Renuntare la contract RDS in mai putin de 24h
Last Updated: Jul 13 2015 17:52, Started by
Tuliman
, Jul 11 2015 14:51
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 13 July 2015 - 14:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ii dadeau Sim prepay si dupa cateva zile deschidea un topic Tuliman ca nu are semnal in ***, ca nu i-au zis ca prepay-ul nu are roaming national...
|
#38
Posted 13 July 2015 - 16:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca va inchipuiti ca "aia mica" o sa renunte la telefon cind se intoarce din tabara ... vise.
Oricum una peste alta solutia cu abonamentul de 2 euro e chiar optima pentru problema data, nu? Ai si roaming national, chiar daca isi activeaza cumva datele nu costa nimic (si daca nu le foloseste iar nu-i paguba), nelimitat in retea si chiar daca depaseste minutele incluse din afara retelei la 1-2 centi minutul trebuie sa insiste ca sa faca vreo paguba considerabila. Absolut optim. Daca nu vroiati tot circul asta puteati sa o trimiteti pe "aia mica", rezolva mai bine decit toti adultii implicati. Contract nu-i faceau, ii spuneau ca are nevoie de buletin chiar si pentru cartela la erdesh, se ducea la concurenta unde arunca cu cartele in tine, dadea 20 lei sau cit e o cartela (sau gratis + reincarcare sau whatever), avea si acoperire si putea sa o si arunce in sertar in final. |
#39
Posted 13 July 2015 - 17:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am lucrat mai bine de 6 ani la un operator telecom dintre astia mari si inca aproape un an la altul mai mic si stiu prea bine cu ce se mananca munca de relatii cu clientii, aia de vanzari in general si aia din magazin in particular; e de datoria ta ca vanzator sa clarifici ce vrea omul si ce are nevoie, de la A la Z cu atat mai mult daca-l vezi neinformat - asta daca-ti faci treaba asa cum trebuie si nu in sictir; daca ti-a intrat in magazin si ti-a cerut clar o cartela pt nepotica care pleaca o saptamana in vacanta - lucru precizat clar de maica-mea - si a plecat pe usa cu un abonament.... Asta n-o disculpa pe maica-mea de vina ei, sa ne fie clar. A semnat ca o naiva crezand ca semneaza pentru cartela/telefon/acceptarea unei oferte promo... Cu ocazia asta am intrat in contact cu vreo 3 angajate digi si toate n-au facut altceva decat sa arunce pisica la colegi; ba "sunati in centrala", "mergeti la Cora ca noi inchidem", "mergeti in reprezentanta mai bine".... fuga tipica de responsabilitate + clauze stupide, gen "trebuie sa platiti o taxa de activare in retea de 50 de lei si inca o taxa de respirat aer de Bucuresti de inca 50 de lei daca vreti sa reziliati un abonament de 2 euro". Daca suntem oi, meritam sa fim tratati ca niste oi, mi se pare normal. Hai "beeeee" la toata lumea. |
#40
Posted 13 July 2015 - 17:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Degeaba lucrezi intr-un domeniu daca nu se lipeste nimic de tine...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users