Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!
 DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance
 Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...
 Sigma 28-45mm F/1.8

BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...
 

Injectoare Dacia Logan 1.5 dci reparatie

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#37
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Ce-ar fi sa va potoliti voi? Or else!

#38
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

View Postkr0k0dilu, on 7th September 2009, 14:31, said:

Intr-adevar, este oribil sa oferi si altora astfel de documentatii, cu atat mai mult cu cat ele exceleaza in detalii si au necesitat un efort considerabil.
Insasi ideea de forum e oribila pe partea de informare, dar poate deveni mai interesanta pe partea de bascalie.
Sper ca acum esti mai multumit, scuza-mi naivitatea din postul anterior.  :confuzzled:
nu e bre stai linistit ca nu m-am suparat
initial vroiam sa iti multumesc pentru faptul ca ma simteam cu musca pe caciula dupa ce citisem postul cu "lame"
dar orgoliul bata`l boala m-a indemnat sa ma justific

marius3k gata :D

#39
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostCutzu, on 6th September 2009, 20:54, said:

cristi.r experienta mea e zero in materie de motoare, mecanica, sau ma rog stiu cateva piese acolo cu ochiu liber fara sa cer ajutorul publicului
hai sa nu incepem flame pe un topic, care se vrea de ajutor pentru ghinionistii loganisti dci :D
N-am de gand sa fac niciun fel de flame, dar totusi, prea il iei pe "nu" in brate. Ai observat ca vopseaua la masina ta este data direct pe tabla, fara niciun strat de sustinere ? Ai vazut ce fel se exfoliaza daca te atinge unul in parcare ? Eu am vazut, am bagat unghia dedesubt si am luat vopseaua pe o lungime de vreo 5 cm de la lovitura. Consider ca asta e o problema muuult mai grava decat injectoarele.

eu conduc o raie de Logan 1.6mpi
si luam cu siguranta diesel, daca nu erau problemele astea

inca ceva
am un coleg de munca cu un Kia rio crdi 115cp
pune numa motorina la negru si motorul suna la fel ca in primele sute de km, adica frumos
la ora actuala mi se par cele mai reusite motoare diesel pentru clasa buget :), adica pana in 15 mii de euro
Pai vezi tu, treaba cu "mi se par" nu prea e ok. Toate, dar absolut toate common-rail-urile astea mai noi (adica de la generatia a 2-a in sus) tusesc la motorina proasta. Ceea ce spui tu de crdi-ul de 115 cai este irelevant, daca raportam cate crdi-uri s-au vandut in comparatie cu dci-uri, cel putin la noi. N-are cum, nu se poate altfel, pentru o atomizare aferenta unei presiuni de 1600 bari e nevoie de motorina foarte "subtire" si atent aditivata. Asta-i realitatea, n-ai ce face. Delphi a fost o gluma proasta pentru pompele de injectie si injectoare insa mai ieftine decat Bosch asa cum are agregatul de 1.9 dci. 1.5-ul trebuia sa iasa semnificativ mai ieftin. Pe de alta parte, probabil ca ar trebui sa zica mersi posesorii de asa agregate, ca exista kituri de reparatie pentru injectoare. Adica ar fi bine sa vedem totusi jumatatea plina a paharului, iar la partea cu munca, sa fim seriosi, nu e chiar atat de greu sa faci ce fac "mesterii" aia, nu tre' sa desfaci juma de motor ca sa schimbi piesa aia. Ceea ce mi se pare amuzant, este felul cum sterge ala piesa de servetel/carpa si o monteaza, gandindu-ma ca o piesa d-aia se prelucreaza la o toleranta de cativa microni. Adica un banc de lucru intr-un spatiu inchis si niste manusi n-ar strica, dar....

ce imi spui tu cu taximetristi incompetenti sunt fumate povestile
atat timp cat nu e masina lui ce rezulta? un condus haotic, toate gropile au magnet la el
iar stilul de condus la fel
Nu e chiar atat de fumata, taximetristii merg in general frumos cu masinile, deoarece de cele mai multe ori ei scot bani din buzunar pentru cea mai mica reparatie. Din acelasi motiv merg foarte, repet, foarte economic cu masinile. Si de-aia merg mpi-urile cu ungere deficitara (schimba treapta la 1500rpm) si dci-urile tremura din toate incheieturile. Eu la asta ma refeream.

Edited by cristi.r, 07 September 2009 - 16:16.


#40
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
ma mananca palma
mai bine mutam posturile pe alt topic unde se dezbate problema injectoarelor dci

#41
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ce-ai, bre ? Eu am zis ceea ce stiu si am studiat/citit/intrebat. Atata timp cat pastram discutia intr-un anumit registru, nu vad de ce n-am muta de aici. Hai, baga ! :D

Edited by cristi.r, 07 September 2009 - 16:40.


#42
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
sa-ti mai spun o chestie
sunt multi care tureaza motorul pana la cuplu cum spun multi pe aici, sa nu fie subturat
baga motorina de la omv carera apline de 5 lei litru
si rezultatul? injectoare bulite
nu mai spun ca sunt asa frustrati de situatie incat urasc ziua in care au ales dieselul, cu tot cu economia lui
daca ii intrebi cu greu iti raspund de problema masinii, pentru ca se simt cum sa zic jackass :))))

cat despre vopsea este irelevant :D
am folie galbena peste ea ca sa o pot folosi in regim de taxi

in schimb iti pot spune ca au astia la munca, undeva la 50m de mare, un Logan din primele serii 2004, nu mai stiu exact cati km are la bord
cert e ca n-are pic de rugina
vopseaua da`o drq dai alta la nevoie, cand o lovesti

Edited by Cutzu, 07 September 2009 - 16:47.


