Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Circular Makita de negasit in RO

FightBox ar merita transformat ...

Statii cu baterii

[TEORIE] Ce ati face in cazul une...
 Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera

Balti de pescuit in Dobrogea - li...
 EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Pareri complex rezidențial T...

Camping Franta - Chamonix
 Macbook Pro 2019 se blocheaza cu ...

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...
 

OMNIA TURISM

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
laura7

laura7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.12.2009
Stie cineva amanunte legate de excursia facuta de Omnia in Singapore-Malaezia-insula Penang.Mi se pare interesanta dpdv al programului si al preyului.Am retineri in ceea ce priveste agentia si hotelurile alese.De la ei,evident,nu am putut primi date suplimentare.
Va rog,ajutati-ma cu un sfat ,o parere caci nu as vrea sa ratez vacanta.Multumesc.

#2
agneta

agneta

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.09.2009
Dacă vrei să mergi cu Omnia trebuie să știi că, în general, această agenție oferă condiții de cazare modeste.

#3
eliza_p_ro

eliza_p_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 19.09.2010

View Postlaura7, on 17th April 2012, 08:55, said:

Stie cineva amanunte legate de excursia facuta de Omnia in Singapore-Malaezia-insula Penang.Mi se pare interesanta dpdv al programului si al preyului.Am retineri in ceea ce priveste agentia si hotelurile alese.De la ei,evident,nu am putut primi date suplimentare.
Va rog,ajutati-ma cu un sfat ,o parere caci nu as vrea sa ratez vacanta.Multumesc.


Am fost cu Omnia intr-un circuit Thailanda - Malaezia - Singapore in 2010. Raport calitate servicii/ pret a fost ok.

#4
terner

terner

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,323
  • Înscris: 02.06.2009

View Postlaura7, on 17th April 2012, 08:55, said:

Stie cineva amanunte legate de excursia facuta de Omnia in Singapore-Malaezia-insula Penang.Mi se pare interesanta dpdv al programului si al preyului.Am retineri in ceea ce priveste agentia si hotelurile alese.De la ei,evident,nu am putut primi date suplimentare.
Va rog,ajutati-ma cu un sfat ,o parere caci nu as vrea sa ratez vacanta.Multumesc.

E una dintre firmele serioase de pe piata romaneasca. Am fost cu ei dinainte de 2000 si au fost seriosi. Acum nu cred ca se mai merita asa mult sa calatoresti cu ajutorul agentiilor.

#5
Accu

Accu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.06.2010
Am participat la circuitul “Turcia + insula Rhodos 8 zile”, “Pe urmele a 3 din cele 7 minuni ale lumii”, organizat de S.C. OMNIA TURISM S.R.L., B-dul Regina Elisabeta 37, sector 5, Bucureşti, Licenţa A 163/1994, RC J40/6792/1991, CF R2620505, iar touroperatorul nu a prestat serviciile pe care s-a angajat să le presteze în perioada 19.05.2013 – 26.05.2013.

În programul circuitului a fost inclusă o croazieră opţională în insula Rhodos, pe care o parte din clienţi au achitat-o în momentul achiziţionării pachetului de servicii, iar altă parte din clienţi, în timpul derulării circuitului. Menţionăm faptul că pentru mulţi dintre turişti această excursie a constituit obiectivul principal care a înclinat balanţa în favoarea achiziţionării acestui circuit şi nu a altuia oferit de companiile concurente. Tocmai de aceea, considerăm că am fost înşelaţi, întrucât ni s-au vândut servicii turistice care nu au fost prestate.

Excursia pe insula Rhodos a fost anulată miercuri, 22.05.2013, la ora 21.00, în condiţiile în care teoretic era programată pentru joi, 23.05.2013, ora 8.00. Motivul anulării a fost inexistenţa unui mijloc de transport de la Marmaris la Rhodos.

Considerăm că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., ar fi trebuit să ne comunice înainte de plecarea din Bucureşti faptul că excursia pe insula Rhodos va fi anulată, astfel încât să putem decide dacă dorim în continuare să participăm la acest circuit sau nu.

De asemenea, este de remarcat comportamentul inadecvat al reprezentantului touroperatorului, ghidul CREŢESCU MUGUR, care nu a comunicat detalii referitoare la croaziera în insula Rhodos, răspunzând nepoliticos atunci când i s-au solicitat astfel de informaţii.

În cazul anulării acestei croaziere nu a fost nici caz de forţă majoră şi nici nu au apărut alte împrejurări care să nu fi putut fi prevăzute sau evitate. Mai mult, a invoca motivul că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., nu ştia că nu este posibilă deplasarea pe insula Rhodos cu un catamaran (cursă de linie care face legătura între Marmaris şi Rhodos şi care nu circulă în zilele de joi) denotă lipsa de seriozitate şi competenţă a acestuia.

Referitor la aspectele financiare, menţionăm următoarele:

1.   costul croazierei în insula Rhodos a fost de 50 euro/persoană (achitaţi în România) sau 60 euro/persoană (achitaţi în excursie), bani care au fost returnaţi clienţilor. Cu toate acestea, returnarea banilor nu compensează insatisfacţia de a nu fi beneficiat de serviciile promise şi plătite în avans;

2.   în România au fost achitaţi 35 euro/persoană pentru ghid local în ziua a 5-a (conform pliantului furnizat în excursie de touroperatorul S.C. OMNIA TURISM S.R.L.), tur „by night” la Istanbul şi croaziera pe Bosfor;

3.   în ziua a 7-a a fost prevăzută deplasarea pentru vizitarea Istanbulului cu ghid local, dar la niciunul dintre obiectivele vizitate (Moscheea Albastră, Muzeul Sfânta Sofia, Palatul Topkapi) nu am beneficiat de serviciile unui ghid local. Astfel, şi în această situaţie am plătit servicii care nu au fost prestate;

4.   în Turcia am fost obligaţi să plătim încă 10 euro/persoană pentru ghizii turci de escortă, nu am primit chitanţă pentru aceşti bani şi nici nu am beneficiat de serviciile ghizilor locali, exceptând vizitarea coloniei antice Efes (un singur ghid local pe parcursul întregului circuit).

Având în vedere aspectele sus-menţionate, am depus o reclamaţie scrisă semnată de 22 clienţi la touroperator, S.C. OMNIA TURISM S.R.L. şi în cazul nesoluţionării amiabile a acesteia şi neacordării de daune morale satisfăcătoare ne rezervăm dreptul de a depune reclamaţie la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism.
[email protected]

Edited by Accu, 29 May 2013 - 17:55.


#6
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 14.03.2006
Si eu am avut doua experiente cu Omnia, ambele neplacute. E drept, acum vreo 5 ani, dupa care am decis ca nu vreau sa mai aud de aceasta agentie. Desi are programe atractive pe hartie, in ambele circuite in care am mers am avut probleme inca de la plecare: nerespectarea locurilor in autocar, ghizi incompetenti si nepoliticosi (au fost pensionari, poate sunt obositi si plictisiti de atata drum), cazare proasta, autocare proaste, organizare proasta cu timp pierdut. Per total, nu i-as recomanda nimanui, ma gandeam ca poate s-au mai schimbat, vad insa ca nu.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate