Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu subwoofer?

Recomandare laptop sub 1500 lei

emag - card cadou expirat

Nu vad SSD-ul cand vreau sa insta...
 Rafturile ca la dedeman

Probleme internet

Pozitionare aer conditionat. Ar f...

Logare site erovinieta.ro
 Facultatea de geologie - ingineri...

Sursa led 25-36W ?

Prosumatori - cat aveti de primit...

EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...
 Disparitie body-spray AXE din Rom...

Penurie de Inka?

Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...
 

Accident groaznic

- - - - -
  • Please log in to reply
349 replies to this topic

#325
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
bobo666, pietonii se aflau in lateral si in fata vehiculului, si (initial) la ceva distanta; daca si asa ar fi vorba de "unghiuri moarte" inseamna ca soferii basculantelor conduc orbeste.

Edited by TS030, 27 July 2015 - 18:34.


#326
Cazimi

Cazimi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,152
  • Înscris: 25.10.2007

View PostTS030, on 27 iulie 2015 - 18:34, said:

bobo666, pietonii se aflau in lateral si in fata vehiculului, si (initial) la ceva distanta; daca si asa ar fi vorba de "unghiuri moarte" inseamna ca soferii basculantelor conduc orbeste.

Bobo era sarcastic. Ce incearca el sa demonstreze este ca soferul, mai ales fiind sofer profesionist, trebuia sa se pregateasca pentru astfel de situatii, ca sa evite accidentarile. Lucru cu care sunt de acord.

Am aratat imaginile unui sofer american, care conduce (legal) de la 13 ani. A zis ca in US accidentul ar fi catalogat drept "neglijenta criminala" si pedepsita aspru (adica cu multi ani cu executare), iar faptul ca ala e sofer profesionist functioneaza ca o circumstanta agravanta (adica are mai putine scuze ca un sofer amator si mai multe responsabilitati).

#327
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postbobo666, on 27 iulie 2015 - 18:15, said:

Bine ca n-ai cerut mai multa atentie soferului... profesionist. Si ar fi culmea tupeului sa-i ceara cineva sa-si instaleze oglinzi, astfel incat sa vada in punctele moarte. El e profesionist, stie meserie.


Tu daca ceri mai multa atentie, pedeapsa cu moartea pentru soferii care gresesc, treci strada legat la ochi pe trecere si in fuga?
Daca nu, exact lucrul ala am vrut sa-l spun

Mi se rupe in 14 cum circula soferii de basculante, EU TOT MA ASIGUR, si in Romania, si in State, si in Germania.

Apropo Cazimi, ia cauta statistici sa vezi cate accidente sunt cu toata legisllatia americana.
Daca voua va place sa jucati ruleta ruseasca cu viata voastra... rudele, pregatiti-le sa aiba ceva negru prin casa.
Nu e chestia daca se va intampla, este chestie de timp doar

#328
Cazimi

Cazimi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,152
  • Înscris: 25.10.2007

View Posttsunnami, on 28 iulie 2015 - 02:27, said:

Apropo Cazimi, ia cauta statistici sa vezi cate accidente sunt cu toata legisllatia americana.
Daca voua va place sa jucati ruleta ruseasca cu viata voastra... rudele, pregatiti-le sa aiba ceva negru prin casa.
Nu e chestia daca se va intampla, este chestie de timp doar
O să te ocupi personal de asta, nu?

#329
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
Datorita celor ca mine, ametitii trec strada fara sa se asigure ca o pot face in siguranta

#330
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,671
  • Înscris: 19.04.2009
Lol, asta-i de la mine din Talmaciu ( accidentul ).

Zona in cauza e foarte nasoala. Trafic intens ( pentru cine nu stie, eram polul accidentelor pe Talmaciu-Selimbar...acum au delimitat sensurile de mers si nu mai intra masinile sub tiruri, intra doar in parapeti si in copaci ).

Nu ai vizibilitate in intersectia aia, mai ales din utilitara.

#331
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Ceva similar era sa patesc eu acum 2 zile la celebra intersectie din localitatea Lumina cum vii de la Mamaia/Navodari DN226 cu E87(Tot in T e si intersectia aia si tot din postura lu' ala cu basculanta veneam si eu numai ca eu viram la stanga si erau cate 2 benzi pe sens).Era trecut de ora 21(se ingana ziua cu noaptea) traficul era bara la bara si ajung in intersectia cu pricina unde urma sa fac la stanga fiind incadrat pe banda de la stanga.In intersectie era deja un garcea care dirija circulatia si tocmai ce i-a oprit pe aia din drumul cu prioritate si ne-a dat drumul si noua sa intram.
In timp ce ne-am pus in miscare a mai aparut un politai din partea stanga care pur si simplu s-a aruncat spre centrul intersectiei si m-am pomenit cu el in fata masinii pe la mijlocul intersectiei in timp ce intram in forta in intersectie la semnele de rotire vioaie a bratului a organului, asta dupa mai bine de o ora de mers bara la bara.Abia am reusit sa-l evit in ultima clipa tragand tare stanga  de volan si intrand pe contrasens(in dreapta nu aveam unde sa ma duc ca aveam masina langa mine iar cu frana era prea tarziu si oricum intrau cei din spate peste mine) .Doar norocul a facut sa nu dau peste el.
Dupa ma asteptam sa-mi caute nod in papura si sa-mi ia  permisul si sa-mi f*uta cea mai mare amenda dar si-a dat seama ce tampenie a facut si m-a lasat plec.Oricum eram albi la fata amandoi.

Edited by geo123, 28 July 2015 - 16:55.


#332
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,844
  • Înscris: 30.01.2006
Hai recunoaste ca esti un criminal odios dar te-ai razgandit in ultima clipa. Meriti puscarie 1000 de ani.

Ironic, da?

#333
Cazimi

Cazimi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,152
  • Înscris: 25.10.2007
Bine zis `similar". Adica era vorba de un camion. Asta e o toata similitudinea cu cazul discutat. Cu alte cazuri de pietoni care nu se asigura o fi, intr-adevar, similar, nu neg.

View Postgeo123, on 28 iulie 2015 - 16:31, said:

Ceva similar era sa patesc eu acum 2 zile la celebra intersectie din localitatea Lumina
un politai din partea stanga care pur si simplu s-a aruncat spre centrul intersectiei si m-am pomenit cu el in fata masinii

Bine zis `similar". Adica era vorba de un camion. Asta e o toata similitudinea cu cazul discutat. Cu alte cazuri de pietoni care nu se asigura o fi, intr-adevar, similar, nu neg.
Vezi filmul, ca sa nu faci si tu ca userul care a comentat 18 pagini si dupa aia si-a facut timp sa vada imaginile din primul post al topicului, ca sa afle ce a comentat de fapt.

#334
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,588
  • Înscris: 12.07.2010
Acum două saptămâni alergau 3 căpriţe spre trecerea de pietoni, eu aveam deja doar 30 km/h, ( conform regulamenului)  m-am asigurat, au alergat pur şi simplu în faţa mea, pe trecere!!! Chiar nu ştiu câtă minte puteau să aibă (oricum - nu prea multă), rămâi perplex, e vorba de picioarele lor, se aruncă pe trecere, tu frânezi şi ele râd!

#335
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Apoi in alta conjunctura ele mor si tu plangi.Sincer la prima tragedie iei cu suspendare.Daca as avea deja una probabil m-as lasa de condus ca nu-mi place la bulau.
Pe un drum care nu-l stii ca in palma regula nr 1 este sa fie semnalizata foarte bine trecerea ca sa o poti vedea din timp si in al doilea rand trebuie sa vezi si omu si sa intuiesti intentia lui.Daca astea 2 conditii nu sunt indeplinite(si de cele mai multe ori nu sunt) rezulta tragedii.
La indeplinirea acestor 2 conditii un aport covarsitor il are infrastructura si modul de abordare al pietonului. Trebuie sa fii cretin sa te angajezi in traversare  cand vezi masini care se apropie cu viteza de trecere si nu dau nici un semn.Sa nu mai spun cand ploua afara si e noapte sau cand mai e si carosabil alunecos.Unii sunt atat de retarzi incat daca forteaza trecerea odata si reuseste unu cu masina mica sa opreasca la limita crede ca acelasi lucru se intampla si in fata unui camion de 40t.
In cazul de fata ala cu basculanta a vazut trecerea dar nu a vazut si omul.

#336
Cazimi

Cazimi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,152
  • Înscris: 25.10.2007

View Postgeo123, on 28 iulie 2015 - 19:03, said:

Pe un drum care nu-l stii ca in palma regula nr 1 este sa fie semnalizata foarte bine trecerea ca sa o poti vedea din timp si in al doilea rand trebuie sa vezi si omu si sa intuiesti intentia lui.Daca astea 2 conditii nu sunt indeplinite(si de cele mai multe ori nu sunt) rezulta tragedii că  nu ai ce să cauți la volan.

View Postgeo123, on 28 iulie 2015 - 19:03, said:

Trebuie sa fii cretin sa te angajezi in traversare  cand vezi masini care se apropie cu viteza de trecere si nu dau nici un semn.
De acord. În cazul de față, vehiculul a venit din spatele femeii, după ce aceasta se asigurase. Și nu cred că a văzut trecerea, poate doar înainte să se urce în cabină, dar oricum prea importantă n-a considerat-o.

Toate exemplele date mai sus sunt valide și demonstrează că pietonii au traversat ca niște căscați. Sunt de acord cu asta. Însă în cazul de față, femeia s-a asigurat, n-a fugit, nu s-a lălăit și a început traversarea după ce s-a asigurat. Nu avea ochi la ceafă și probabil că era zgomot atât de mare, încât nu a auzit camionul. Dacă ăla avea motorul pornit dinainte ca să se angajeze în traversare, zgomotul era fix același, fiindcă în câțiva metri nu se amplifică suficient.

Edited by Cazimi, 28 July 2015 - 20:39.


#337
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,821
  • Înscris: 10.08.2009

View Postbabalaul, on 17 iulie 2015 - 10:22, said:

Sunt curios daca un sofer, cand este pus in pozitia de a fi pieton, si este pe trecerea de pe pietoni, are pretentia sa nu fie accidentat de o masina ...


Eu, in rara ocazie cand sunt pieton belesc ochii ca farul din Alexandria cand calc zebra.
Si  trec doar atunci cand sunt sigur ca masinile au oprit sau opresc. Dupa care  grabesc trecerea tot cu ochii in 4.
Si i-am invatat pe toti ai mei sa faca la fel.

Am vazut cu ochii mei un accident identic la intersectia Mosilor cu Eminescu.
Un camion a facut dreapta si  a intrat peste un batranel pe trecere care era in unghiul mort.
I-as obliga pe astia cu camioanele sa aiba senzori in bare fata-spate reglati la 1,5 m.
Asta discutand de o cunostiinta care a murit ca niste gunoieri au dat masina cu spatele sa intoarca.

#338
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postadipelcz, on 17 iulie 2015 - 10:11, said:

Intr-o tara civilizata dpdv trafic, prima masina care se apropia de trecere si vedea ca sunt pietoni in zona trecerii oprea. La noi...in republica bananiera Romania, au trecut vro 5-6 cu viteza care nu stiu de ce imi pare a fi > 50km/h si niciunul nu a schitat ideea de a da prioritate. E ca si cum trecerea aia n-ar fi fost acolo. Nici pentru aia ce au trecut pe DN, nici pentru soferul care a produs accidentul.

Pe unde stau eu in Germania, astia sunt in 80-90% din cazuri si mai prevazatori. Chiar si unde nu-s treceri, daca e vreun copil (sau ceva parinte cu copiii) la un colt de strada sau e clar ca vrea sa treaca strada, opresc masinile ca si cum ar fi trecere, sa le permita sa treaca. Pentru ca in felul asta, nu mai este riscul sa incerce sa tasneasca printre niste masini in care poate soferii nu-s atenti samd. De multe ori se acorda prioritate pietonilor si biciclistilor si acolo unde nu au conform indicatoarelor rutiere. In Romania, accidentele mortale pe  trecerea de pietoni sunt la ordinea zilei. Deci ce dat de prioritate la un copil sa treaca strada chiar daca n-are trecere? Nu nene, da peste ei si pe trecere. Absolut ingrozitor.

Da, dar daca ai 2 benzi pe sens e mai periculos sa opresti asa aiurea , ca poate berbecul de pe banda a doua ii ia in plin pe pietoni, am fost martor la multe astfel de cazuri cand eu am oprit sa dau prioritate si pietonii erau sa fie calcati de masina de pe banda a doua, si asta era pe trecere.

#339
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pai idioti sunt cei de pe banda a 2-a, nu tu care opresti. Adica tu nu dai prioritate pietonilor de frica sa nu vina unul pe banda a doua pe langa tine sa-i prinda pe trecere?

Cand te afli cu masina pe a doua banda si vezi ca cel de pe prima banda incetineste inainte de o trecere, e cam destul de evident ca trebuie si tu sa incetinesti, si eventual sa opresti daca vezi ca motivul pentru care ala a oprit sunt niste pietoni. Si daca pe prima banda e un camion/autobuz/jeep sau ceva ce nu-ti ofera vizibilitate, tu oricum trebuie sa incetinesti astfel incat sa fii capabil sa opresti inainte de trecere daca de dupa coltul lui apar "brusc" niste pietoni. Ca sunt cazuri in care mergi in paralel, putin mai in spatele celui de pe prima banda, niste pietoni trec, ala isi da seama ca ei au timp sa elibereze banda lui si doar incetineste putin si nu opreste complet, iar cand el trece peste trecere, tu te trezesti cu pietonii pe capota. Este strict responsabilitatea celor de pe a doua sau a n-spea banda sa se asigure ca nu dau peste pietoni, indiferent ce se afla pe prima banda, indiferent ca ala de pe prima opreste, incetineste sau trece normal. Daca nu vezi de el, mergi atat de incet incat sa fii 100% sigur ca nu ai surprize.

Din pacate, foarte multi nu aplica ce-am spus eu aic, ci merg precum boii pe banda a doua dand peste pietoi. Si desigur explicatia e ca ala de pe prima banda a fost de vina, ca ei n-au vazut de el, ca "a sarit" pietonul in fata, cand in realitate ei sunt singurii vinovati.

#340
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postadipelcz, on 06 august 2015 - 12:18, said:

Pai idioti sunt cei de pe banda a 2-a, nu tu care opresti. Adica tu nu dai prioritate pietonilor de frica sa nu vina unul pe banda a doua pe langa tine sa-i prinda pe trecere?

Cand te afli cu masina pe a doua banda si vezi ca cel de pe prima banda incetineste inainte de o trecere, e cam destul de evident ca trebuie si tu sa incetinesti, si eventual sa opresti daca vezi ca motivul pentru care ala a oprit sunt niste pietoni. Si daca pe prima banda e un camion/autobuz/jeep sau ceva ce nu-ti ofera vizibilitate, tu oricum trebuie sa incetinesti astfel incat sa fii capabil sa opresti inainte de trecere daca de dupa coltul lui apar "brusc" niste pietoni. Ca sunt cazuri in care mergi in paralel, putin mai in spatele celui de pe prima banda, niste pietoni trec, ala isi da seama ca ei au timp sa elibereze banda lui si doar incetineste putin si nu opreste complet, iar cand el trece peste trecere, tu te trezesti cu pietonii pe capota. Este strict responsabilitatea celor de pe a doua sau a n-spea banda sa se asigure ca nu dau peste pietoni, indiferent ce se afla pe prima banda, indiferent ca ala de pe prima opreste, incetineste sau trece normal. Daca nu vezi de el, mergi atat de incet incat sa fii 100% sigur ca nu ai surprize.

