Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare bicicleta...
Last Updated: Apr 01 2014 21:57, Started by
burn_day
, Apr 10 2013 18:15
·
0
#19
Posted 11 April 2013 - 18:33
Te complici prea mult cu idei de choppere si alte fitze....parerea mea.
Iar pedalatul pe asfalt cu cauciucuri groase e nasol rau.. Ai zis ca ai 900, vezi ce gasesti prin decathlon, sau alte magazine cu biciclete din Arad/Timisoara...sau second hand de prin zona aia....trebuie sa fie destule Sau de pe net. Edited by sirgoofy, 11 April 2013 - 18:53. |
#20
Posted 12 April 2013 - 10:59
http://www.hervis-sp...&nav_id=4041036
26" MTB X-Fact Ampato - are o reducere groasa, nu am gasit nimic despre ea, o fi buna? |
#21
Posted 12 April 2013 - 16:44
sirgoofy, on 11 aprilie 2013 - 18:33, said: Iar pedalatul pe asfalt cu cauciucuri groase e nasol rau.. Nu este nasol... anvelopele groase au mai puţină rezistenţă la înaintare decât cele subţiri pentru că pata de contact cu solul este lată şi subţire în loc de relativ rotundă. Greutatea poate fi un factor, dar cele de calitate se găsesc la greutăţi ok, iar la urma urmei vorbim de diferenţe de câteva sute de grame. Aici mai e de menţionat şi faptul că dacă ai anvelope groase te poţi lipsi liniştit de furcă cu suspensie, deci per total faci chiar o economie la greutatea bicicletei. Mai este rezistenţa la vânt dar să fim serioşi, nu suntem în Turul Franţei la contratimp ca să ne punem asemenea probleme, asta poate fi un factor la cursiere dar nu la biciclete de oraş. Şi mai sunt şi alte considerente secundare cum ar fi faptul că lăţimea mai mare oferă mai mult profil lateral, ceea ce te ajută la înclinările la curbe şi la evitarea perforărilor laterale. Edited by wirespot, 12 April 2013 - 16:46. |
#22
Posted 12 April 2013 - 18:20
Ai dreptate cu rezistenta la iniantare a cauciucurilor,dar depinde acum si de calitatea acestora.Eu am pe MTB cauciucuri[cramponate] de 2.1 care merg mult mai bine pe asfalt decat cele de 1.75,cum explici asta?
Bine,sunt si mai usoare si triplu la pret fata de cele de 1.75. |
#23
Posted 12 April 2013 - 18:23
@ wirespot, vad ca astea de care zici au profil de asfalt, eu credeam ca groase = offroad, deci greseala mea
@mission: deci tie cele de offroad iti merg mai bine decat unele 1.75 cu profil de asfalt ? ce sa zic, am avut vre-o 3 perechi de cauciucuri cu crampoane si toate se "miscau" mai prost pe asfalt fata de cele actuale "city" E drept ca nu costau prea mult, dar totusi nu cred ca unele scumpe le face bune si pt oras... Edited by sirgoofy, 12 April 2013 - 18:31. |
#24
Posted 12 April 2013 - 18:28
missionad, depinde ce înţelegi prin "mai bine" şi de cum ai făcut testul comparativ. Poate că cele cramponate au un şir central relativ continuu, care facilitează rularea pe suprafeţe dure. Poate că cele de asfalt nu erau umflate la presiunea corectă (dacă rulezi cu ele neumflate bine simţi ca şi cum ai rula prin nămol).
PS: Am presupus că cele de 1.75 sunt cu profil necramponat. |
#25
Posted 12 April 2013 - 19:36
"mai bine",adica pedalez mai usor folosind aceleasi rapoarte de viteza,ca si cand m-ar impinge cineva din spate,deci inainteaza mai usor bicla cu cele de 2.1,respectiv si la viteze mai mari in defavoarea celor de 1.75.Daca doresti isi dau mai multe date despre ambele modele de cauciucuri,bicicleta,nivel de echipare.
Sirul central nu este continuu,sunt crampoane pe mijloc,dar oricum la celelalte au profil continuu mai potrivit ptr asfalt.Stai linistit ca le-am umflat la diferite presiuni,am facut diverse comparatii intre ele. Da,cele mai subtiri sunt cu profil necramponat,deci logic ar fi trebuit sa ruleze mult mai bine mai ales ca sunt pentru asfalt. Edited by missionnad, 12 April 2013 - 19:38. |
#27
Posted 13 April 2013 - 14:38
#29
Posted 01 April 2014 - 21:57
Buna vreau sa imi cumpar si eu bicicleta de pana in 3000 ron .pana acuma nu am mai avut doar "ciurucuri chinezesti" gen ritch.am vazut pe situl decathlon Rockrider 8.1 care m-ar tenta sau ce alte firme m-ati recomanda gen CROSS,MERIDA,CUBE.Eu am nevoie de o bicicleta sanatoasa,am 1,86 si 120 kg si ma gandeam ca aia mi s-ar potrivi.nu ma pricep in domeniu acesta si de aia va intreb se merita sa dau atatia bani pe aia sau in banii aia gasesc ceva mai bun.nu vreau sa fac acrobatii cu ea doar plimbari in oras si cate o iesire la padure!!!.si ce model de cadru sa aleg 20" sau 18" ma refer raportat la inaltimea si greutatea mea.pe situl decathlon am vazut ca ceea ce mi s-ar potrivi este marimea xl.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users