Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Contract nou UPC fara acordul meu,prin telefon
Ultima postare: apr 23 2015 22:57, Inițiat de
soringavrila
, apr 21 2015 18:24
·
0
#1
Publicat: 21 aprilie 2015 - 18:24
Am renuntat la serviciile UPC ,aveam doar cablu analog,nu aveam contract pe perioada determinata,am fost la ei,am primit hartie de inregistrare cum ca doresc inchiderea abonamentului,tot si mi s-a spus ca voi fi sunat de cineva pentru a imi propune o alta oferta,am spus ca nu ma intereseaza.
Degeaba,a doua zi am primit telefon in care mi s-a propus o oferta noua la 21 de lei,am spus ca nu ma intereseaza,el mi-a spus ca mai trebuie sa platesc oricum o luna,pentru ca trebuie anuntat cu o luna inainte,m-am enervat si i-am spus ca nu ma pot tine cu forta mai ales ca si calitatea serviciului lasa mult de dorit si eu nu am nici un contract unde prevede asta,am contractul de la firma preluata de UPC si un contract de fidelizare pe doi ani care a expirat acum 5 ani fara posibilitate de reinoire automata,in nici unul dintre aceste acte nu este prevazuta o luna in plus fata de data renuntarii la contract,in nici un caz nu mi-am dat acordul pentru un nou contract. Am primit factura si luna urmatoare la pret de 27 lei,apoi luna asta primesc o factura de 21 lei si ma intreb daca aceasta ultima factura se refera la contractul care il propunea respectivul la telefon,desi eu clar nu am acceptat asta chiar i-am spus ca am trecut la o alta firma.Se poate sa fi incheiat un contract prin telefon fara acordul meu? la un moment dat mi s-au cerut datele personale pe motiv ca trebuie sa verifice daca eu sunt persoana de pe contract.Cum sa fac sa nu mai primesc facturi de la indivizii astia?sa scap odata pentru todeauna de contract/contracte de la firma asta? |
#4
Publicat: 21 aprilie 2015 - 18:36
au trecut cele 30 de zile de la instiintare? mai exact, de la data limita la care puteai depune instiintarea?
daca da, atunci ei ar fi trebuit sa-ti incheie contractul, faptul ca ei furnizeaza in continuare si te si taxeaza pt asta, este un abuz, mai exact un furt. |
#5
Publicat: 21 aprilie 2015 - 18:48
Eu unul stiu mai multe persoane , care au patit acelasi lucru. Unii i-au lasat in gol fara sa mai plateasca nimic ,
altii i-au obsedat cu E-mailuri ca au renuntat la serviciile lor, dar fara sa mai plateasca facturi. Convorbirea telefonica pe care ai avut-o cu ei , in cazul in care erai de acord cu prelungirea contractului erea inregistrata . Dar cum tu nu ai fost de acord nu au justificare pentru prelungirea contractului . Inca un telefon la ei si un E- mail ca sa fii cu inima impacata si poti dormi linistit . |
#6
Publicat: 21 aprilie 2015 - 19:10
Dany_Darke, pe 21 aprilie 2015 - 18:36, a scris:
au trecut cele 30 de zile de la instiintare? mai exact, de la data limita la care puteai depune instiintarea? daca da, atunci ei ar fi trebuit sa-ti incheie contractul, faptul ca ei furnizeaza in continuare si te si taxeaza pt asta, este un abuz, mai exact un furt. da au trecut 30 de zile,dar imi este teama de telefonul acela de la reprezentantul lor,cineva spunea ca simplu fapt ca am fost sunat de un reprezentant si ca acel reprezentant a vorbit de vreo oferta poate fi considerat acord verbal pentru un nou contract indiferent de ce ai vorbit tu la telefon cu reprezentantul lor.Eu am spus clar ca refuz orice oferta de la ei,am spus asta si la telefon si la ei la sediu,chiar le-am spus ca am incheiat un contract cu o alta firma,sub nici o forma nu mai am nevoie de serviciile lor si atunci de unde factura asta cu alt pret fata de ce aveam la ei inainte? @easy90rider,da am facut plangere la ANCOM si maine merg si la OPC-ANPC @pacopaco1967 da asa mi-au spus si cunostintele sa nu platesc,dar imi este teama sa nu ma trezesc intr-o buna zi cu ceva firma de recuperare pe cap mariusyale, pe 21 aprilie 2015 - 18:48, a scris:
Eu unul stiu mai multe persoane , care au patit acelasi lucru. Unii i-au lasat in gol fara sa mai plateasca nimic , altii i-au obsedat cu E-mailuri ca au renuntat la serviciile lor, dar fara sa mai plateasca facturi. Convorbirea telefonica pe care ai avut-o cu ei , in cazul in care erai de acord cu prelungirea contractului erea inregistrata . Dar cum tu nu ai fost de acord nu au justificare pentru prelungirea contractului . Inca un telefon la ei si un E- mail ca sa fii cu inima impacata si poti dormi linistit . Da dar convorbirea eu nu am inregistrat-o,sper ca ei trebuie sa dovedeasca ca mi-as fi dat acordul pentru un nou contract nu eu.Singurul mod de a dovedi daca este posibil este sa scot convorbirea contra cost de la firma de telefonie.Din nou sper sa nu se ajunga la asa ceva Editat de soringavrila, 21 aprilie 2015 - 19:10. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi