Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

C.N.A. interzice publicitatea la tratamente, dar permite reclama pentru clinici și farmacii.

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

C.N.A. interzice publicitatea la tratamente, dar permite reclama pentru clinici și farmacii.

Publicitatea la tratamente care necesită prescripție medicală   este interzisă pe posturile de televiziune și radio, însă   radiodifuzorii pot difuza reclamă la cabinete medicale, clinici și   farmacii, potrivit unor modificări ale Codului audiovizualului, adoptate   marți de membrii C.N.A.

    Consiliul Național al Audiovizualului (C.N.A.) a discutat în  ședința de marți, pe articole, proiectul de modificare a actualului  Cod de reglementare a conținutului audiovizual, adoptând unele  modificări ale acestuia.

  Astfel, la secțiunea "Publicitate la produse medicale" din noul  Cod al audiovizualului este prevăzut faptul că: "Sunt interzise  publicitatea și teleshoppingul pentru produsele și tratamentele  medicale care necesită prescripție medicală".

  Pe de altă parte, C.N.A. a decis să elimine interdicția  privind publicitatea pentru furnizarea de servicii medicale  publice, de stat și private (cabinete, clinici, spitale, farmacii  etc.) , difuzată pe televiziune și radio. Înainte de  actuala modificare a Codului, era interzisă orice formă de  publicitate pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat  și private.

  " Am ridicat interdicția privind publicitatea la servicii  medicale.   Publicitatea la suplimente alimentare, alimente  cu destinație nutrițională specială, produse pentru slăbit va putea  include numai mențiunile autorizate prin regulamentul european", a  declarat Răsvan Popescu, președintele C.N.A., după votul  Consiliului.

  Totodată, promovarea medicamentelor în serviciile media  audiovizuale va include în mod obligatoriu următoarele: a)  denumirea produsului; B) denumirea comună, dacă produsul conține un  singur ingredient activ; c) indicația terapeutică (afecțiunile  pentru care se folosește produsul medicamentos); d) avertizarea  sonoră "Acesta este un medicament. Citiți cu atenție  prospectul". Această avertizare trebuie difuzată "în  condiții care să asigure o percepție clară a mesajului, printr-o  pronunțare normală, neaccelerată".

  De asemenea, este interzisă difuzarea de publicitate și  teleshopping pentru produse și tratamente medicale sau suplimente  alimentare prezentate sau recomandate de personalități ale vieții  publice , culturale, științifice, sportive ori de alte  persoane, care, datorită celebrității lor, pot încuraja consumul  acestor produse sau tratamente. Este interzisă difuzarea de  publicitate și teleshopping în care personal medical sau farmaciști  recomandă ori avizează produse alimentare destinate minorilor,  produse și tratamente medicale sau suplimente alimentare.

  Totodată, potrivit noului Cod al audiovizualului, este interzisă  difuzarea de publicitate pentru produse și tratamente medicale sau  suplimente alimentare în emisiuni pentru copii sau în pauzele  publicitare care precedă ori urmează unor astfel de emisiuni.  Producătorii și distribuitorii de produse și tratamente medicale  sau suplimente alimentare nu pot sponsoriza programele sau  emisiunile destinate minorilor. Publicitatea și teleshoppingul la  produse și tratamente pentru probleme de natură sexuală nu pot fi  difuzate decât în intervalul orar 22.00 - 06.00.

  Pe de altă parte, publicitatea și teleshoppingul la  produsele homeopate trebuie să includă în mod obligatoriu  avertizarea: "Acesta este un produs homeopat. Citiți cu atenție  prospectul/informațiile de pe ambalaj". Durata avertizării  va fi de minimum 3 secunde și va fi difuzată la sfârșitul spotului  publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi  prezentată atât sonor, cât și vizual.

  În schimb, publicitatea și teleshoppingul la suplimentele  alimentare vor include în mod obligatoriu avertizarea:  "Acesta este un supliment alimentar. Citiți cu atenție  prospectul/informațiile de pe ambalaj". Durata avertizării  va fi de minimum 3 secunde și aceasta va fi difuzată la sfârșitul  spotului publicitar; pe posturile de televiziune avertizarea va fi  prezentată atât sonor, cât și vizual.

  Publicitatea și teleshoppingul la alimentele utilizate în  dietele cu valoare energetică redusă pentru scăderea greutății nu  trebuie să facă nicio referire la ritmul sau la pierderea în  greutate sau la reducerea senzației de foame ori la creșterea  senzației de sațietate determinate de utilizarea lor, cu excepția  mențiunilor referitoare la sațietate permise de Regulamentul (C.E.)  nr. 1924/2006 din data de 20 decembrie 2006 privind mențiunile nutriționale  și de sănătate înscrise pe produsele alimentare. Totodată,  publicitatea și teleshoppingul la alimentele cu destinație  nutrițională specială nu trebuie să atribuie acestor produse  proprietăți legate de prevenirea, tratamentul sau vindecarea  bolilor.

  În plus, publicitatea și teleshoppingul la produsele și  tratamentele pentru slăbit ori pentru menținerea greutății  corporale trebuie să includă avertizarea, sonoră și scrisă:  "Consultați medicul înainte de a urma dieta".

  C.N.A. va continua în ședințele viitoare discuțiile pentru a  modifica actualul Cod al audiovizualului, proiectul urmând să fie  finalizat în următoarea perioadă.

  Noul Cod audiovizual va intra în vigoare după publicarea  lui în Monitorul Oficial.

Sursa: http://www.mediafax....rmacii-7987045/

Edited by megafanro, 16 February 2011 - 02:46.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate