Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
amenda radar la domiciliu
Last Updated: Mar 10 2016 21:25, Started by
alin2o
, May 16 2014 21:35
·
0
#163
Posted 23 May 2014 - 06:43
Eroarea aparatelor radar este stabilita in norma de metrologie legala nml 021-05 si este ,pt radar fix;
pentru măsurarea vitezei, în condiţii normale de trafic, pentru cinemometrele care funcţionează numai în regim staţionar, eroarea tolerată este de: +/- 3 km/h pentru viteze până la 100 km/h; +/- 3 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h; pentru cele mobile; - în regim de deplasare, pentru măsurarea vitezei autovehiculelor aflate în trafic eroarea tolerată este de: +/- 4 km/h pentru viteze până la 100 km/h; +/- 4 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h; In cazul meu viteza de 61 km/h ,cu eroarea posibila a aparatului radar poare fi 58 km/h deci sunt sanse mari sa castig contestatia in instanta,deoarece in acest caz nu am depasit viteza legala admisa cu min 10 km/h cum spune legea. |
#164
Posted 23 May 2014 - 09:47
alin2o, on 23 mai 2014 - 06:43, said:
Eroarea aparatelor radar este stabilita in norma de metrologie legala nml 021-05 si este ,pt radar fix; pentru măsurarea vitezei, în condiţii normale de trafic, pentru cinemometrele care funcţionează numai în regim staţionar, eroarea tolerată este de: +/- 3 km/h pentru viteze până la 100 km/h; +/- 3 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h; pentru cele mobile; - în regim de deplasare, pentru măsurarea vitezei autovehiculelor aflate în trafic eroarea tolerată este de: +/- 4 km/h pentru viteze până la 100 km/h; +/- 4 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h; In cazul meu viteza de 61 km/h ,cu eroarea posibila a aparatului radar poare fi 58 km/h deci sunt sanse mari sa castig contestatia in instanta,deoarece in acest caz nu am depasit viteza legala admisa cu min 10 km/h cum spune legea. good, asta am spus si eu, si mersi de informatie, stiu cat sa "ma duc" pe gps acum, dar alin... tu nu stii cat ai avut, poate la ei calibrarea se face cum am explicat mai sus, poate el cand a scris 61km/h de fapt viteza ta sa fie oriunde intre 61 si 66km/h. lucru pe care-l poti afla in instanta. intelegi ce vreau sa spun da? ca pari baiat destept. inca o chestie, alea sunt cerintele pentru aparatele radar. ele pot fi mult mai precise decat norma, si iar e posibil s-o iei in freza. asta o poti afla de pe net stiind modelul aparatului aflii precizia de masurare, care da, poate fi mult mai mare decat cerintele standardului deci mai ai de munca. daca vii si cu informatia asta esti mare |
#165
Posted 23 May 2014 - 18:42
Din fericire chiar nu pot sa o iau in freza, cunosc destul de bine normele metrologice ,tine de jobul meu.In principiu,orice aparat de masura care se foloseste pentru tranzactii comerciale,stabilirea de tarife pentru utilitati publice,amenzi,penalizari,se supun unor norme metrologice stabilite clar prin legislatie,care nu lasa loc de interpretari.Astfel,fiecare aparat are o clasa de precizie stabilita,si chiar daca la verificarea metrologica are o eroare 0 sau are o eroare care se incadreaza in clasa de precizie a aparatului,in acest caz +/- 3km/h,aparatul se considera admis la verificarea metrologica si poate fi folosit.
