Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pompa submersibila pe 12 v

M-am saturat de cei care distrug ...

telefon fix cu cartela SIM plus e...

Comercianti (inclusiv PFA) obliga...
 Recomandare cazare tranzit, 1 noa...

Inchidere stalpi in placa de la u...

Acceleratie sacadata Vespa 300ccm

Microfon pentru un Sony A6100?
 Chiar asa de prosti sunt englezi?

La mulți ani @xperia_ray!

Circular Makita de negasit in RO

Statii cu baterii
 [TEORIE] Ce ati face in cazul une...

Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera
 

Incep TEPELE de sezon

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
axagroup

axagroup

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.08.2012
Stimata Doamna,
Stimate Domn,

Din pacate sunt obligata sa va informez ca societatea noastra a intrat in incapacitate de plata si nu va putea sa onoreze serviciile dvs.
Toate rezervarile sunt active in acest moment.
Partenerul nostru din Turcia - Logic Tours va onora rezervarile contra cost.
Furnizorul biletelor de avion este Agentia Kusadasi - Cluj/Bucuresti.

Sumele transmise de catre noi pentru early booking ne-au fost anulate(executate).

In perioada urmatoare agentia va fi inchisa.

In scurta vreme veti fi contactati de catre reprezentantii nostri legali pentru stabilirea sumelor datorate si a modului de recuperare a prejudiciilor.

Imi cer iertare pentru aceasta situatie.

Mariana Ionescu
BEST COMTUR TRAVEL AGENCY
www.bestcomtur.ro
Bucharest-Romania
14, Biserica Enei St., sector 1
email: [email protected]
Tel. 0040 21 3113433; 0040 21 3153114
mobile 004 0744643331




Am postat mailul primit de mine in aceasta dimineata,as dori ca nimeni sa nu mai faca ceea ce am facut eu,am achitat in avans 1830 de euro(contravaloarea biletului EB la Limak ) in martie,la aceasta doamna mariana ionescu,am primit vaucherul si biletele de avion . Astazi am primit acest mail si chiar mi sa facut rau!Si anul trecut sa intamplat cu Premium si  Universal Turist,ce cai de atac am pentru a putea sa-mi recuperez banii?[/font][/size][/size]

#2
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
asta-i a tzshpea agentie care da ochii peste cap anul asta  :lol:

bani inapoi? speranta moare ultima... :thumbup:

anul asta s-a mai vorbit pe aici despre

- bliss travel
- big travel
- queen travel
- carpe diem

Edited by rottweiler2007, 28 August 2012 - 16:30.


#3
budrom

budrom

    Expert Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,018
  • Înscris: 21.07.2010
cum ?
astia de aici au dat bir cu fugitii?
http://www.bestcomtur.ro/

#4
Povestitorul

Povestitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 17.11.2010
Rott, ai uitat de agentia 3E.

#5
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

View PostPovestitorul, on 30 august 2012 - 18:04, said:

Rott, ai uitat de agentia 3E.
3E nu e din România și nici nu știu în ce ape se mai scaldă în momentul ăsta

#6
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
CITIȚI, BELIȚI OCHII CA SĂ NU BELIȚI BUZUNARELE ȘI LA ANUL

http://www.vinland.ro/uncategorized/turisti-intepati-pentru-ca-merita/?fb_action_ids=4485705742325&fb_action_types=og.recommends&fb_source=timeline_og&action_object_map={%224485705742325%22%3A10151903029651002}&action_type_map={%224485705742325%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map

#7
galinei

galinei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 02.04.2008
In momentul platii, chiar daca mai inseamna cativa euro, optati pentru asigurarea storno.

#8
poatenamchef

poatenamchef

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.10.2012
Am fost acum cateva saptamani intr-un sejur in Marmaris Turcia prin agentia BEST TOURISM sau Best Promo Group SRL.Vacanta all inclusive intr-un hotel de 4 stele.Am achitat,am primit voucherele si am plecat cu transport propriu 10 persoane catre hotel.Cand am ajuns surpriza,managerul hotelului pentru care am achitat ne indruma spre un alt hotel al aceluias resort.La acest hotel indicat ni se prezinta camerele,camere mici si inghesuite,camere cu cate 4 paturi in care sa ne combinam cate 2 cupluri.De aici a pornit bineinteles scandalul din care rezulta ca agentia BEST TUSRISM nu a verificat disponibilitatea locurilor in hotelul inscris pe vouchere.Am sunat la agentie.unde a raspuns Ionut tipul cu care am conversat de la inceput,caruia i-am efectuat plata si care mi-a trimis voucherele.Fiind sambata noapte,orele 24:00,nu speram mare lucru dar iata ca raspunzand Ionut a fost foarte saritor,ne-a linistit ca totul se va rezolva,si-a cerut scuze,a creeat o atmosfera de siguranta si ne-a dat doua nr de telefon de la reprezentantul BEST TURISM din turcia care se va ocupa de situatie.Ionut,chiar vreau sa subliniez a fost fara cusur,genul de angajat pe care si l-ar dori orice agentie sau mai bine sa isi deschida el una.Ei si acum sa vedeti tipa care solutioneaza crizele la BEST TURISM cum si-a inceput pledoaria : 1. ca nu ii apare codul nostru de client si nici efectuarea platii.dupa ce mai inchidea sa studieze situatia si noi o resunam ne spune 2. ca plata a fost efectuata intr-o vineri si confirmarea nu a mai fost asteptata dar pentru a fi noi multumiti a confirmat insusi patronul BEST TURISM fara sa mai verifice tocmai pentru ca noi sa obtinem sejurul mult dorit fara probleme. apoi dupa ce inchide din nou sa mai studieze situatia o sunam iar si 3. ne spune ca noi am platit fara sa vedem camerele deci sa acceptam orice ne propune hotelul.Cam asta este BEST TOURISM.numai ca noi intre timp am trecut de la cearta la impacare si Mehmet managerul ne-a dat tot in celalalt hotel doua apartamente si trei duble cu posibilitatea de a servi mesele in ocircare din hoteluri,de a merge in oricare din cele doua plaje de a folosi oricare din cele 6 piscine doar pentru ca ne-a inteles ca veneam dupa un drum pe peste 1000km.a doua zi i-am facut cadou sticla de Jack corespunzatoare si va jur ca s-a ridicat in picioare ca un copil si ne-a pupat si ne-a asigurat ca este onorat etc.Mehemet si Ibrahim cei doi manageri ai celor doua hoteluri unde ne-am petrecut sejurul persoane de nota 10.Armar Beach si Armar Club Hotel se numesc,mergeti linistiti la oricare.Armar Club hotel este cel la care am stat,il recomand cu caldura.Sejur Marmaris Turcia reusit doar pentru ca AM descurcat tampenia facuta de agentia BEST TOURISM agentie pe care recomand sa o evitati pentru ca sunt absolut indoielnici exceptandu-l pe Ionut care atata putere cat are el acolo in firma asta face tot ce trebuie.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate