Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema Insignia
Last Updated: Sep 08 2009 20:53, Started by
improbabil
, Aug 25 2009 13:36
·
0
#1
Posted 25 August 2009 - 13:36
Hey colegi! Acum 2 ore m-am incapatanat sa ma duc cu Opelul meu Insignia Sport(aka break) pe un drum accidentat din jud. Arad. Am mers cat am mers si decid sa-i dau unpic mai tare. Asa ca o urc pana pe la 60 kmh si fiind iarba numa aud tup si vad ca s-a oprit motorul. Am dat intr-un damb cu scutul(sper). Dupa 5 minute in care incerc in zadar sa clintesc masina ... ba nu, de fapt motorul porneste dar nu are tractiune. Accelerez si se tureaza pana-l ia dracu si tot nu vrea. Am sunat un prieten si m-a dus el dupa ce am tras masina pe dreapta.
Maine vine cineva cu platforma sa o ia cumva, dar vreau sa stiu la ce sa ma astept(cutie viteze distrusa etc). Oare care ar putea fi problema? Tata a zis ca e cutia de viteze, dar nu cred. Motor diesel, daca ''se pune''. Edited by improbabil, 25 August 2009 - 13:37. |
#2
Posted 25 August 2009 - 14:00
#4
Posted 25 August 2009 - 14:18
ce treaba are turbina? omul a spus clar ca motorul porneste....
cred ca ai lovit ceva la transmisie |
#5
Posted 25 August 2009 - 15:02
#6
Posted 25 August 2009 - 15:07
Pai vitezele le poti schimba linistit doar ca in cutie nu mai ajunge "rezultatul" motorului, deci prin urmare nici rotile nu se mai invart. Ambreiajul este "liantul" dintre motor si cutia de viteze.
|
#7
Posted 25 August 2009 - 15:24
Ma duc sa iau cumva masina aia(mai mult de hoti decat de ploaie). Daca ma tracteaza cineva, e vreun risc sa se intample vreun accident ceva? Pentru ca volanul se invarte muuuult mai greu, dar sunt destul de puternic s-o car.
|
#9
Posted 25 August 2009 - 17:18
Tracteaz-o cu motorul pornit si scoasa pe liber. In felul asta ai servo toate cele, mai putin tractiune. Si eu cred ca tot vreo planetara ai rupt-o. Eventual smulsa din cutie, ambreiajul e mai putin probabil sa sara dintr-o lovitura, daca nu cumva e o lovitura care misca si cutia din suporti.
|
#10
Posted 25 August 2009 - 18:54
Deci am adus-o cu greu in curte. Pe drum era sa ma rastorn de 2 ori pentru ca se blocheaza volanul(da, pur si simplu nu se mai invarte). Acuma vad ca e un far spart, geanta > indoita puternic si scutul(sau acea protectie de sub masina) e deplasata vreo 3 cm de la locul ei.
Cat am fost tractat, am realizat ca are un consum instant foarte ridicat(peste 15%) desi eram pe drum drept. As fi facut o poza sa vedeti ce lovit e maldarul peste care am dat cu masina. Dar deh, e omenesc sa uiti asa ca pun alta data. |
|
#11
Posted 25 August 2009 - 21:30
Consumul il poti uita, bate campii. Pentru tine e doar consum de relanti pentru x ore cat ai tarat la ea, dar din cauza ca se invart rotile crede ca se deplaseaza foarte lent inainte. In fine.
Ai cam casapit-o bine, din ce zici. Daca e planetara rupta si se intepeneste printre bratele suspensiei aia poate fi o cauza pentru care ai ramas cu volanul blocat, daca zici ca motor era pornit. |
#12
Posted 25 August 2009 - 22:09
sebulbus, on 25th August 2009, 21:30, said: Consumul il poti uita, bate campii. Pentru tine e doar consum de relanti pentru x ore cat ai tarat la ea, dar din cauza ca se invart rotile crede ca se deplaseaza foarte lent inainte. In fine. Ai cam casapit-o bine, din ce zici. Daca e planetara rupta si se intepeneste printre bratele suspensiei aia poate fi o cauza pentru care ai ramas cu volanul blocat, daca zici ca motor era pornit. -volanul(el in sine si axul acela) -roata dreapta fata -teava de evacuare a noxelor(adica cea care duce la toba) -un far -scutul trebuie schimbat ... asa a zis el, si are vreo 30 ani de reparat, but ;( Voi ce ziceti? |
#13
Posted 26 August 2009 - 08:38
eu zic sa duci masina in service si sa lasi sa-si spuna parerea cineva care chiar se pricepe... si pe viitor nu mai fa off road daca nu ai o masina potrivita... chiar nu pot sa-mi dau seama cum ai putut sa stici in asemenea hal masina... daca nu te superi, cati ani ai?
|
#14
Posted 26 August 2009 - 08:41
vreo 20, masina facuta cadou de tati, era cu 2 gagici in masina si a vrut sa le impresioneze ?
|
#15
Posted 26 August 2009 - 10:01
gamezcdr, on 26th August 2009, 08:41, said: vreo 20, masina facuta cadou de tati, era cu 2 gagici in masina si a vrut sa le impresioneze ? Ca am casapit masina e drept... maine am programare la Opel ar |
|
#16
Posted 26 August 2009 - 13:13
-volanul(el in sine si axul acela
Pai cum asa doar nu ai dat cu volanul de pamant cand te-ai oprit. sau poate era asa mare denivelarea incat ai muscat din el |
#18
Posted 27 August 2009 - 07:37
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users