![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hotel 5* - Poiana Brasov - tratament inexplicabil
Ultima postare: feb 04 2010 11:57, Inițiat de
AlinutzaM
, feb 04 2010 10:42
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Publicat: 04 februarie 2010 - 10:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In cateva cuvinte, situatia este foarte simpla:
Reprezint o agentie de turism din Bucuresti si am facut o rezervare pentru un client, la Hotel Aurelius din Poiana Brasov. Dupa ce au trecut 2 zile pana cand am primit o confirmare in scris (pentru ca „ doar DL DIRECTOR da confirmarile si momentan nu este in hotel”), astazi, cu o zi inaintea inceperii sejurului, cand am sunat la receptia hotelului pentru a solicita factura proforma, am fost anuntata ca in hotel „s-a spart o conducta si jumatate din hotel nu mai poate fi folosit”. „Ne pare rau dar trebuie sa anulam o partea din rezervari, printre care si rezervarea dumneavoastra”.Binenteles ca de fapt era vorba doar de un simplu over booking (confirmat ulterior de receptionera) si cei de la hotel au considerat ca noi nu suntem suficient de importanti, prin urmare ne pot anula camerele solicitate. Directorul hotelului , dl Ciprian Agarbiceanu a refuzat orice explicatie sau dialog cu noi, mai mult decat atat, ne-a trantit telefonul in nas, spunand ca nu ne poate ajuta. In calitate de reprezentant al unei agentii de turism, in primul rand am fost consternata de acest tip de abordare fata de client in general , de comportamentul unui director de hotel si de atitudinea acestuia. Este regretabil ca, desi se trambiteaza incurajarea turismului in Romania, se intampla astfel de lucruri care descurajeaza atat consumatorul final cat si agentiile de turism. Prima reactie a fost sa contactez OPC Brasov, OPC fiind singura institutie care ar trebui sa ne protejeze pe noi, consumatorii. Domnul Decebal Nan mi-a raspuns foarte sec „ agentii sunt toti pe teren, faceti o cerere, trimiteti-o pe fax si daca maine se elibereaza cineva o sa mergem. Cand i-am spus ca daca nu se face constatarea cel tarziu maine se vor deplasa degeaba, a ramas la fel de indiferent. Comentariile sunt de prisos...dar ma intreb: de fapt cine suntem, ce facem si incotro ne indreptam? |
#3
Publicat: 04 februarie 2010 - 10:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#4
Publicat: 04 februarie 2010 - 11:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Over-booking se intampla peste tot, shit happens. Tu nu esti consumator, esti o firma. OPC nu te ajuta, singura varianta este sa-i dai in judecata. Iar modul in care ai fost tratata - ai uitat in ce tara traiesti? Daca spunem in continuare ca traim intr-o astfel de tara si asta e, atunci nu o sa se schimbe nimic. |
#5
Publicat: 04 februarie 2010 - 11:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ai cerut un raspuns oficial de la hotel, in scris? I-ai dat in judecata?
Eu stiu ca traim intr-o tara de rahat, dar in general am grija sa-mi rezolv problemele, nu merg pe principiul "asta este". Centris: nu inteleg care e legatura dintre orasele mici si subiect. |
#6
Publicat: 04 februarie 2010 - 11:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ai cerut un raspuns oficial de la hotel, in scris? I-ai dat in judecata? De fiecare data cand am incercat sa discut cu cei de la hotel, chiar si cu dl director, mi s-a spus ca nu ma poate ajuta nimeni, iar daca doresc pot sa vin cu OPC-ul. Acest lucru ma pune pe ganduri... Inseamna ca orice as incerca sa fac, ar fi un esec. Hotelul acesta are pe cineva in spate care-l sustine... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi