Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Comparatie consum inverter vs non...

Hidrofor defect arunca apa inapoi...

Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...
 Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?

Valeriu Nicolae

Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...
 Umplere gol tamplarie-glaf

Produse inapoiate cu zgarieturi

Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...
 1 zi/noapte Gura Portitei

Samsung Galaxy S23 Plus

Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...
 

Hotel 5* - Poiana Brasov - tratament inexplicabil

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
5 răspunsuri în acest subiect

#1
AlinutzaM

AlinutzaM

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 04.02.2010
In cateva cuvinte, situatia este  foarte simpla:
Reprezint o agentie de turism din Bucuresti si am facut o rezervare pentru un client, la Hotel Aurelius din Poiana Brasov. Dupa ce au trecut 2 zile pana cand am primit o confirmare in scris (pentru ca „ doar DL DIRECTOR da confirmarile si momentan nu este in hotel”), astazi, cu o zi inaintea inceperii sejurului, cand am sunat la receptia hotelului pentru a solicita factura proforma, am fost anuntata ca in hotel „s-a spart o conducta si jumatate din hotel nu mai poate fi folosit”.  „Ne pare rau dar trebuie sa anulam o partea din rezervari, printre care si rezervarea dumneavoastra”.Binenteles ca de fapt era vorba doar de un simplu over booking  (confirmat ulterior de receptionera) si cei de la hotel au considerat ca noi nu suntem suficient de importanti, prin urmare ne pot anula camerele solicitate. Directorul hotelului , dl Ciprian Agarbiceanu a refuzat orice explicatie sau dialog cu noi, mai mult decat atat, ne-a trantit telefonul in nas, spunand ca nu ne poate ajuta. In calitate de reprezentant al unei agentii de turism, in primul rand am fost consternata de acest tip de abordare fata de client in general , de comportamentul unui director de hotel si de atitudinea acestuia. Este regretabil ca, desi se trambiteaza incurajarea turismului in Romania, se intampla astfel de lucruri care descurajeaza atat consumatorul final cat si agentiile de turism.
Prima reactie a fost sa contactez OPC Brasov,  OPC fiind singura institutie care ar trebui sa ne protejeze pe noi, consumatorii. Domnul Decebal Nan mi-a raspuns foarte sec „ agentii sunt toti pe teren, faceti o cerere, trimiteti-o pe fax si daca maine se elibereaza cineva o sa mergem. Cand i-am spus ca  daca nu se face constatarea cel tarziu maine se vor deplasa degeaba, a ramas la fel de indiferent.
Comentariile sunt de prisos...dar ma intreb: de  fapt cine suntem, ce facem  si incotro ne indreptam?

#2
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.169
  • Înscris: 05.12.2002
Over-booking se intampla peste tot, shit happens.
Tu nu esti consumator, esti o firma. OPC nu te ajuta, singura varianta este sa-i dai in judecata.

Iar modul in care ai fost tratata - ai uitat in ce tara traiesti?

#3
Centris

Centris

    Moderator

  • Grup: Members
  • Mesaje: 4.527
  • Înscris: 19.05.2004

View PostAlice, on 4th February 2010, 10:46, said:

Iar modul in care ai fost tratata - ai uitat in ce tara traiesti?

si poate ai uitat ca in orasele mici, toata lumea cunoaste pe toata lumea... cutumele se invata la chiolhane... etc.

poate avea omu' o intrunire "grea".

#4
AlinutzaM

AlinutzaM

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 04.02.2010

View PostAlice, on 4th February 2010, 11:46, said:

Over-booking se intampla peste tot, shit happens.
Tu nu esti consumator, esti o firma. OPC nu te ajuta, singura varianta este sa-i dai in judecata.

Iar modul in care ai fost tratata - ai uitat in ce tara traiesti?

Daca spunem in continuare ca traim intr-o astfel de tara si asta e, atunci nu o sa se schimbe nimic.

#5
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.169
  • Înscris: 05.12.2002
Ai cerut un raspuns oficial de la hotel, in scris? I-ai dat in judecata?

Eu stiu ca traim intr-o tara de rahat, dar in general am grija sa-mi rezolv problemele, nu merg pe principiul "asta este".
Centris: nu inteleg care e legatura dintre orasele mici si subiect.

#6
AlinutzaM

AlinutzaM

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 04.02.2010

View PostAlice, on 4th February 2010, 12:34, said:

Ai cerut un raspuns oficial de la hotel, in scris? I-ai dat in judecata?

De fiecare data cand am incercat sa discut cu cei de la hotel, chiar si cu dl director, mi s-a spus ca nu ma poate ajuta nimeni, iar daca doresc pot sa vin cu OPC-ul. Acest lucru ma pune pe ganduri... Inseamna ca orice as incerca sa fac, ar fi un esec. Hotelul acesta are pe cineva in spate care-l sustine...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate