Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

VW Golf 6 vs Ford Focus 3

- - - - -
  • Please log in to reply
249 replies to this topic

#217
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 05.09.2007

View Postveyron, on 23 septembrie 2015 - 19:08, said:

,  fanii masinilor fabricate cu tehnologia carutei.
Vei fi vreun guru al masinilor si nu stim noi unde se ascundea...

#218
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View Postflaviuf, on 23 septembrie 2015 - 21:59, said:

Vei fi vreun guru al masinilor si nu stim noi unde se ascundea...

Comparand experienta mea cu a ta, cred ca poti sa-mi zici guru.

Tu ai condus doar Focus si Civic, alte experiente mai ai?

Edited by veyron, 24 September 2015 - 08:31.


#219
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pai domnu Guru, uite eu am o experienta interesanta. Am condus Focus 2, acum am un Focus 3. M-am plimbat la un moment dat cu un Passat (modelul de acu 6-7 ani) si senzatia mea a fost ca-i cam barca. Directia prea moale si imprecisa, parca prea moi suspensiile, etc. Dupa vro 100-200 km facuti, m-am obisnuit cu el si nu mi se mai parea la fel de rau. Mie imi place o masina cu suspensii mai tari, pozitie mai joasa la volan. Insa daca ar fi sa-mi cumpar acum o alta masina mi-as lua un MPV mare, cu suspensii moi. Pentru tine, sa zicem un Sharan. Asta pentru ca dpdv practic, pentru mine care am familie si fac drumuri lungi uneori, o suspensie "sport" e pur si simplu prea dura. Vreau confort, si asta nu inseamna suspensii tari, jante de 19 samd. Nu conduc agresiv, nici macar "sportiv" cum spun unii. A fost o vreme (desi nici atunci nu pot sa zic ca eram prea sportiv in condus, doar ca mai luam curbe mai tare, mergeam mai turat, deci nu prostii cu viteza excesiva, depasiri agresive).M-am linistit intre timp si acum merg mai degraba relaxat, mai incet, probabil de-a dreptul batraneste dupa standardele tale de pilot.

Ma face gandirea de mai sus penibil, prost, sofer de duminica sau cum mai tot zici tu pe acolo?

#220
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,146
  • Înscris: 09.01.2007
Sa conduci incet e una, sa conduci prost e alta.
La fel, sa mergi tare nu inseamna automat sa conduci bine.

#221
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View Postadipelcz, on 24 septembrie 2015 - 10:14, said:

, mai incet, probabil de-a dreptul batraneste dupa standardele tale de pilot.

Ma face gandirea de mai sus penibil, prost, sofer de duminica sau cum mai tot zici tu pe acolo?

Am licenta de pilot si toate categoriile, de aici si apetitul meu pentru masinile cu veleitati sportive.

90% dintre soferi ii pot incadra in soferi de weekend, dupa standardele mele.

#222
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 05.09.2007
Ca sa-ti raspun punctual: da si chiar destul de multe (varful a fost CLS 4Matic 2015), dar pe distante intre cateva sute sau cateva mii de km. Eu nu am argumente sa iti contest calitatile de pilot (poate pui o poza cu atestatul ca sa inlaturam orice suspiciune) dar cand spui ca japonezii au tehnologie de caruta, te cam duci la culcare si inchizi orice discutie. Si iti dau un argument relativ logic, la care te-as ruga sa-mi raspunzi: daca ar fi chiar atat de inapoiati tehnologic, cum de mai exista pe piata tinand cont ca nu au preturi de 100 ori mai mici (cum s-ar presupune ca ar costa o caruta vs masina)?

Edited by flaviuf, 24 September 2015 - 11:04.


#223
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004

View Postveyron, on 24 septembrie 2015 - 10:51, said:


Am licenta de pilot si toate categoriile, de aici si apetitul meu pentru masinile cu veleitati sportive.

90% dintre soferi ii pot incadra in soferi de weekend, dupa standardele mele.

Realizezi presupun faptul ca de fapt peste 95-99% din soferi au doar o categorie, doua si nu au licenta de pilot. Asta inseamna ca argumentele de pilot si sofer sportiv aduse de tine in orice discutie despre masini destinate soferilor obisnuiti sunt putin deplasate. Ceea ce apreciezi tu la o masina e foarte diferit de ceea ce apreciaza marea majoritate. Degeaba incerci sa iti impui propriile pareri despre asta, ca nu ai cu cine. Faptul ca esti mai cunoscator in anumite privinte si ai o experienta mai bogata ar trebui de fapt sa te faca mai obiectiv si sa intelegi ca nu toate masinile trebuie sa fie joase, sport, super stabile, cu super motoare. Cred ca a inteles toata lumea ca nu-ti plac alea "barca". Nici mie, dar poate ca daca ma plimb o vreme cu un Mercedes S o sa-mi schimb parerea. Insa eu nu o sa ma plimb cu S pentru ca pe mine nu ma pasioneaza atat de tare masinile incat sa cheltui asa multi bani pe ele. Probabil ca nici pe un Seria 5 nu as da bani. Pentru ca din punctul meu de vedere face fix aceeasi treaba ca un Passat (sau hai, 90% din ce faci cu un Passat) dar costa dublu. Putem argumenta mult si bine ca suspensii, ca propulsie vs tractiune, ca centru de greutate, ca bla bla bla, dar in esenta, ambele masini, dotate decent, pentru un om obisnuit care nu are o obsesie cu masinile si pentru care masina e doar un alt obiect utilitar, ambele sunt la fel. Oricum, intre Golf si Focus sunt diferente foarte mici. Nu compari nici Golf chel cu Focus RS, cum nu compari nici un focus cu motor de 1.0 si 100 CP cu un GTI.

#224
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,361
  • Înscris: 23.07.2014

View Postveyron, on 23 septembrie 2015 - 19:08, said:

SorinGT,  tie nu-ti răspund.  Sa-ti iei masina frantuzeasca si parfum nemtesc nu e recomandat.

Nu masina e importanta (marca), lasa citroenul sa fie cat de prost o fi, ci principiile gaunoase pe care le-ai emis. Treaba se aplica si pentru Mercedes...tu nu vorbeai de masini ci de suspensii (nu ca producator, ci ca "agresivitate") si de oameni. Tu ai spus practic ca unul care isi ia un airmatic si nu o suspensie "setata agresiv" e vai de capul lui, abia stie sa conduca, nu le pricepe cum e cu suspensia, directia si franele. Toti ar trebui sa-si ia din "aia dura", ca sa dovedeasca ca sunt experti. Ii mai si acuzi pe altii ca aduc argumente penibile, dar nu observi ca esti singurul care o arde prost aici si ca ceilalti iti tot atrag atentia.

View Postveyron, on 23 septembrie 2015 - 19:08, said:

Am licenta de pilot si toate categoriile, de aici si apetitul meu pentru masinile cu veleitati sportive.

Foarte importante felicitari, dar atitudinea tot aiurea ramane. Overseas a spus foarte bine, dar nu stiu de ce i-ai dat like, ca se pare ca nu intelegi ce spune. Sunt soferi buni, cu sute de mii de km si fara accidente la activ (nici macar minore), dar nu fac curse imaginare prin trafic, nu vor sa ia curbe in blana si sa vrea nush' ce suspensii tari pentru asta, nu se pun in situatia de a storci franele ca sa poata opri de la 100/h samd. Cum ramane cu soferii profesionisti, care tot nu fac pilotaj in trafic? BTW, ce mari expertize soferesti (sau de pilot) faci pe golful tau?

View Postadipelcz, on 24 septembrie 2015 - 11:45, said:

Realizezi presupun faptul ca de fapt peste 95-99% din soferi au doar o categorie, doua si nu au licenta de pilot. Asta inseamna ca argumentele de pilot si sofer sportiv aduse de tine in orice discutie despre masini destinate soferilor obisnuiti sunt putin deplasate.

Nu putin, ci putin mai mult. Se pare ca traieste in lumea lui, sau cum spuneam ieri, "my way, the only way".

Edited by SorinGT, 24 September 2015 - 15:14.


#225
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View PostSorinGT, on 24 septembrie 2015 - 14:56, said:

Cum ramane cu soferii profesionisti, care tot nu fac pilotaj in trafic? BTW, ce mari expertize soferesti (sau de pilot) faci pe golful tau?

Nu putin, ci putin mai mult. Se pare ca traieste in lumea lui, sau cum spuneam ieri, "my way, the only way".

Cu 528i nu reusesc  sa fac ceea ce fac cu Golful de 2xx CP (masurati) in trafic. In reprize si viraje, BMW-ul este mai slab, este mult mai greu.

Daca am licenta de pilot nu inseamna particip la competitii sau in WRC, poate am fost copilot, nu trebuie sa ma dezvalui aici pe forum.

#226
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005
nu participi la competitii, dar faci "scheme" prin trafic.... ce sa zic, un adevarat exemplu... de cocalar...

#227
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006
Nu ai nici cea mai vaga idee cum ma manifest eu in trafic, problema sunt astia ca tine care merg cu loganul si proiectoarele aprinse.... muzica tare si tigara in bot... complexatii.

#228
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005

View Postveyron, on 29 septembrie 2015 - 14:20, said:

Nu ai nici cea mai vaga idee cum ma manifest eu in trafic, problema sunt astia ca tine care merg cu loganul si proiectoarele aprinse.... muzica tare si tigara in bot... complexatii.

complexatii sunt cei care fac ce ai zis tu mai jos

View Postveyron, on 29 septembrie 2015 - 11:08, said:

Cu 528i nu reusesc  sa fac ceea ce fac cu Golful de 2xx CP (masurati) in trafic. In reprize si viraje, BMW-ul este mai slab, este mult mai greu.

cat despre mine, am o Mazda, nu mi-am permis un golf ful opshan, boierule

Edited by jericho, 29 September 2015 - 16:58.


#229
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View Postjericho, on 29 septembrie 2015 - 16:57, said:

cat despre mine, am o Mazda, nu mi-am permis un golf ful opshan, boierule

Exprimarea ta este de boier, dar fara "b" de data asta.

#230
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005
odihneste-te, ca te-au obosit liniutele si reprizele

#231
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006
Eu o sa ma odihnesc si apoi o iau de la capat, insa ce te faci tu? Tu te-ai nascut obosit.

#232
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005
tu continua circul, da-ti arama pe fata, te las in prostia ta, cum au facut-o si ceilalti interlocutori ai tai de pe acest topic... spor

#233
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006
Pentru cunostinta ta generala, in topic-uri de versus iese mereu flame, ce te asteptai sa ridic in slavi masini pline de pet?

Edited by veyron, 05 October 2015 - 13:24.


#234
tadys_ro

tadys_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 30.12.2011
este vechi topicul dar poate mai ajuta pe cineva...
doar ce mi-am adus din germania un Ford FOCUS 2.0 Diesel 140cp.
masina are 260mii km toate reviziile la Ford, circulata numai pe autostrada.
Masina la interior este impecabila. la exterior vesnica lor problema(imbinarea coltului barii spate cu caroseria a ruginit)
Fug toti cei 140cai intr-un stil.... consum Siegen -Brasov 6.5l/%  pe Germania no limit(180-220km/h unde am putut merge), austria si ungaria130-150km/h si Romania pe cei cativa km de autostrada 140km/h si condus super sport.
Mi se pare un consum foarte decent la ce reprize poate oferi.
Parerea mea este ca nu se compara motorul de 2000de la Focus cu mizeria de 1.6tdi de la VW .
Are un cuplu extraordinar.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate