Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Instructori auto
Last Updated: Mar 28 2011 14:44, Started by
titoo
, Jan 09 2011 14:59
·
0
#1
Posted 09 January 2011 - 14:59
Ne miram de ce unii circula pe toate benzile cu viteza de 20-30 km/h (mai ales cand ploua), de ce nu cunosc legislatia, de ce multi nu cunosc nici macar diferenta intre indicatorul de prioritate si cel de cedeaza trecerea ?
Un filmulet elocvent... Se intampla toate astea pentru ca o mare parte din instructori sunt...praf. Si cand te gandesti ca exista instructori si mai nepregatiti decat acesta...reteta de soferi incepatori care provoaca accidente e garantata!!! Acestui instructor i se pare normal ca elevul sa circule in pasaj pe banda a doua, iar la intrebarea elevului referitoare la terminarea restrictiei de viteza la iesirea din pasaj...raspunde NU, NU...apoi inregistrarea se termina brusc! Am postat un comentariu referitor la acest lucru, pe pagina respectiva si acel comentariu ...asteapta aprobarea de ceva vreme. Credeti ca va fi aprobat??? http://chestionare.a...-pasaj-subteran |
#2
Posted 09 January 2011 - 15:33
Nu prea cred ca are sanse sa fie aprobat. Adevarul si expunerea prostiei supara. Bun exemplu.
Eu am experimentat pe viu prostia unui instructor. Masina scoala imi era in fata si ma pregatesc sa o depasesc. Ma asigur, semnalizez si trec pe banda sensului opus pentru a efectua depasirea. Mai in fata (pe acelasi sens) se afla o masina parcata pe drum. Eu in depasire treceam si de masina respectiva. Elevul, chiar daca eu eram in efectuarea depasirii, porneste semnalizarea si da si el sa depaseasca acea masina. Ceea ce inseamna ca iesea o triplare de toata frumusetea. Insa instructorul nu a dat niciun semn de viata. Masina aia mergea inainte si a efectuat depasirea. Eu macar am avut bafta de un instructor bun. |
#3
Posted 09 January 2011 - 16:16
Ala a intrat pe banda 2,asa ca ramane pe acea banda din cauza marcajului continuu.
|
#4
Posted 09 January 2011 - 16:26
#5
Posted 09 January 2011 - 16:27
Cred ca e destul de clar ce spune, singura problema e ca a intrat pe banda a 2. Iesirea din pasaj nu marcheaza sfarsitul restrictiei *automat*. Acesta se termina la indicatorul care termina restrictia de viteza sau la prima intersectie. Ce e discutabil, ca dupa iesirea din pasaj se aduna si alte benzi din dreapta care probabil nu au avut restrictie de viteza, si atunci pe sectorul urmator e restrictie sau nu? Cu alte cuvinte, adaugarea acelor benzi se considera intersectie sau nu. Eu cred ca da, se considera.
|
#6
Posted 09 January 2011 - 16:40
amandigi, on 9th January 2011, 16:27, said: Cred ca e destul de clar ce spune, singura problema e ca a intrat pe banda a 2. Iesirea din pasaj nu marcheaza sfarsitul restrictiei *automat*. Acesta se termina la indicatorul care termina restrictia de viteza sau la prima intersectie. Ce e discutabil, ca dupa iesirea din pasaj se aduna si alte benzi din dreapta care probabil nu au avut restrictie de viteza, si atunci pe sectorul urmator e restrictie sau nu? Cu alte cuvinte, adaugarea acelor benzi se considera intersectie sau nu. Eu cred ca da, se considera. Nu stiu ce semne sunt pentru conducatorii care vin din dreapta, deci nu ma pot pronunta.Dar daca te uiti atent la inregistrare, vei putea dezlega misterul Ce e sigur in schimb e ca aceea nu poate fi considerata o intersectie ! Edited by titoo, 09 January 2011 - 17:05. |
#7
Posted 09 January 2011 - 17:14
instructorul din film nu a gresit absolut deloc, ofera toate informatiile elevului, a intrat pe banda 2 pentru ca asa a vrut el, nu exista nicio regula care sa spuna ca masinile de scoala nu au voie pe banda 2.
titoo este un pic cam irascibil. Daca nu exista limitare inferioara de viteza, in oras oricine are dreptul sa circule pe banda potrivita directiei de incadrare sau oricealta banda atata timp cat incadrarea e corecta. Adica daca ai 3 benzi de mers inainte si una de stanga, nu-i nicio problema sa mergi pe banda 3 daca tii directia inainte. Si nu-i nicio problema sa circuli cu 20km/h daca nu ai indicator de viteza minima. Edited by muteki, 09 January 2011 - 17:16. |
#8
Posted 09 January 2011 - 19:24
@muteki
Daca in acceptiunea ta nu a gresit, eu nu mai am nimic de zis. Altii in schimb sunt de acord cu ceea ce am afirmat mai sus...in principal cei care conduc in Bucuresti si se intalnesc deseori cu situatiile descrise mai sus. Acum daca tu esti dintr-un oras unde te poti lafaii pe trei benzi fara sa-ti creeze probleme cei care se tarasc cu 20-30 de km la ora...eu unul te invidiez. Tu consideri ca-i ofera "toate informatiile elevului" spunand NU,NU referitor la intrebarea de incetare a restrictiei de viteza? Citez: "titoo este un pic cam irascibil. Daca nu exista limitare inferioara de viteza, in oras oricine are dreptul sa circule pe banda potrivita directiei de incadrare sau oricealta banda atata timp cat incadrarea e corecta." Ca sa te scutesc sa cauti prin legislatie paragrafele prin care sa-ti demonstrez ca te hazardezi sa faci afirmatii in necunostinta de cauza, ia uite ce scrie aici: Art. 101 Când drumul are doua sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situata lânga acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stânga, daca banda de circulatie utilizata este ocupata, cu obligatia de a reveni pe banda din dreapta atunci când acest lucru este posibil. Art. 102 Vehiculele grele, lente sau cu mase ori gabarite depasite sau cele care se deplaseaza cu viteza redusa trebuie conduse numai pe banda de lânga acostament sau bordura, daca în sensul de mers nu este amenajata o banda destinata acestora. Nu sunt irascibil decat in momentul in care trebuie sa ajung la destinatie si intalnesc acesti "melci" pe toate benzile, in unele cazuri neavand posibilitatea sa-i depasesc. Citez:"Adica daca ai 3 benzi de mers inainte si una de stanga, nu-i nicio problema sa mergi pe banda 3 daca tii directia inainte. Si nu-i nicio problema sa circuli cu 20km/h daca nu ai indicator de viteza minima." Adica...e o problema, nu mai debita ineptii...sper ca nu esti din Bucuresti? Edited by titoo, 09 January 2011 - 19:25. |
#9
Posted 09 January 2011 - 20:37
Eu cred ca nu cunosti codul rutier. Nu are rost sa ma contrez cu tine. Eu mi-am spus punctul de vedere.
|
#10
Posted 09 January 2011 - 20:45
|
#11
Posted 09 January 2011 - 20:55
muteki, on 9th January 2011, 20:37, said: Eu cred ca nu cunosti codul rutier. Nu are rost sa ma contrez cu tine. Eu mi-am spus punctul de vedere. Ann0nim, on 9th January 2011, 20:45, said: Banda 1 e obligatorie,dar daca s-a inscris pe 2 si e linie continua atunci acolo ramane. |
#12
Posted 09 January 2011 - 21:11
Pierd?
Ia zi si mie cand vii de la Universitate spre Romana pe Magheru, pe ce banda trebuie sa stai ca sa mergi inainte spre piata Victoriei? Iti zic eu cate benzi are Magheru: 4 benzi pe sens. Ia zi dom' profesor. Si instructorul ala mergea pe banda 2 pentru ca asa vroia el sa isi instruiasca elevul. Are tot dreptul din lume sa mearga pe banda 2. Edited by muteki, 09 January 2011 - 21:14. |
#13
Posted 09 January 2011 - 21:20
muteki, on 9th January 2011, 21:11, said:
Nu confunda situatiile particulare cu ceea ce spune legea despre circulatia pe benzi. Acel instructor nu avea dreptul nici legal si nici moral sa-si instruiasca in acest mod cursantul si nu aveau ce cauta pe banda a doua atata timp cat prima era libera iar ei mergeau inainte. |
#14
Posted 09 January 2011 - 21:25
Ce lege a incalcat instructorul? Si ce articol din codul rutier?
|
#15
Posted 09 January 2011 - 21:33
#16
Posted 09 January 2011 - 21:35
Si daca omul vroia sa faca stanga la iesirea din pasaj?
Quote Art.42. - Cand circulatia sedesfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catreconducatorii de vehicule in functie de intensitatea traficului si viteza dedeplasare, avand obligatia sa revina pe prima banda ori de cate ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sautransportului public de persoane. Edited by muteki, 09 January 2011 - 21:37. |
#17
Posted 09 January 2011 - 21:39
muteki, on 9th January 2011, 21:11, said: Pierd? Ia zi si mie cand vii de la Universitate spre Romana pe Magheru, pe ce banda trebuie sa stai ca sa mergi inainte spre piata Victoriei? Iti zic eu cate benzi are Magheru: 4 benzi pe sens. Ia zi dom' profesor. Si instructorul ala mergea pe banda 2 pentru ca asa vroia el sa isi instruiasca elevul. Are tot dreptul din lume sa mearga pe banda 2. Pai nu-mi da sa-ti rezolv eu lucrurile pe care nu le stii. O pot face dar contra cost, daca nu ai invatat la scoala, probabil avand un instructor mai praf decat cel dat exemplu aici. Intrebarea in sine e pusa rudimentar citez;"pe ce banda trebuie sa stai ca sa mergi inainte spre piata Victoriei?" Raspunsul e mai sus...ti-am dat mura-n gura citatul din legislatie, doar ca trebuie sa si intelegi ce scrie acolo!!! Cat despre aberatia pe care o sustii ca "instructorul mergea pe unde vroia el"...imi dau seama din ce categorie de soferi faci parte. Si aia care se opresc si stau de vorba pe benzile 2 si 3 in plin trafic si cei care trec pe rosu si aia care se urca bauti la volan si aia o fac tot pentru ca asa vor ei!!! Asta nu inseamna ca e legal ceea ce fac...ba dimpotriva. Ti-am spus, ai grave carente in domeniu...cel putin de interpretare. Daca tu nu intelegi un lucru asta nu inseamna ca toti gandesc ca tine. Si eu circul in zona mentionata de tine, spune-mi te rog intre ce ore esti pe acolo...ca sa-mi schimb traseul.Of si eu speram sa nu fi din Bucuresti. |
#18
Posted 09 January 2011 - 21:40
Da, nu ai dat niciun raspuns. Iti spun eu: ca sa mergi inainte spre Victoriei trebuie folosite benzile 3 si 4. Caci benzile 1 si 2 te vireaza dreapta spre calea Dorobanti.
Mi-e groaza ce soferi umbla liberi pe strazile din Romania... Edited by muteki, 09 January 2011 - 21:42. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users