Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde pot asculta muzica anilor 90...

Nu cred ca voi mai plati pentru a...

Cumparare masina

cum influenteaza numarul ETF-uril...
 roADN.ro Ce medicamente sunt bune...

Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...

Chestionar Medicina Alimentaț...
 RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?

Burete dur pentru perna scaun rul...
 RCA firma

Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard

Scutire abonament telefonie fixa ...
 

Fotografia de la HOBBY la afacere !

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
71 replies to this topic

#55
Sato

Sato

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,751
  • Înscris: 01.12.2001
Cred ca ai ratat prima parte a postului...

Poate ar fi o idee buna de impartit in 2 subarii: una pentru incepatori dedicata unde sa nu mai existe teama de a posta (si poate tocmai ca sunt incepatori n-o sa mai existe interjectii de genul 'marsh mah cu pozele tale' in diferite stiluri) si una unde sa posteze doar pentru profesionisti sa zicem.


Partea proasta este ca o sa apara discriminari: cum poti sti in ce parte te incadrezi?

Se numeste aria foto si nu 'aria foto unde intra doar cei care fac fotografie cu adevarat'. Prin urmare ar trebui undeva sa apara precizarea asta...

Pricep prea bine subtilitatile de limbaj...am priceput de fiecare data cand userii au fost facuti prosti, idioti, prost crescuti etc prin aceste subtilitati, lucru impotriva celebrului regulament.

Stai linistit ca nu sunt un usear format de tine...tocmai: pentru ca deocamdata nu am ce arata,  nu am postat...inca..

Nice...'partea neagra a fotografiei'...ori alb ori negru...e de-a dreptul un razboi pe aici...atunci scrie mare asta ca sa stie userii la ce se inhama...ca poate saracii ei nu stiu.