![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ajutor!
Last Updated: Nov 27 2009 14:35, Started by
Siret
, Nov 26 2009 18:37
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 26 November 2009 - 18:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Oameni buni ajutatima va rog pt ca sunt disperat. Am o Skoda 2 motor 1,4 16 valve. Motorul da rateuri mai precis merge in 3 timpi. Am fost la 3 electricieni ..problema nu este de natura electrica. Pe calculator da eroare missfire cilindru 1 dar contrar asteptarilor totul este in regula peacolo si aici ma refer la : bujii, bobina de inductie, ...................Mam dus la mecanic care a desfacut toata masina bucati pina si motorul ..totul este in regula deci nu mai stiu ce sa-i fac. Pina in acest moment am inlocuit bujiile, bobinele de inductie, garnitura de chiuloasa (nu stiu daca am scris corect:D). Nici o schimbare in mersul motorului. Adug ca masina consuma foarte mult 11-12 l/suta de km ceea ce este mult peste normal. Daca are cineva vreo idee sau a mai patit asa ceva va rog din suflet, ramin dator cu o bere cand veniti sau daca sunteti din Iasi.
Ca sa recapitulez sau verificat asa: -bujii -bobina de inductie -tacheti -chiuloasa -segmenti -piston -galerie admisie -EGR -supape -injectoare -masina nu este sarita de la punct (am verificat de 2 ori) HELPPPPPPPPPPPPPPPPP |
#2
Posted 26 November 2009 - 19:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
e singura eroare care apare pe terster? fisele de la bujii le-ai verificat? sunt de matase+grafit, care se mai si ard... schimba fisele intre ele si vezi daca se muta buba la alt cilindru.... si sunt o gramada de bube, ce nu apar pe tester. un senzor decalibrat, debitmetrul de aer defect, axa cu came rectificata si stramba.... cand bagi testerul, n-ajunge sa cauti doar codurile de eroare, trebuie sa intrii sa compari valorile reale cu cele nominale, sa masori senzorii suspecti, ( de temperatura de ex) . poate fi si catalizatorul infundat sau spart.... zic sa nu te joci cu testere facute pe genunchi si meseriasi care n-au habar, mergi la un service de reprezentanta, sau la un meserias care are si tester, si si stie sa-l foloseasca... scapai mai ieftin....
|
#3
Posted 27 November 2009 - 07:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pentru ce ai desfacut bietul motor daca iti da doar missfire?
Cum a spus si @korsar, verifica fisele de la bujii si cauta un ECU de la o masina similara. Sunt sutuatii in care proprietarii de masini au schimbat peste 50% din senzorii de la motor (deloc ieftini din pacate) si pana la urma s-a rezolvat cu o resoftare sau chiar schimbarea ECU. |
#4
Posted 27 November 2009 - 14:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu vreau sa fiu rautacios dar cum ti-ai dat tu seama singurel ca distributia este la punct daca spui ca motorul merge in 3 timpi?
![]() nu ma mir sa te fi pacalit toti cei la care ai mers ptr ca au vazut ca nu te pricepi si ce fel de skoda 2 e asta specifica te rog modelul anul de fabric kilometraj eventual codul de motor ptr ca 1.4 autoevolution sunt multe in grupul VW De curiozitate a verif cineva compresia motorului inainte sa-i demonteze chiulasa ?-de obicei un motor uzat are comp scazuta si papa ulei - dar la tine este psibil ca numai cil 1 sa scape compresia pe la supape care pot fi arse sincer nu stiu ce ai verificat la tacheti ptr ca sunt hidraulici un mers neregulat al motorului poate fi cauzat de urmatoarele -sist de apridere defect-bujii si bobine de ind arse fise intrerupte -gal de admisie neetansa-de verificat garniturile de imbinare dintre galerie si chiulasa eventual montajul corpului clapetei de accel pe galerie -clapeta de accel -care prin pozitia sa asig ralantiul-este decalibrata si-a pierdut setarile de baza sfatul meu ar fi sa lasi mseriasii de cartier si sa te duci in serv autorizat macar ptr o testare completa pe tester. |
#5
Posted 27 November 2009 - 14:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eroarea pe bobina poate fi din cablajul de la ecu, poate fi vreo supapa blocata, injector...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users