![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Autofiletanta...probleme
Last Updated: Nov 13 2017 13:28, Started by
CiorbeaM
, Nov 11 2011 20:26
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 11 November 2011 - 20:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am o autofiletanta cu acumulator de vreo 2 ani. Initial avea acumulator de 12V. Dupa circa 1 an si jumatate, acumulatorul s-a "dus" nu mai tinea curent in el decat 5-10 minute. Am cumparat un acumulator nou de la magazin, dar pe acesta scrie 16,8 V.
E clar ca nu puteam reincarca acumulatorul nou ( de 16,8V) cu sursa veche (de 12V), asa ca am cautat un transformator adecvat de 17V. Dupa circa 48 de ore de la incarcare, nici noul acumulator nu tine curent mai mult de 5-8 minute. Intrebarea (intrebarile) ar fi: 1: Noul acumulator este la fel de prost, epuizat, "dus" ? 2: Exista incompatibilitati intre o autofiletanta proiectata sa functioneze la 12V si alimentarea acesteia cu 16,8V? 3: Regulatorul de turatie incorporat in butonul de pornire tip tragaci nu poate sa controleze tensiuni mai mari de 12V si atunci clacheaza? Motorul se invarte anemic. Autofiletanta fiunctioneaza OK cand o alimentez extern cu 12V 2A. Nu am incercat cu o sursa de 17V 2A sa vad cum se comporta. Ce teste trebuie sa mai fac, cum pot sa-mi dau seama care este problema ? Va multumesc |
#3
Posted 11 November 2011 - 21:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#4
Posted 11 November 2011 - 21:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ar fi util de stiut ce tip de acumulator era cel original si ce capacitate avea;aceleasi informatii si despre noul acumulator.
Daca acumulatorul de 16,8V este ni-cd sau ni-mh,cei 17V nu sunt suficienti pt incarcarea lui. |
#5
Posted 11 November 2011 - 21:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pisicamatache, on 11th November 2011, 21:35, said: Ar fi util de stiut ce tip de acumulator era cel original si ce capacitate avea;aceleasi informatii si despre noul acumulator. Daca acumulatorul de 16,8V este ni-cd sau ni-mh,cei 17V nu sunt suficienti pt incarcarea lui. Ma refer strict la elementele din carcasa, pilele sau cum se numesc ele, unitatea de baza. |
#6
Posted 11 November 2011 - 22:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si pe noul acumulator,sau macar pe elementii interiori nu scrie nimic?Macar stii cati elementi sunt in noul acumulator?
|
#7
Posted 11 November 2011 - 23:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pisicamatache, on 11th November 2011, 22:05, said: Si pe noul acumulator,sau macar pe elementii interiori nu scrie nimic?Macar stii cati elementi sunt in noul acumulator? Nu scrie nimic pe ei. Sunt cilindrici, diametrul este de aprox 20mm, inaltime 3,5-4cm, imveliti intr-un fel de carton de grosimea unei coperti de caiet, culoarea cartonului (gri-maroniu) Edited by CiorbeaM, 11 November 2011 - 23:07. |
#8
Posted 11 November 2011 - 23:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si eu am asa ceva si a murit acumulatorul dupa ~1 an. Acum i-am pus un prelungitor cu 2 adaptoare. Un molex si 2 clestisori. Astfel fie o alimentez din PC fie de la bornele bateriei auto. Pentru altceva am bormasina la 220V cu turatie reglabila :)
|
#9
Posted 12 November 2011 - 00:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am folosit-o si eu legata la un alimentator pentru casa de marcat care scotea 12V si 2A. Mergea cam la 80-85% din capacitatea ei maxima, dar este destul de enervant sa tii autofiletanta in mana, alimentatorul legat de curea. Sa n-ai nici o sursa de curent prin apropiere sau sa-ti iasa stecherul din prelungitor....nu mai zic daca toate astea se intampla cand lucrezi pe acoperis sau in pod.
Bineinteles ca am si bormasina la 220, dar imi place cum lucreaza regulatorul autofiletantei, turatii de la 2-3/secunda, la turatia nominala . |
#10
Posted 12 November 2011 - 00:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ai putea gasi un acumulator dinala de motoscuter, este destul de usor (cred ca incape intr-o borseta ceva mai generoasa).
Ala sigur rezista mult si bine in sarcina. Asta in cazul in care nu reusesti sa gasesti ceva pe masura. |
|
#11
Posted 12 November 2011 - 00:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Se ia o bormasina wireless chinezeasca defecta si de doi lei. Se arunca acumulatorul defect de 12 v si se schimba cu unul descarcat de 16V. Apoi se leaga o alimentare suplimentara cu clesti de sudura si cu cabluri de sudura, la o sursa de calculator. Calculatorul se leaga la un UPS care se leaga la o sursa de curent trifazic , care vine dintr-un contor trifazic, montat de electrica pe un stalp dedicat sa sustina contorul cu pricina.
Apoi, stai si te gandesti daca nu cumva e de vina stalpul, daca nu cumva contorul e defect sau daca nu cablurile sunt insuficient de groase. Ceea ce ar fi trebuit sa faci era sa cumperi inca una, tot chinezeasca , sa te convingi ca nu te tine decat cale de doua suruburi. Chinezul ar fi avut ce sa manance o saptamana impreuna cu familia lui de douazeci de persoane iar tu nu ai fi fost nevoit sa afli ca medicamentele de nervi nu se mai dau compensat, asa ca trebuie sa ne platesti tratamentul la pret intreg. |
#12
Posted 12 November 2011 - 06:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
CiorbeaM, on 11th November 2011, 23:02, said: In noul acumulator sunt 14 bucati. Acum l-am desfacut din nou si i-am numarat. In cel vechi nu erau mai mult de 12. Sunt sigur de asta Nu scrie nimic pe ei. Sunt cilindrici, diametrul este de aprox 20mm, inaltime 3,5-4cm, imveliti intr-un fel de carton de grosimea unei coperti de caiet, culoarea cartonului (gri-maroniu) Daca sunt 14 bucati,sunt cel mai probabil ni -cd sau ni-mh.Ai doua variante sa-i incarci....folosesti un alimentator de cca 20V in gol,inseriat cu o rezistenta ,astfel incat curentul prin acumulatori sa nu depaseasca 3-400mA,sau a doua varianta,scoti 4 acumulatori din cei 14 si-i incarci cu incarcatorul original. |
#13
Posted 12 November 2011 - 07:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si la mine erau la fel acumulatorii, ni-mh erau.
e buna ideea cu bateria de 12v dintr-un ups. asta daca musai ai nevoie de mobilitate [ http://sb.shopmania.org/files/product/ro/285/acumulator-12v-9ah-deep-cycle-ups~l_284592.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 12 November 2011 - 17:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cspot, on 12th November 2011, 00:59, said: bla, bla, bla Vrei si o poza sa te convingi sau ai inceredere in cuvantul meu ? pisicamatache, on 12th November 2011, 06:51, said: Daca sunt 14 bucati,sunt cel mai probabil ni -cd sau ni-mh.Ai doua variante sa-i incarci....folosesti un alimentator de cca 20V in gol,inseriat cu o rezistenta ,astfel incat curentul prin acumulatori sa nu depaseasca 3-400mA,sau a doua varianta,scoti 4 acumulatori din cei 14 si-i incarci cu incarcatorul original. Completari. Am folosit o sursa de 22 V in gol, 18V in sarcina (un bec de camion de stop pe frana). Incarcarea se facea cu 245mA masurat cu un multimetru electronic. Cineva mi-a spus ca poate sa fie un element "bushit" si sa piarda curent prin acesta. Urmeaza sa depistez elementul defect, sa-l arunc, sa mai scot inca 3 elementi pe care o sa-i am de rezerva, si astfel o s-o incarc cu alimentatorul original. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Se poate inchide. Edited by CiorbeaM, 12 November 2011 - 17:50. |
#15
Posted 09 November 2017 - 12:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut. Am o autofiletanta walter. Mergea cu intreruperi, am demontato si am observat ca se misca un fir la intrerupator. Cind am desfacut intrerupatorul au iesit toate firele din el si nu mai stiu ordinea lor sa le pun la lc. Ma poate ajuta cineva? Are 7 fire ,din care 2 duc la un led.
|
|
#17
Posted 12 November 2017 - 20:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() ![]() |
#18
Posted 13 November 2017 - 09:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cand ma refeream la poza, nu ma refeream la o singura poza pusa de doua ori. Ma refeream la cateva poze..sa vedem si noi ce culoare au firele care duc la motor, ce culoare au firele care duc la baterie, sa vedem si noi de aproape ce inscriptii sunt pe acel comutator ca trebuie sa scrie ceva....
Adica nu te zgarci sa faci poze. Ori ne dai toate informatiile si vom incerca sa te ajutam ori ramai cu ea asa,. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users