![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garantia NO MATTER WHAT
Last Updated: Nov 26 2011 23:02, Started by
PachaManYo
, Jul 13 2011 19:34
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 13 July 2011 - 19:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mi-am cumparat un laptop Toshiba pentru ca mi s-a parut foarte interesanta partea cu garantia.
Dupa ce l-am achizitionat m-am chinuit sa il inregistrez si cu greu imi veneau mesajele de confirmare cica. Nu stiu nici in ziua de azi daca in momentul in care voi avea nevoie sa apelez la garantie chiar mi-l va primi cineva. Nu am reusit sa dau de nici o firma care sa imi spuna ca se ocupa de preluarea laptopului pentru aceasta garantie. Numerele de telefon care sunt date pe site-ul toshiba si no matter what sunt scoase din uz sau nu raspunde nimini. Acesta e doar o metoda de a atrage mai multi clienti? Ce credeti? |
#2
Posted 13 July 2011 - 19:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din cite stiu e o oferta comerciala valida/oficiala, daca ai facut toti pasii (lucru nu foarte simplu dupa cum ai observat si logic facut tocmai ca sa aibe motive sa dea flit la citi mai multi clienti) atunci e posibil sa poti sa scoti ceva de la ei.
|
#3
Posted 13 July 2011 - 21:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Intr-adevar e destul de migaloasa treaba cu inregistrarea in garantie. Ok m-am inregistrat dar unde duc eu laptop-ul la service autorizat?
Cine-mi recunoaste garantia asta no matter what? La cine pot apela cand am nevoie? Pe cine sa ma duc sa iau de gat ca nu vor sa-mi rezolve problema? Si dupa cum ziceam numerele de telefon care sunt la toshiba pe site sunt ori incorecte ori scoase din uz. Edited by PachaManYo, 13 July 2011 - 21:20. |
#4
Posted 26 November 2011 - 23:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Introducând la http://www.csd.toshi...p#SearchResults Serialul și PN (și după ce am făcut evident înregistrarea pt garanție) îmi apar la Available Service Centers In Your Area: Euro Service Center SRL
SOS Pipera Nr. 55B, Sector 2 Bucharest Notebook Repairs International Warranty Repairs Options and Accessories [email protected] www.toshiba-computer.ro P: +40 21 330 1786 F: +40 21 330 1786 Scop Computers SRL 162 Barbu Vacarescu St Sector 2 Bucharest, 020284 Notebook Repairs International Warranty Repairs On-Site Service Options and Accessories www.toshiba-computer.ro [email protected] P: +40 21 301 5706 F: +40 21 242 4614 Nu răspunde nimeni la telefoanele astea? (eu încă n-am apelat, bine ar fi să nu fie cazul) |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users