![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
C.N.A. interzice publicitatea la tratamente, dar permite reclama pentru clinici și farmacii.
Last Updated: Feb 16 2011 02:45, Started by
RODigitalum-megafanro
, Feb 16 2011 02:45
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 16 February 2011 - 02:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
C.N.A. interzice publicitatea la tratamente, dar permite reclama pentru clinici și farmacii. Consiliul Național al Audiovizualului (C.N.A.) a discutat în ședința de marți, pe articole, proiectul de modificare a actualului Cod de reglementare a conținutului audiovizual, adoptând unele modificări ale acestuia. Astfel, la secțiunea "Publicitate la produse medicale" din noul Cod al audiovizualului este prevăzut faptul că: "Sunt interzise publicitatea și teleshoppingul pentru produsele și tratamentele medicale care necesită prescripție medicală". Pe de altă parte, C.N.A. a decis să elimine interdicția privind publicitatea pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat și private (cabinete, clinici, spitale, farmacii etc.) , difuzată pe televiziune și radio. Înainte de actuala modificare a Codului, era interzisă orice formă de publicitate pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat și private. " Am ridicat interdicția privind publicitatea la servicii medicale. Publicitatea la suplimente alimentare, alimente cu destinație nutrițională specială, produse pentru slăbit va putea include numai mențiunile autorizate prin regulamentul european", a declarat Răsvan Popescu, președintele C.N.A., după votul Consiliului. Totodată, promovarea medicamentelor în serviciile media audiovizuale va include în mod obligatoriu următoarele: a) denumirea produsului; ![]() De asemenea, este interzisă difuzarea de publicitate și teleshopping pentru produse și tratamente medicale sau suplimente alimentare prezentate sau recomandate de personalități ale vieții publice , culturale, științifice, sportive ori de alte persoane, care, datorită celebrității lor, pot încuraja consumul acestor produse sau tratamente. Este interzisă difuzarea de publicitate și teleshopping în care personal medical sau farmaciști recomandă ori avizează produse alimentare destinate minorilor, produse și tratamente medicale sau suplimente alimentare. Totodată, potrivit noului Cod al audiovizualului, este interzisă difuzarea de publicitate pentru produse și tratamente medicale sau suplimente alimentare în emisiuni pentru copii sau în pauzele publicitare care precedă ori urmează unor astfel de emisiuni. Producătorii și distribuitorii de produse și tratamente medicale sau suplimente alimentare nu pot sponsoriza programele sau emisiunile destinate minorilor. Publicitatea și teleshoppingul la produse și tratamente pentru probleme de natură sexuală nu pot fi difuzate decât în intervalul orar 22.00 - 06.00. Pe de altă parte, publicitatea și teleshoppingul la produsele homeopate trebuie să includă în mod obligatoriu avertizarea: "Acesta este un produs homeopat. Citiți cu atenție prospectul/informațiile de pe ambalaj". Durata avertizării va fi de minimum 3 secunde și va fi difuzată la sfârșitul spotului publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi prezentată atât sonor, cât și vizual. În schimb, publicitatea și teleshoppingul la suplimentele alimentare vor include în mod obligatoriu avertizarea: "Acesta este un supliment alimentar. Citiți cu atenție prospectul/informațiile de pe ambalaj". Durata avertizării va fi de minimum 3 secunde și aceasta va fi difuzată la sfârșitul spotului publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi prezentată atât sonor, cât și vizual. Publicitatea și teleshoppingul la alimentele utilizate în dietele cu valoare energetică redusă pentru scăderea greutății nu trebuie să facă nicio referire la ritmul sau la pierderea în greutate sau la reducerea senzației de foame ori la creșterea senzației de sațietate determinate de utilizarea lor, cu excepția mențiunilor referitoare la sațietate permise de Regulamentul (C.E.) nr. 1924/2006 din data de 20 decembrie 2006 privind mențiunile nutriționale și de sănătate înscrise pe produsele alimentare. Totodată, publicitatea și teleshoppingul la alimentele cu destinație nutrițională specială nu trebuie să atribuie acestor produse proprietăți legate de prevenirea, tratamentul sau vindecarea bolilor. În plus, publicitatea și teleshoppingul la produsele și tratamentele pentru slăbit ori pentru menținerea greutății corporale trebuie să includă avertizarea, sonoră și scrisă: "Consultați medicul înainte de a urma dieta". C.N.A. va continua în ședințele viitoare discuțiile pentru a modifica actualul Cod al audiovizualului, proiectul urmând să fie finalizat în următoarea perioadă. Noul Cod audiovizual va intra în vigoare după publicarea lui în Monitorul Oficial. Sursa: http://www.mediafax....rmacii-7987045/ Edited by megafanro, 16 February 2011 - 02:46. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users