Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
turbo audi a3 8p 2.0 tdi
Last Updated: Jan 02 2015 00:58, Started by
hajliparli
, Jan 01 2015 16:56
·
0
#1
Posted 01 January 2015 - 17:11
buna ziua
imi cer scuze daca nu am postat uinde trebuie am un a3 8p 2.0 tdi asa cand il turez se aude putin turbo cum merge iar cand las de acceleratie se aude un fluierat,asta nu ma deranjeaza cu nimic chiam imi face placere sa il aud asa problema mea este ca daca conduc mai agresiv putin in trptele 4...5..6.. uneori si 3 imi taie turbo nu mai trage trebuie sa opresc motoru si sal pornesc dinou care ar putea fi problema? si ca sa nu mai deschid inca un topic dece cand pornesc prima data motoru se aude pe toba un sunet mai sportiv al motorului iar dupa 2..3 min dispare? miar place sa se auda permanent acel sunet cum pot sal fac si sa nu fie probleme?asa cand il turez se aude un sunet placut sportiv fara toba sport ar putea fi problema de la senzorul de presiune?am facut o scanare cu vag si mia dat asta la motor 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: RPM: 2541 /min Torque: 360.0 Nm Speed: 133.0 km/h Load: 95.3 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 2305.2 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar |
#2
Posted 01 January 2015 - 17:11
probabil turbina trebuie curatata
sau senzorul de presiune de la turbo |
#3
Posted 01 January 2015 - 17:18
asta e solutia ca imi taie turbo sau? si senzorul de la turbo care este cel de pe teava de la intercooler nu? ca acolo am vazut ca am senzor
|
#4
Posted 01 January 2015 - 20:31
Da, geometria este blocata sau agata. Mergi prea mult la consum, in curand o sa schimbi turbina daca mai faci economie de combustibil. Senzorul prea rar o sa-ti dea presiune prea mare. De obicei cand face figuri vede presiune mai mica si masina este lenesa.
|
#5
Posted 02 January 2015 - 00:58
La economie chiar nu tin ca merg in ture mari....uneori ii mai dau si la 5000...faza cu taiatu de obicei se intampla cand conduc asa mai agresiv si dupa conduc normal....am patito si intro deoasire a unui camion si nu e placut la depasire sa te apuci sa iei contactu si sal pui inapoi....eu am zis de senzoru de presiune deoarece deja este a2a oare ce mi se aprinde sa aprins odata mil cu eraoarea senzorului de presiune...lam sters dupa cateva accelerari agresive in sarcina sa aprins dinnou
Este posibil ca fostul propietar sa fi mers cu ea pe economie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users