Sa va dau un exemplu; un cantar folosit in comert are de obicei o eroare admisibila de +/- 5 grame.La verificarea metrologica orice cantar chiar daca are 5 gr eroare sau 0 gr eroare se considera admis si poate fi folosit in tranzactii comerciale.La fel si la cinemometre(radare).Aparatul,daca e admis pentru utilizare se ia in considerare valoarea maxima a erorii tolerate ,adica +/-3km/h,iar pentru ce depaseste 100 km/h ,+/-3% din valoarea conventional adevarata,adica valoarea masurata prin comparare cu etalonul national trecuta in certificatul de etalonare. In concluzie ,chiar daca un radar masoara viteza fara nici o eroare,legea spune ca trebuie sa se ia in considerare o marja de eroare de +/- 3km/h. Din pacate nu dispun de timpul si nervii necesari pentru a face o contestatie ,pe care sunt sigur ca o castig. Edited by alin2o, 23 May 2014 - 18:52. |
#166
Posted 24 May 2014 - 08:57
nu esti atent ce zisei
ai un cantar care are +5g eroarea de masurare la 200g. deci eroarea e de 10g clientului ii trebuie aparatul asta pentru a fi sigur ca ceea ce impacheteaza are CEL PUTIN 200g ai 2 solutii. 1. ii scrii ca trebuie sa citeasca pe afisaj minim 205g 2. ii calibrezi afisajul in asa fel incat la 200g eroarea este intre -0g si +10g daca aparatele politiei folosesc metoda 2, la 61km/h ai oriunde intre 61 si 66km/h demonstrabil ce metoda foloseste politia nu poti afla decat in instanta sau sa faci rost de o fisa de calibrare, dar si atuni e posibil ca reglarea aparatelor sa varieze de la sectie la sectie, metoda 1 sau 2 |
#167
Posted 25 May 2014 - 06:39
tsunnami, on 24 mai 2014 - 08:57, said:
nu esti atent ce zisei ai un cantar care are +5g eroarea de masurare la 200g. deci eroarea e de 10g clientului ii trebuie aparatul asta pentru a fi sigur ca ceea ce impacheteaza are CEL PUTIN 200g ai 2 solutii. 1. ii scrii ca trebuie sa citeasca pe afisaj minim 205g 2. ii calibrezi afisajul in asa fel incat la 200g eroarea este intre -0g si +10g daca aparatele politiei folosesc metoda 2, la 61km/h ai oriunde intre 61 si 66km/h demonstrabil ce metoda foloseste politia nu poti afla decat in instanta sau sa faci rost de o fisa de calibrare, dar si atuni e posibil ca reglarea aparatelor sa varieze de la sectie la sectie, metoda 1 sau 2 La fel si cu aparatul radar ,eroarea de +/- 3km/h inseamna ca ,la verificarea metrologica la viteza de 60 km/h aparatul respectiv a indicat o valoare cuprinsa intre 57-63 km/h,adica in marja de eroare acceptata de lege. In cazul meu,viteza inregistrata pe radar 61 km/h ,poate fi dupa eroarea admisibila a aparatului, o valoare cuprinsa intre 58-64 km/h ,adica mai mica sau mai mare cu 3km/h decat valoarea reala,in nici un caz 67. La verificarea metrologica a unui aparat de masura pentru utilitati publice,cum este si radarul,se elibereaza un buletin de verificare in care scrie doar daca aparatul este admis sau respins,nu si valorile rezultate la masuratori. Edited by alin2o, 25 May 2014 - 06:40. |
#168
Posted 25 May 2014 - 07:18
alin2o, on 25 mai 2014 - 06:39, said:
Chiar daca nu cunosti legislatia si normele metrologiei o problema de logica simpla,daca cumperi 200g de salam si cantarul are o eroare de +/- 5gr,daca e omologat si verificat poti sa primesti minim 195gr sau max 205gr ,sau orice valoare intre aceste cantitati.In acest caz eroarea maxima fata de valoarea adevarata pe care o platesti(200gr) e de 5gr nicidecum 10. La fel si cu aparatul radar ,eroarea de +/- 3km/h inseamna ca ,la verificarea metrologica la viteza de 60 km/h aparatul respectiv a indicat o valoare cuprinsa intre 57-63 km/h,adica in marja de eroare acceptata de lege. In cazul meu,viteza inregistrata pe radar 61 km/h ,poate fi dupa eroarea admisibila a aparatului, o valoare cuprinsa intre 58-64 km/h ,adica mai mica sau mai mare cu 3km/h decat valoarea reala,in nici un caz 67. La verificarea metrologica a unui aparat de masura pentru utilitati publice,cum este si radarul,se elibereaza un buletin de verificare in care scrie doar daca aparatul este admis sau respins,nu si valorile rezultate la masuratori. imi pierd timpul, nu esti atent la ce-am scris e vorba de un aparat digital care pe display, la 60km/h, in loc de 60km/h (cu eroarea +/- 4km/h), sa SCRIE 56km/h, adica sa fie CALIBRAT. il iei la verificat si IEI O SURUBELNITA si la 60, INVATI DE SURUBELNITA PANA CAND PE DISPLAY INDICA 56. cand APARATUL ALA iti va indica 60, viteza reala e oriunde intre 60 si 68 acum ai prins-o? daca intelegi ce-am scris, bine, daca nu, nu mai posta ca n-am timp de desene plec in turcia azi si o sa-i intreb si p-aia daca inteleg |
#169
Posted 25 May 2014 - 09:44
tsunnami, on 25 mai 2014 - 07:18, said:
imi pierd timpul, nu esti atent la ce-am scris e vorba de un aparat digital care pe display, la 60km/h, in loc de 60km/h (cu eroarea +/- 4km/h), sa SCRIE 56km/h, adica sa fie CALIBRAT. il iei la verificat si IEI O SURUBELNITA si la 60, INVATI DE SURUBELNITA PANA CAND PE DISPLAY INDICA 56. cand APARATUL ALA iti va indica 60, viteza reala e oriunde intre 60 si 68 acum ai prins-o? daca intelegi ce-am scris, bine, daca nu, nu mai posta ca n-am timp de desene plec in turcia azi si o sa-i intreb si p-aia daca inteleg Art.243 Ruperea de sigilii Înlăturarea ori distrugerea unui sigiliu legal aplicat se pedepseşte cu închisoare de la o lună la 1 an sau cu amendă. Dacă fapta a fost săvârşită de custode, pedeapsa este închisoarea de la 3 luni la 2 ani sau amenda. Daca tu crezi ca un politist risca 2 ani de inchisoare sa-si bage surubelnita in radar esti naiv.Ca tu iti calibrezi singur aparatul de masura nu are nici o relevanta atata timp cat nu-l folosesti in scop public,cum am subliniat mai sus.De ce nu-ti calibrezi singur contorul de energie electrica?Umbla tu in el ca iti spun eu unde sa invarti cu surubelnita. Cu un lucru sund de acord,ca iti pierzi timpul sa scrii bazaconii,si eu imi pierd timpul sa le citesc. Edited by alin2o, 25 May 2014 - 09:52. |
#170
Posted 25 May 2014 - 20:31
nu tu umblii in aparat cu surubelnita, ci cel care iti da fisa metrologica. care-ti efectueaza calibrarea. TU esti clientul si cererea ta este ca atunci cand aparatul iti arata 60km/h sa fie MINIM 60, nici o zecime sub, ia zi tu se poate? dupa ce mai cresti revii si-ti explic cu planse cum se calibreaza un aparat ca atunci cand iti arata pe aparat 60km/h sa fie MINIM 60km/h |
#171
Posted 10 March 2016 - 16:47
SuPY, on 17 mai 2014 - 02:34, said:
Asa e, e greu sa fii civilizat intr-o tara fara infrastructura, o tara fara autostrazi! Daca respecti viteza legala prin toate satele de la Bucuresti la Oradea (exemplul tau), faci 3 zile, trebuie sa innoptezi pe drum la hotel! E just ca legislatia sa fie aspra in vest, asa cum ai dat exemplul Frantei. Acolo ti se creaza si conditiile respectarii legii! Nu compara niciodata autostrazile din Franta sau de unde vrei tu din vest, cu cele din Romania. Sunt convins ca cele 2 locuri unde te-a oprit politia nu sunt singurele in care ai depasit viteza legala, nici nu ai cum altfel, doar traiesti in secolul XXI, nu in secolul XV! Dar tu te-ai gindit ca legile au un scop in sinea lor? Inainte de a-ti lua carnetul, nu stiai care-s conditiile in Romania? Sau nu-ti asumi contextul? Vorba cu sec 21 a devenit un cliseu de tot ca**tul! Sinteti versati la tupeu, smechereli si furaciuni... dar va trebuie randament, normal, timpul costa "bani"! Eventual, mai resocoteste, chiar deloc nu faci "3 zile", daca pe parcursul drumului depasesti viteza in medie cu o treime din cea admisa. |
#172
Posted 10 March 2016 - 21:25
iti ai seama daca aveam o tara cu infrastructura, autostrazi ... si acceasi mentalitate ce se intampla? (sa nu-mi spui ca romanul se civilizeaza brusc, domnu` SuPY ca nu te cred) care ar mai fi motivul atunci? probabil ca este tara prea mare sau timpul prea scurt....
nu avem infrastructura, dar ii dam in goarna si daca ne prinde radarul venim pe SP sa ne vaitam ca totul pleaca de la Iliescu/ponta/iohanis.... |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users