Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ajutor instalare... bataie de joc mioritica
Last Updated: Oct 09 2011 12:22, Started by
MembruAnonim
, Oct 09 2011 09:12
·
0
#1
Posted 09 October 2011 - 09:12
acum vreo 2 ani am renuntat la internet RDS ca m-am mutat la casa
acum chiriasul vrea si el... am fost ca un om cuminte la RCS izvor unde mi-am refacut contractul si am fost ndrumat sa astept dupa aprox 10 zile de asteptat am sunat la RCS sa aflu noutati, unde o domnita m-a programat pe 29 Sept (dupa 2 sapt de la telefon). am zis asta e, am zis ca pot sa astept. pe 29 a stat chiriasul acasa, nimic. n-a sunat nimeni n-a venit nimeni de atunci sun la 2-3 zile la rcs sa aflu ceva, tot ce-mi spune domnitza de la telefon este ca ma va contacta cineva azi. pe ultima am rugat-o sa ma transfere la un sef si... stuporae dupa ce mi-a explicat vreo 5 min ca nu poate, desi am intrebat-o de ce nu poate, mi-a inchis telefonul BATAIE DE JOC MIORITICA, corect? cel putin la RTC ma rezolva mai repede, daca sun la ei in 24h sunt la usa. am vreo 3 contracte de rcs da ce conteaza... ii doare in cxx. si la rCS doar tre sa-mi dea parola ca firul e tras deja in casa... asta e cand nu te preocupa deloc satisfactia clientilor... |
#2
Posted 09 October 2011 - 09:31
Acestia sunt Erdeeshii, si mie cand imi cade net'ul si nu isi mai revine ii sun si a2-a sau a3-a zi is la mine la usa si intotdeauna au aceeasi scuza, calculatorul e de vina, cand colo vine o alta echipa, verifica semnalul si constata ca cutia aia de pe stalp e de vina, pai asta e bataie de joc, in resedinta de judet sa astepti 2 zile dupa niste incompetenti..
Edited by ZooMl3sS, 09 October 2011 - 09:32. |
#3
Posted 09 October 2011 - 09:49
Sã vadã lumea ca nu sîntem fanatici !
Am seviciile de la RCS și nu am probleme, locuiesc la bloc... Da fereascã Sfântu sã ai de a face cu angajații lor cã înebunești, mai rar atâția incompetenți într-o singurã firmã. Pânã au instalat toate serviciile am zis cã încãrunțesc. Nu știu cum de nu sesizeazã patronul sau managerii lor atâtea reclamații pe forumuri sau prin presã și sã facã o curãțenie. |
#4
Posted 09 October 2011 - 11:00
crisstonne, on 9th October 2011, 10:49, said: [...] Nu știu cum de nu sesizeazã patronul sau managerii lor atâtea reclamații pe forumuri sau prin presã și sã facã o curãțenie. Stii vorba aia "Pestele de la cap se impute", daca sefii sunt alesi pe "spranceana" de agaricii de mai jos ce sa mai zicem. Daca "mareata" si "stimata" companie ar avea si un management mai bun poate treaba ar merge mai bine dar pana atunci nu avem decat sa visam . |
#5
Posted 09 October 2011 - 12:05
Pur si simplu e foarte mare pacat la serviciile super pe care le au, pacat ca au multi incompetenti, ca subcontracteaza pe unii si mai incompetenti si ca efectiv le vine sa dea cu flegma pe cei care ii roaga sa le fie abonati, daca era dupa mine cei pasionati sau cei care m-au sunat pe mine director local ca au neaparata nevoie aveau prioritate mai ales ca erau din oras aproape vecini cu punctul de lucru, dar nu, avem promptitudine in relatia cu clientul la cine nu ne dorim recte RTC iar RDS a facut un brand din incompetenta, indolenta si bataie de joc dusa la cel mai abject nivel posibil.
Forumurile le citesc doar angajatii de jos care nu au nici o putere de decizie, cei care ar trebui sa ia masuri de urgenta traiesc in globul lor de sticla. Pana si angajatii locali ai Kiss FM sunt mult mai de treaba decat cei ai RDS, eu cu omul de pe Slatina am tot vorbit din 2005, niciodata nu mi-a inchis telefonul si ajunsese sa ma sune ca sa ma intrebe cum se aude radioul cand era la Bucuresti si mutasera studiourile in sediu nou. Edited by Neaceasca85, 09 October 2011 - 12:13. |
#6
Posted 09 October 2011 - 12:17
MembruAnonim, on 9th October 2011, 12:00, said: Stii vorba aia "Pestele de la cap se impute", daca sefii sunt alesi pe "spranceana" de agaricii de mai jos ce sa mai zicem. Daca "mareata" si "stimata" companie ar avea si un management mai bun poate treaba ar merge mai bine dar pana atunci nu avem decat sa visam . Adevarat ! Norocul meu ca nu am defectiuni si nu trebuie sa apelez la ei... |
#7
Posted 09 October 2011 - 12:22
Odata si odata tot vei avea defectiuni in viata asta. Eu am avut cu business-ul de la birou si s-a rezolvat cu doar 1 apel, paote pentru ca e business abonamentul, dar am un prieten care si lui i s-a remediat rapid un abonament PF.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users