cauza Alitalia, desi ei aveau strict primul tronson din 3 pana la destinatie, ei aveau "controlul" si pana nu m-am lafait cu ei (ajutat de JAL) nu am reusit sa obtin un alt bilet.

Daca ai cumparat strict biletul de avion prin agentie, in functie de companii, acestea sunt responsabile.
Dar, exista cazuri cand se dau la fund. Daca sunt zboruri cu conexiuni intre companii fara code sharing de exemplu, sau care nu fac parte din acelasi program.

Daca sunt companii "prietene" de obicei se rezolva asemenea cazuri prin refacerea zborului.

Exclus tarom, care te trimite cu autobuzul pe rutele interne :facepalm:

#9
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 27.11.2009
Treaba sta in felul urmator. Am cumparat biletul de avion de la o agentie de turism. Zborul a fost din 2 segmente, numar de zbor CSA dar primul operat de Smartwings al doilea de Tarom. Repet, numarul de zbor CSA. Al doilea a avut intarziere vreo 6 ore. Bineinteles ca dupa cateva ore am facut galagie in Praga, habar nu aveau ce se intampla, nici nu stiau daca zborul va mai fi operat in ziua aceea. Cand am intrebat de rerutare au zis ca nu e problema lor, sa sunam la agentia care a vandut biletul de avion. Nu prea mi se pare normal acest lucru. Cei de la call center-ul din Romania al CSA au zis acelasi lucru. Nu cumperi biletul de avion de pe site-ul CSA, sa fii sanatos. Agentia care l-a vandut raspunde. Vreau sa stiu daca asa e. Mie sincer mi se pare o tampenie.

#10
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,660
  • Înscris: 19.04.2009
Da, nu e asa.

Compania raspunde, agentia este intermediar. La fel Vola, esky, etc.


Era un site care te ajuta sa recuperezi pagubele, stai numai sa-l gasesc Posted Image


Ps. Tarom a avut intarziere? E ceva "obisnuit" sa nu iti dea nimic...


http://www.flightrig...a_P8BoCG-vw_wcB


Ps. Nu e problema CSA, daca a fost zborul tarom intarziat atunci e problema lor.

Edited by lex404, 06 January 2016 - 19:06.


#11
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 27.11.2009
Multumesc, dar stii vreo lege, regulament ceva sa le demonstrez la desteptii astia ca nu e responsabila agentia care vinde biletul ci compania aeriana? Ca il scot la imprimanta, il tin dupa mine si le dau cu el in cap.
Deci daca zborul e codeshare, de intarziere raspunde cine opereaza zborul nu cine il vinde? E cam dubios ca CSA sa ia banii pe bilet dar raspunderea e a Taromului.

#12
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,660
  • Înscris: 19.04.2009
Cand is codeshare "puterea" o are compania care vinde.
Dar cand sunt probleme de ordinul intarzierilor, sunt responsabile companiile tronsoanelortespective, in cazul de fata Tarom.


Depune cerere pe siteul ala, o sa isi ia si ei de-o bere dar nu ai batai de cap. Completeaza toate datele corect, important e sa nu fi semnat nimic pana acum in aeroport :)

#13
Lorothy

Lorothy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 18.01.2016
Cel mai bine mergi cu trenul. Cand ai intrat intr-un aeroport orice complicatie poate sa apara.

#14
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 27.11.2009
Aici ai perfecta dreptate. CFR-ul nostru merge ceas.

#15
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

 vali_geodezu, on 06 ianuarie 2016 - 19:10, said:

Multumesc, dar stii vreo lege, regulament ceva sa le demonstrez la desteptii astia ca nu e responsabila agentia care vinde biletul ci compania aeriana? Ca il scot la imprimanta, il tin dupa mine si le dau cu el in cap.
Deci daca zborul e codeshare, de intarziere raspunde cine opereaza zborul nu cine il vinde? E cam dubios ca CSA sa ia banii pe bilet dar raspunderea e a Taromului.

Salut Vali,

Conditiile de transport sunt reglementate de Codul Civil.
Conform Art. 2004, alin 2, Transportatorul "răspunde, de asemenea, pentru daunele directe şi imediate rezultând din neexecutarea transportului, din executarea lui în alte condiţii decât cele stabilite sau din întârzierea executării acestuia."

Totusi trebuie sa ai in vedere ca exista si situatii in care agentia care a vandut/emis biletul tau poate fi trasa la raspundere (nu a respectat timpul minim de conexiune etc.).

Referitor la situatia ta, daca aveai un bilet emis de la cap la coada pe compania CSA (numar unic de bilet) atunci, indiferent cine opereaza zborul, compania CSA are obligatia sa te duca la destinatie.

Succes!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate