Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoala de soferi pe cutie automat...

ANCOM: Localizarea apelantului la...

Marirea numarului de echipe calif...

Prosumatorii peste 10.2 kW obliga...
 Cazier judiciar politia de sector?

Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro

Cine livreaza in RO pachete trimi...
 [CHESTIONAR] Cat de des va reinst...

Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea
 Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 

Drepturi pasageri pentru intarzieri mai mari de 24 de ore la calatoria cu avionul

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
aymank02

aymank02

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.11.2012
Pe scurt: Zbor cumparat de la o agentie romaneasca (Happy Tours), pe confirmare am BA dar la intoarcere e operat de AA. Zborul a fost anulat (probleme tehnice) si am plecat 30 de ore mai tarziu. Compania (AA) a oferit cazare dar refuza sa ofere compensatie cu exceptia unor vouchere pt. calatorii viitoare pe care nu am de gand sa le folosesc. Ruta a fost Orlando (US) - Bucuresti iar eu am cheltuit o gramada de bani in plus si am si fost obligat sa schimb un alt zbor la care nu am mai ajus din cauza intarzierii. Alti bani, alta distractie.
Din cate vad eu pe site-ul EU exista un "extraordinary circumstance" plus ca daca mi se ofera o ruta similara e posibil sa nu am dreptul la compensatie dar nu imi e foarte clar.

Financial compensation
In addition, if you are denied boarding, your flight is cancelled or arrives more than 3 hours late on arrival at the final destination stated on your ticket, you may be entitled to compensation of €250 - 600, depending on the distance of the flight:

Within the EU
1,500 km or less - €250
over 1,500 km - €400
Between EU airport and non-EU airport

1,500 km or less - €250
1,500 - 3,500 km - €400
over 3,500 km - €600
If the carrier offered you an alternative flight with a similar schedule, the compensation may be reduced by 50%.
With cancelled flights, you won't receive compensation if:

the cancellation was due to extraordinary circumstances for example due to bad weather, or
you were informed 2 weeks before the scheduled flight date, or
you were offered an alternative for the same route with a similar schedule to the original one.
For cancellation due to extraordinary circumstances you may not have the right to compensation, the carrier must still offer you either:
a ticket refund (in full or just the part you have not used)
alternative transport to your final destination at the earliest opportunity or
rebooking at a later date of your choice (subject to seat availability).
Even in extraordinary circumstances, airlines must provide assistance when necessary, while you are waiting for alternative transport
.

As fi recunoscator pentru ceva sugestii.
Multumesc

#2
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Asta e Unhappy Tours...

#3
aymank02

aymank02

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.11.2012

 Ion_de_la_Raion, on 02 aprilie 2014 - 12:38, said:

Asta e Unhappy Tours...
Mda, unhappy trip mai degraba, ca astora de la Happy Tours chiar nu le pot gasi vreo vina de data asta.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 Ion_de_la_Raion, on 02 aprilie 2014 - 12:38, said:

Asta e Unhappy Tours...

Ce treaba are Happy Tours cu asta ?!

#5
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,287
  • Înscris: 16.01.2009
Daca agentia nu te poate sfatui asupra ce e e  facut pe viitor pentru a primi compensatiile indreptatite eu zic sa depui plangeri si sa ceri consultanta la UE , au  o institutie pentru passenger rights care se ocupa de asa ceva.
Eu m-am certat cu qatar anul trecut pentru o modificare de zbor inainte de plecare si dupa 20 de mailuri si multe reclamatii depuse peste tot, dupa ce i-am amenintat ca ii dau in judecata si alte chestii mi-au dat vouchere de 500 dolari pe care le-am si folosit acum sa merg in dubai .
Daca mai insistam putin imi vedeam banii .
Da-le un mail ca te-ai consultat cu avocatul si ca te sfatuieste sa depui o plangere oficiala in baza reglemantarii 76/2004 au cad dracu e, conform paragrafului cu nr si tot, stie el sa formuleze .

#6
aymank02

aymank02

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.11.2012
Multumesc, chiar asta le-am scris numai ca drepturile astea nu se aplica pt zboruri din afara EU cu o companie non-EU. Ar mai fi varianta Airhelp, asta e urmatorul pas.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate