Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro

Cine livreaza in RO pachete trimi...

[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...
 Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea

Taxarea vacilor in Danemarca si..
 Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?

recomandare smartwatch copil
 Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...
 

PHP, ASP, ASP.net, sau ce ?

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
bony

bony

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.11.2005
Vreau sa fac niste cursri dar nu m-am decis ce cursuri eu vreau in mod special sa invat sa creez web-siteuri in conctivitate cu mysql sau mssql nush ce imi recomandati treaba e ca eu sunt incepatori si vreau si ceva care sa se invete destul de usor nu ceva foarte complicat ....! spunetimi si ce e mai recomandat pt un site cu multi utilizaori ...  ( tot ce trebuie sa stiu (programare) ) mesti mult si va multumesc anticipat celor ca o sa ma ajute

#2
Rares_Pintea

Rares_Pintea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 401
  • Înscris: 18.11.2004
In locul tau, as incepe cu gramatica.

Apoi cu PHP,ASP :D

#3
cristins.idilis.ro

cristins.idilis.ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.11.2005
Incepeti cu standardul HTML , apoi treceti la site-uri dinamice - php,mysql,asp-si apoi prezentati-va oferta pe internet . Se cistiga destul de bine Succes.
ps. Siteuri de prezentare puteti face pentru inceput folosind utilitarele incorporate in YAHOO.com Geosities sau cam asa ceva ... Eu personal folosesc domeniul IDILIS.ro , pentru asa ceva . Documentatie nu cumparati caci preturile nu justifica cantitatea oferita , cautati direct pe NET .