Din pacate, foarte multi nu aplica ce-am spus eu aic, ci merg precum boii pe banda a doua dand peste pietoi. Si desigur explicatia e ca ala de pe prima banda a fost de vina, ca ei n-au vazut de el, ca "a sarit" pietonul in fata, cand in realitate ei sunt singurii vinovati.

Evident ca ei sunt idiotii, dar tu dormi dupa aia linistit stiind ca poate daca nu opreai, ala nu dadea peste ei?Plus ca daca nu-i trecere, oprirea ta e practic nejustificata si nu stiu daca e mai esti asa de nevinovat. In cazul asta ai creat tu insuti o situatie de risc.

Edited by ipopovici11, 06 August 2015 - 13:20.


#341
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postipopovici11, on 06 august 2015 - 13:19, said:

Evident ca ei sunt idiotii, dar tu dormi dupa aia linistit stiind ca poate daca nu opreai, ala nu dadea peste ei?Plus ca daca nu-i trecere, oprirea ta e practic nejustificata si nu stiu daca e mai esti asa de nevinovat. In cazul asta ai creat tu insuti o situatie de risc.

sunt de acord.
scopul tau de sofer bun ar trebui sa fie in primul rand salvarea pietonilor, si apoi respectarea legii

am trait pe viu 2 experiente
la ultima, in 2010, cand am speriat un pieton cu claxon si fara sa opresc, am fost si in curte. dar ca martor, pentru ca pe banda a 2-a venea un beat care nu rata pietonul daca eu respectam legea, cu toata gesticularea mea cu mana stanga afara

#342
linc73

linc73

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,445
  • Înscris: 05.03.2009
Va salut,
Am o speta personala in care sper sa ma ajutati cu un sfat, multumindu-va anticipat.
Mai exact, pe data de 17.07.2015, fetita mea in timp ce traversa ( a apucat sa faca doar un pas ) regulamentar pe trecerea de pietoni, impreuna cu mama ei, a fost lovita-n plin de un biciclist ce venea cu viteza pe contrasens.
Fetita mea a cazut , s-a lovit la cap, pierzandu-si cunostinta.
La fata locului s-au prezentat pe rand, un agent de la sectia de politie din apropiere, Smurdul si cei de la Brigada rutiera ( Udriste ), acestia din urma luand probe, masurand, fotografiind locul accidentului, suflat in fiola etc.
La momentul actual, nu ne-a chemat nimeni sa depunem declaratii sau altceva ..., chiar daca am facut sesizare la Brigada Rutiera si Sectia de politie.
Am depus cerere la IML pt. certificat m.l. si la cele doua spitale de urgenta unde a fost " plimbata " pt. a mi se elibera documente constatatoare in vederea unei viitoare plangeri penale.
Am fost la Brigada sa ma interesez in ce stadiu se afla cercetarea si mi s'a spus, mai pe sest asa ... " indicat ar fi sa va-telegeti pe cale amiabila " ..., fapt pe care eu unul n-am sa-l fac niciodata, macar pt. simplul fapt ca nici la aproape o luna, acest individ care culmea, sta la cateva strazi ... nu a venit / sunat macar, sa se intereseze de starea copilului pe care era sa-l nenoroceasca.
In continuare astept actele de la IML si spitale, apoi am de gand sa depun plangere penala la Parchetul de pe langa Tribunalul in care s-a petrecut fapta si-n functie de rezultat, am sa-l dau in judecata pe civil (chiar daca nu stiu la ora asta) ce am de facut.
Drept urmare spuneti-mi va rog, ce am de facut, sa-l fac sa sufere macar atat cat a suferit copilul acesta nevinovat.
Multumesc cu respect

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate