Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc in diferential spring

achizitie pneuri pirelli cinturato

Te pui la masa, te joci pe telefo...

Pregatire examen DELF A2-B1
 Ce benzinarie vinde motorina euro...

Telefonul raspunde la apeluri in ...

Cum se foloseste zoom motorizat?

Extindere apa - trecere in domeni...
 La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?

Cunoaste cineva metoda de semideg...
 De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?

Rezervare gresita
 

ClearOS - Router Linux

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
dan74mm

dan74mm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 16.03.2006
De curand am dat peste acest sistem de operare: ClearOS Enterprise 5.2 ... Am gasit si ceva variante "Alpha", versiunea 6 dar versiunea 6 merge doar pe 64 biti ... Avand in vedere ca sunt (foarte) incepator in Linux, ar fi de preferat sa folosesc ClearOS ca sistem de operare pentru router, ori sa raman la CentOS 5.6 ? Ideea este ca CentOS-ul 5.6 nu l-am configurat eu, mi l-a facut un prieten si as prefera o interfata web de administrare, decat sa stau sa caut sau sa ghicesc comenzile din SSH ...

A testat cineva ClearOS ? Este stabil in timp ? Rezista la "stress" (masini mai multe + retea in mai multe birouri) ??? Thx.

Edited by dan74mm, 10 October 2011 - 04:03.


#2
Fratello_2007

Fratello_2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,255
  • Înscris: 04.11.2007
Iti rapund cu intrebari.
Linux e stabil?
Linux rezista la stres?

Pt. simple routere recomand: IPcop, IPFire, M0n0wall, PfSense.
Pt. lucruri mai avansate: Vyatta Linux, ClearOS.

Edited by Fratello_2007, 10 October 2011 - 06:11.


#3
danutHD

danutHD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,909
  • Înscris: 17.06.2009
M-am jucat putin cu fostul ClarkConnect (acum ClearOS) si cu PfSense. Softuri minunate pentru SMB, as zice.