Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hai sa compunem o manea pentru tr...

Skoda Octavia 2, 1.6, problema AC

Router cu wireguard in spatele ro...

Joc in diferential spring
 achizitie pneuri pirelli cinturato

Credit Ipotecar Italia

Te pui la masa, te joci pe telefo...

Pregatire examen DELF A2-B1
 Ce benzinarie vinde motorina euro...

Telefonul raspunde la apeluri in ...

Cum se foloseste zoom motorizat?

Extindere apa - trecere in domeni...
 La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?

Cunoaste cineva metoda de semideg...
 

Renuntare la contract RDS in mai putin de 24h

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,981
  • Înscris: 01.07.2007
Ii dadeau Sim prepay si dupa cateva zile deschidea un topic Tuliman ca nu are semnal in ***, ca nu i-au zis ca prepay-ul nu are roaming national...

#38
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Daca va inchipuiti ca "aia mica" o sa renunte la telefon cind se intoarce din tabara ... vise.

Oricum una peste alta solutia cu abonamentul de 2 euro e chiar optima pentru problema data, nu? Ai si roaming national, chiar daca isi activeaza cumva datele nu costa nimic (si daca nu le foloseste iar nu-i paguba), nelimitat in retea si chiar daca depaseste minutele incluse din afara retelei la 1-2 centi minutul trebuie sa insiste ca sa faca vreo paguba considerabila. Absolut optim.

Daca nu vroiati tot circul asta puteati sa o trimiteti pe "aia mica", rezolva mai bine decit toti adultii implicati. Contract nu-i faceau, ii spuneau ca are nevoie de buletin chiar si pentru cartela la erdesh, se ducea la concurenta unde arunca cu cartele in tine, dadea 20 lei sau cit e o cartela (sau gratis + reincarcare sau whatever), avea si acoperire si putea sa o si arunce in sertar in final.

#39
zalxis

zalxis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 03.03.2007

View PostTuliman, on 12 iulie 2015 - 17:12, said:


Am lucrat mai bine de 6 ani la un operator telecom dintre astia mari si inca aproape un an la altul mai mic si stiu prea bine cu ce se mananca munca de relatii cu clientii, aia de vanzari in general si aia din magazin in particular; e de datoria ta ca vanzator sa clarifici ce vrea omul si ce are nevoie, de la A la Z cu atat mai mult daca-l vezi neinformat - asta daca-ti faci treaba asa cum trebuie si nu in sictir; daca ti-a intrat in magazin si ti-a cerut clar o cartela pt nepotica care pleaca o saptamana in vacanta - lucru precizat clar de maica-mea - si a plecat pe usa cu un abonament.... Asta n-o disculpa pe maica-mea de vina ei, sa ne fie clar. A semnat ca o naiva crezand ca semneaza pentru cartela/telefon/acceptarea unei oferte promo...

Cu ocazia asta am intrat in contact cu vreo 3 angajate digi si toate n-au facut altceva decat sa arunce pisica la colegi; ba "sunati in centrala", "mergeti la Cora ca noi inchidem", "mergeti in reprezentanta mai bine".... fuga tipica de responsabilitate + clauze stupide, gen "trebuie sa platiti o taxa de activare in retea de 50 de lei si inca o taxa de respirat aer de Bucuresti de inca 50 de lei daca vreti sa reziliati un abonament de 2 euro". Daca suntem oi, meritam sa fim tratati ca niste oi, mi se pare normal.

Hai "beeeee" la toata lumea.
Corect ce ai afirmat ,mai ales că ai lucrat în domeniu . Cred că trebuia să știi cum se redactează, semnează si anulează un contract . Nu am înțeles însă rolul acestui topic .

#40
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Degeaba lucrezi intr-un domeniu daca nu se lipeste nimic de tine...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate