Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O femeie sustine ca este propriet...

Damsel (2024)

Cum schimb parola la un ZTE F6605R?

5 mituri comuniste demontate
 Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica

Recomandari Termopan + Velux

Sfaturi amplificator + bose
 Voi intelegeti ce va zic animalut...

Router nou fara port pentru fibra...

Cum mai stam cu asigurarile de ri...

Cer autorizatie, modific fara aut...
 Beko masina de spalat rufe WUE 77...

Aer conditionat Multisplit / case...

e-TVA din August 2024

Ventilatorul centralei nu se opre...
 

Relevanta studiilor facute in Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
x86

x86

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 19.07.2007
Sunt intr-o dilema destul de mare... Sunt curios daca in UK, la job-urile din IT sunt relevante studiile facute in Romania. Evident, la job-urile la care se cere acest lucru. Am aruncat un ochi, in mare pe site-urile de recrutare si la unele posturi cereau degree in computer science. Are vreo relevanta diploma obtinuta in RO, facultate de stat vazuta cat de cat bine?
Intreb asta pentru ca-mi caut motive sa nu ma las de scoala, sunt destul de dezamagit de eficienta invatamantului romanesc. Am aproape 4 ani de experienta ca programator deja si CV-ul imi arata binisor, si in cateva luni, un an vreau s-o intind spre UK.

#2
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Au relevanta, dar trebuiesc echivalate, proces care poate dura 10-12 luni!

#3
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Sigur ca au o oarecare relevanta. In EU exista sistemul ECTS de evaluare a diplmeleor. Dar sa nu te astepti ca or sa dea pe spate cand or vedea diploma ta, legal trebuie sa acorde prioritate cetatenilor lor (la fel ca si in Romania).