Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?

Valeriu Nicolae
 Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...

Umplere gol tamplarie-glaf

Produse inapoiate cu zgarieturi
 Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...

1 zi/noapte Gura Portitei

Samsung Galaxy S23 Plus
 Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin

Boxe active pentru terasa
 

Garantia NO MATTER WHAT

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
PachaManYo

PachaManYo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 21.09.2006
Mi-am cumparat un laptop Toshiba pentru ca mi s-a parut foarte interesanta partea cu garantia.
Dupa ce l-am achizitionat m-am chinuit sa il inregistrez si cu greu imi veneau mesajele de confirmare cica. Nu stiu nici in ziua de azi daca in momentul in care voi avea nevoie sa apelez la garantie chiar mi-l va primi cineva. Nu am reusit sa dau de nici o firma care sa imi spuna ca se ocupa de preluarea laptopului pentru aceasta garantie. Numerele de telefon care sunt date pe site-ul toshiba si no matter what sunt scoase din uz sau nu raspunde nimini.
Acesta e doar o metoda de a atrage mai multi clienti? Ce credeti?

#2
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Din cite stiu e o oferta comerciala valida/oficiala, daca ai facut toti pasii (lucru nu foarte simplu dupa cum ai observat si logic facut tocmai ca sa aibe motive sa dea flit la citi mai multi clienti) atunci e posibil sa poti sa scoti ceva de la ei.

#3
PachaManYo

PachaManYo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 21.09.2006
Intr-adevar e destul de migaloasa treaba cu inregistrarea in garantie. Ok m-am inregistrat dar unde duc eu laptop-ul la service autorizat?
Cine-mi recunoaste garantia asta no matter what? La cine pot apela cand am nevoie? Pe cine sa ma duc sa iau de gat ca nu vor sa-mi rezolve problema? Si dupa cum ziceam numerele de telefon care sunt la toshiba pe site sunt ori incorecte ori scoase din uz.

Edited by PachaManYo, 13 July 2011 - 21:20.


#4
satcodx2002

satcodx2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 06.01.2007
Introducând la http://www.csd.toshi...p#SearchResults Serialul și PN (și după ce am făcut evident înregistrarea pt garanție) îmi apar la Available Service Centers In Your Area: Euro Service Center SRL
SOS Pipera Nr. 55B, Sector 2
Bucharest Notebook Repairs  International Warranty Repairs  Options and Accessories   [email protected]
www.toshiba-computer.ro   P: +40 21 330 1786
F: +40 21 330 1786
Scop Computers SRL
162 Barbu Vacarescu St
Sector 2
Bucharest, 020284 Notebook Repairs  International Warranty Repairs  On-Site Service  Options and Accessories   www.toshiba-computer.ro
[email protected]   P: +40 21 301 5706
F: +40 21 242 4614
Nu răspunde nimeni la telefoanele astea? (eu încă n-am apelat, bine ar fi să nu fie cazul)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate