Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...

Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea
 Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 recomandare smartwatch copil

Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock
 Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...
 

delimitare scuter

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
buna
am un scuter nustiu sigur ce marca este dar seamana leit cu generic explorer
asa cum spune si titlul vreau sa il delimitez deoarece este limitat la 45Km/h, am scos saiba din variator dar..nimictot asa merge de tare
unde ar mai putea avea limitari,am cautat siin carburator deja il stiu cu ochii inchisi dar nustiu care este limitatorul daca il are acolo
multumesc

#2
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Schimba-i cdiul.

#3
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,726
  • Înscris: 05.01.2007
Delimitare pentru chinezesti si nu numai
-un fir roz,se scoate din pin (cdi)
-un strap,verde sau roz,iese si intra in cdi -> se taie
-tablie care impiedica actionarea rolelor,se scoate tablia(variator)
-saiba care impiedica aproprierea fuliilor la maxim
-pe capacul carb un cui ce impiedica ridicarea la max a cuiului pantou
-cdi limitat la o anumita turatie
-cui ce impiedica cablul de acceleratie sa actioneze la maxim

#4
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Nu am fir roz cdi .daca intrerup firul presupus ca limitator se opreste si nu mai porneste.ni fir care iese si intra cdi nu am .saiba am scoso din variator mai ramane sa incerc carburator si tablia dar inainte de asta dupa ce ajung acasa o sa fac niste poze la carburator.cdi si variator.sa vedeti despre ce este vorba si sa fiu si eu mai sigur ce trebuie sa fac ceva cui cred ca este in carburator dar nustiu sigur care es

#5
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
am revenit cu niste poze

Attached Files



#6
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
nu imi zice nimeni nimic

#7
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Adi blondu ti-a spus totul despre delimitare (mecanica si electrica). Ai schimbat cdiul cu unul 'sport'?
Nu uita ca delimitare e una, cresterea puterii e alta.

#8
rukie

rukie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.03.2012
Am schimbat tot ce se poate la un xor50 si nu merge mai tare de 50-55.Nu are saiba in variator,cdi sport delimitat,carburator delimitat,motor de 60cm3.Doar toba nu am schimbat-o.Sincer cred ca problema ar fi pinioanele.Pareri?

#9
dobremihail75

dobremihail75

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.09.2011
PT SCUTERE DIN NOUA GENERATIE CELE CU EURO 5 INJECTIE CE SE POATE FACE LA NIVEL DE ECU..?

TURATIA MAXIMA ESTE DE 8500RPM

#10
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,210
  • Înscris: 09.01.2009

 rukie, on 24 iunie 2016 - 18:51, said:

Am schimbat tot ce se poate la un xor50 si nu merge mai tare de 50-55.Nu are saiba in variator,cdi sport delimitat,carburator delimitat,motor de 60cm3.Doar toba nu am schimbat-o.Sincer cred ca problema ar fi pinioanele.Pareri?
Nu   inteleg  dc  vrei sa fugi  mai  tare    de  50-60 km  /h cu  ceva care cantareste 70 kg.Crede-ma  ca am   si  eu  o  chinezarie  si stiu  ce zic.A mers cu al meu  cu  70  si mi se pare  ff  instabil la   viteza aia.Mai ales cand trece  un   tir pe langa tine,este  distractiv  rau de  tot.Asa  referitor la pb  ta,cred  ca ar trebui schimbate  rolele  de variator.Apoi,degeaba ai   pus tu  set motor  de  60  daca  carburatorul  este  de   50  cm.Cauta carburator  pt   60  cm,sau  schimba  jiglerele  cu  unele  cu unele mai "sport".Si  vezi ca unele scutere  mai au o limitare  in toba.

#11
LouisCyphre

LouisCyphre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 24.01.2012
Fix la timp i-ai răspuns, cred că încă stă cu cheia de 16 în mână, aşteptând răspunsuri pertinente şi inteligente.
Bravo!

Edited by LouisCyphre, 18 February 2023 - 17:52.


#12
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,188
  • Înscris: 16.05.2012
Posted Image  intrebare "on 24 iunie 2016"...raspuns in 18 februarie 2023 Posted Image wow!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate