Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema Pocket bike !
Last Updated: Feb 19 2010 21:09, Started by
musatgaby14
, Oct 07 2009 18:45
·
0
#1
Posted 07 October 2009 - 18:45
Salut, am si eu o problema la un pocket bike ,la avut un prieten si impreuna am vrut sa ii reglam aerul si am rupt surubul de la aer in carburator...l-am scos cu un burghiu mai intai de 1 apoi de 2 (cred k l-am scos bine pentru ca pe fund nu mai ramasese nimic din surub si se vedeau si cele 2 gaurici pe fund si un om cat de cat priceput mi-a spus k e de bine). Bun...si cand am dat sa pornesc nu mergea...am dat carburatorul jos,am dat putina benzina in nas(aproximativ un dop)si dupa ce am dat de vreo 3 ori sa pornesc a pornit dar in 3 sec sa oprit . Daca ii dau benzina in nas face asa mereu,dar dak nu ii dau nu merge,si cateodata mai gasesc bujia inecata;
Ce e de facut ?? |
#2
Posted 07 October 2009 - 20:41
Banuiesc, ca undeva in mijlocul firului evenimentelor, ati pus si un surub nou, identic cu cel rupt, in locul lui...nu?
|
#3
Posted 07 October 2009 - 20:55
richelieu, on 7th October 2009, 20:41, said: Banuiesc, ca undeva in mijlocul firului evenimentelor, ati pus si un surub nou, identic cu cel rupt, in locul lui...nu? Poi da,am pus tot un surub de aer identic...cu arculet cu tot si cred k el isi face treaba.Cred ca problema este ca nu baga carburatorul benzina in motor ,dar va spun ,cateodata mai gasesc bujia uda... :-?? |
#5
Posted 08 October 2009 - 12:53
Sincer nu am desfacut carburatoare de motor vreodata, dar banuiesc, ca principial e cam la fel cu unul e masina..si in cazul asta, am impresia ca ori ai probleme cu pompa de sprit, ori amestecul e prea bogat....deci ai mult prea putin aer. Verifica daca atunci cand accelerezi, pompa de sprit "scuipa" benzina si daca da, deschide putin aerul, ca am impresia ca l-ai inchis prea mult.
|
#6
Posted 08 October 2009 - 12:59
Nu sunt asa de priceput si nu stiu ce inseamna pompa de sprit dar banuiesc..cand dau acceleratia nu scuipa benzina...si cred ca tocmai aia este problema de nu porneste...daca dau bujia jos si pun pe acolo un dop de benzina porneste de vreo 2-3 ori intr-un timp de vreo 2-3 secunde...si mai da dupa cateva rateuri
Am uitat sa mentionez ca aerul il am reglat ca la drujba...ca defapt motorul seamana mult cu cel de drujba dar e putin mai are...il am reglat la o jumatate de tura si l-am dat si mai mare si tot asa face |
#7
Posted 08 October 2009 - 13:33
Trebuie sa fie o tzevusca mica, care da direct spre galerie. Daca te uiti pe sus, pe unde trage aer, teoretc ar trebui s-o vezi. Pe aia trebuie sa arunce benzina cand accelerezi. Repet, asa e la masina, la motor nu am desfacut vreun carburator, dar nu vad cum ar fi altfel.
|
#8
Posted 09 October 2009 - 18:42
Nu am mai facut carburatorul ala ,k nu am mai stat de el din cauza timpului...mia zis cineva ce are ,este vb de plutitor are o problema.
Infine,acum am luat de o cunostinta un motor de drujba ruseasca de 9Cp, din ce mia zis el vreo 100 de cmc, e mare oricum...si l-am facut pe unu cu un piaggio pe 100 de m lejer si oricum la demaraj il fac k eu am lant si el curea ) dar dupa 100-150 de m ma face k are si 120 in bord ...Deci sunt multumit Edited by musatgaby14, 09 October 2009 - 18:44. |
#9
Posted 26 January 2010 - 00:34
Ai PM.
Da-mi mie carburatorul daca poti. eu am un capac spart. l-am lipit dar nu tine. [email protected] sau 0741215598 |
#10
Posted 26 January 2010 - 00:45
musatgaby14, on 9th October 2009, 18:42, said: ..si l-am facut pe unu cu un piaggio pe 100 de m lejer si oricum la demaraj il fac k eu am lant si el curea ) dar dupa 100-150 de m ma face k are si 120 in bord ...Deci sunt multumit |
|
#11
Posted 10 February 2010 - 19:50
SINEKT, on 26th January 2010, 00:45, said: Inteleg ca nu ne ajung cati creieri s-au imprastiat pana acum pe asfalt ? Imi pare rau sa te contrazic dar pocketurile astea mici au cea mai mare stabilitate,asta ti-o zic eu care conduc chestii dastea de 2 ani,in fiecare zi ma plimb cate 15 minute cate odata si mai mult.Le recomand copiilor pana in 17 ani care nu depasesc inaltimea de 1.70 ba chiar si oamenilor mari.Eu sunt din Targoviste am 14 ani, si pe aici nu prea trce politie dar m-au prins de vreo 2 ori,mi-au dat avertismente ca a doua oara amenda.Am avut un pocket cu lumini,pornire electrica si semnale dar s-a stricat acum am unul obisnuit dar puternic fuge 65 cu 46 kg pe el, e luat din germania de tata.Sunt EXPERT in ele,daca aveti ceva sa ma intrebati sau probleme ale lor eu sunt dispus sa va vin in ajutor.Am foarte multe piese. |
#12
Posted 10 February 2010 - 21:45
Banuiesc ca i-ai scos amortizoru acustic din toba, sa fuga mai tare nu?
La copchii d-astia ca tine imi place vara sa le intep rotile si din cand in cand sa le mai dau cate-un spitz in cur, seara la 23:30-24:00...asa de plictiseala. |
#14
Posted 10 February 2010 - 23:42
#15
Posted 11 February 2010 - 16:29
Am eu nevoie de un capac de la camera de nivel constant a carburatorului. Capacul e ala in care se gaseste plutitorul si in care sta benzina. are sub el un surub de scurgere a benzinei din carburator.
Eventual, daca are cineva in plus un carburator cu totul. carburatorul e varianta asta: iar capacul este in partea de sus a pozei (pentru ca este invers pozat). http://moto-atv-scut...or-2496069.html Edited by manuale, 11 February 2010 - 16:41. |
|
#16
Posted 11 February 2010 - 20:14
Octavian___, on 10th February 2010, 21:45, said: Banuiesc ca i-ai scos amortizoru acustic din toba, sa fuga mai tare nu? La copchii d-astia ca tine imi place vara sa le intep rotile si din cand in cand sa le mai dau cate-un spitz in cur, seara la 23:30-24:00...asa de plictiseala. NU,am toba performanta facuta la comanda care se aude de 4 ori mai incet decat un pocket normal,si un secret:baga fibra de sticla in amortizor si nu se mai aude tare.Daca vrei sa stii nimeni nu mi-a intepat cauciucul sau sa ma bata deoarece cand trec pe strada nimeni nu-si da seama pt ca nu face zgomot si daca se ia cineva de mine il pleznesc de mama focului,crede-ma nu sunt genul de om care ar inghite asemenea lucruri fara sa ma bat si nu sunt handicapat sa ma plimb noaptea cu pocket fara lumini.Da ce coincidenta,si pe mine ma cheama tot Octavian.Uite,daca ai evacuare buna creste si puterea dar scade zgomotul.Eu ma folosesc de pocketu asta zi de zi dar cand ninge sau e ud nu e recomandat. manuale, on 11th February 2010, 16:29, said: Am eu nevoie de un capac de la camera de nivel constant a carburatorului. Capacul e ala in care se gaseste plutitorul si in care sta benzina. are sub el un surub de scurgere a benzinei din carburator. Eventual, daca are cineva in plus un carburator cu totul. carburatorul e varianta asta: iar capacul este in partea de sus a pozei (pentru ca este invers pozat). http://moto-atv-scut...or-2496069.html AM asa ceva,doua variante la alegere: 1:Carburator complet aproape nou,e pe un motor pe care l-am folosit cam 1 luna dar s-au ras cilindrul si pistonul,dau carburatorul + filtru aer cu 50 RON. 2.Carburator mai vechi,complet nu merge clapeta de aer,e rupta dar in rest e foarte bun.Il dau cu 30 ron. Le dau asa ieftin pt ca nu ma bag la curierat,eventual sa vii tu la mine in targoviste. In plus mai am zeci de piese motor,2 membrane carburator,ambielaje,teava esapament cu 2 iesiri,face sunet super tare dar reduce putin din putere. plus foarte multe alte piese. Edited by Minibikeru, 11 February 2010 - 20:29. |
#17
Posted 12 February 2010 - 12:53
Mai astept pana se incalzeste afara si pot sa ma duc sa scot bike-ul din garaj.
Probabil vreo luna. Iti dau un PM pentru carburator. In principiu vreau cea mai ieftina varianta (ai vazut ca nou e 15 euro in bucuresti). |
#18
Posted 12 February 2010 - 18:57
manuale, on 12th February 2010, 12:53, said: Mai astept pana se incalzeste afara si pot sa ma duc sa scot bike-ul din garaj. Probabil vreo luna. Iti dau un PM pentru carburator. In principiu vreau cea mai ieftina varianta (ai vazut ca nou e 15 euro in bucuresti). Ok pentru ca mi-ai raspuns primul ti-l opresc,nu il dau la nimeni,chiar daca ofera bani mai multi.Te inteleg cat de mult iti doresti sa-l faci sa mearga,si eu am probleme,l-am scos pe afara azi si am dat intr-o groapa,a inceput sa bata lantul,s-a rupt si a indoit foaia de pe spate.Ma costa lantul + foaia spate cam 90 RON. il fac cam peste 2 saptamani. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users