Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum schimb parola la un ZTE F6605R?

5 mituri comuniste demontate

Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica
 Recomandari Termopan + Velux

Sfaturi amplificator + bose

Voi intelegeti ce va zic animalut...

Router nou fara port pentru fibra...
 Cum mai stam cu asigurarile de ri...

Cer autorizatie, modific fara aut...

Beko masina de spalat rufe WUE 77...

Aer conditionat Multisplit / case...
 e-TVA din August 2024

Ventilatorul centralei nu se opre...

Obtinere numar DUNS pentru Google...

Cum se numeste sarma folosita la ...
 

amplificator audio grunding R400

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
defect

defect

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.06.2008
Salut, sunt un incepator in ale electronocii si am nevoie de putin ajutor, sper sa il gasesc la voi.
Am un amplificator audio grunding r400 toate bune si frumoase pana cand in boxe in loc de muzica se aude un barait urat, am masurat aproape toate piesele de la alimentare pana la etajul final,  am ajuns la FINAL un STK461, nu stiu caum sa il masor, din cate am  vazut pe net nu stiu dca mai gasesc asa ceva (daca ar fi el problema ). Exista  inlocuitor? Cineva mi-a sugerat STK465.Eu unul sunt complet blocat cunostintele mele generale in ale electronicii nu imi permit sa merg mai departe dar sper sa reusesc cu ajutorul vostru. mar ajuta mult si o schema a acesui amplificator.
app pe canalul stang am unsemnal foarte slab si distorsionat timp de 10 secunde dupa aceea acel barait urat. Am aceas problema si la un tehniks cu STK2028

#2
Whiteboy2010

Whiteboy2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 27.05.2010
Sansele de a mai gasi un STK original sunt ca si nule, iar daca se aude totusi ceva, aproape sigur nu asta e problema...probabil condensatori de filtraj "obositi", sau ceva cuplaje moarte.

#3
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889