#43
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai hai sa-ti spun de ce sunt frustrati. Deoarece se asteptau sa aiba o racheta de 8-9-10 k euroi sub cur, intelegi ? Daca isi luau un SH din jarmania cu 1 milion de km, nu mai erau frustrati, deoarece altfel apari in fata cunoscutilor cand repari injectoare la SH-ul ala, deoarece are imagine de marca, nu mai conteaza cati bani bagi in el. Asa, dupa ce ca si-au luat masina romaneasca, mai si mesteresc la ea. Cum sa nu fie de rasul curcilor ? Iar la subturare, mai e o treaba: motoarele care sunt pe Logan nu prea merg turate, asa de bine ne-au citit francezii astia. Aceleasi tipuri de motoare au pe masinile megane/clio/etc cutii de viteze mult mai scurte. Sunt mai iuti in depasiri. Noua nu ne trebuie asa ceva, asa cum nu ne trebuie nici consum instananeu in bord, nici reglaj lombar, nici butoane cu impuls la geamuri, etc. Per total, am mai spus Delphi nu a fost o alegere buna, desi Delphi face niste scule deosebite la ora actuala, insa este si vina posesorilor.

View PostCutzu, on 7th September 2009, 17:43, said:

cat despre vopsea este irelevant :D
am folie galbena peste ea ca sa o pot folosi in regim de taxi
Cum sa nu fie relevant, bre ? Cati au folie ca tine ?

in schimb iti pot spune ca au astia la munca, undeva la 50m de mare, un logan din primele serii 2004, nu mai stiu exact cati km are la bord
cert e ca n-are pic de rugina
vopseaua da`o drq dai alta la nevoie, cand o lovesti
Daaaaa ? Bineee ? Cand vrei sa-ti arat un logan fabricatie 2007 cu mai multe puncte in care a aparut rugina (deocamdata am descoperit la luneta, pasaje roti, chedere usi/caroserie, plafon, amortizoare)

Edited by cristi.r, 07 September 2009 - 17:00.


#44
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
chiar nu`si au rostul discutiile de genul asta aici
io ma retrag
spor la schimbat injectoare

#45
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,046
  • Înscris: 06.04.2007
Cristi nu e deloc de rasu curcilor.
Daca ai un pic simt de mecanica in tine nu e mare filozofie sa faci operatia. Depinde cum o vezi: dai 700 lei in service pt treaba asta sau faci tu acelasi lucru pe 200 lei (pe injector)?
Si frustrati de ce? Nu cred ca aia care au dat 8-10000 Euro pe un dizal (sau benzinar) au avut asteptari de racheta sub cur.
Din contra, vad multi cu sh-uri basinoase care cred ca la 3-400000 km (si neintretinuta cum trebe) Passatu pacii sau Audi-ul pacii mai merge ca in prima zi si dau frate forja cat incape (cu nori mari de fum) si nu pot sa inteleaga cum un cacat de Logan dizal ii ia fata la o serpentina. Sunt multe cazuri, uite si la asta  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B7KJY3Ujd1c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

In rest ce sa zic...atata corcoteala de nu se poate. Auzi tu....bricolaj...ca e Dacia si se mestereste la ea...
Da' la Passat sau la Focus dizal (mai ales) ca pica pe capete injectoarele nimeni nu mai spune nimic. Credeti cumva ca toootul se schimba pe garantie, sunt multi care au iesit cu ele din garantie si nu le convine nicicum sa scoata bani multi din buzunar pt injectoare, dar scot ca n-au ce face, masina tre' sa circule.

Edited by Octavian___28, 07 September 2009 - 17:06.


#46
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostCutzu, on 7th September 2009, 17:58, said:

chiar nu`si au rostul discutiile de genul asta aici
Ok, la asta ma gandeam si eu, dar imi pregateam arsenalul cand ai spus ca te mananca palmele. Se pare ca mi-am mobilizat fortele degeaba. Eu vorbesc din proprie experienta de dizelar, iar tu pana acum ai spus doar din auzite.
Sorry, si eu ma retrag, credeam ca ducem discutia intr-o anumita directie, evident on-topic. M-am inselat.

Octavian, eu iti dau dreptate ! Era doar un fel de intrebare retorica. Eu l-am provocat pe cutzu la un alt fel de discutie, nu vreau sa ridic tonul si nici nu ma bag la vreun versus.

Edited by cristi.r, 07 September 2009 - 17:09.


#47
sebyseba

sebyseba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.05.2008

View Postkodiak, on 6th September 2009, 16:19, said:

Sunt de aceeasi parere, o masina exploatata zilnic si corect se comporta mai bine in timp si e mai fiabila !

Daca vrei sa pui repede pe butuci un diesel faci cu el 10 km pe zi, daca vrei sa n-ai probleme faci 100 ! Suna paradoxal,  dar e o realitate !
salutare domnule, sincer intr-o oarecare masura ai dreptate, dar eu iti spun ca sunt sofer, am masina mea proprie, un Renault Megane din 2008 si numai eu am conduso. are acuma 165000 km insa problemele au aparut pe la 150000 km cand a aparut la computerul de bord binecunoscutul mesaj ''chek injection'', iar la putina vreme dupa aceasta celalalt mesaj cu ''injection fault''
masina este diesel de 1,5 dci 85 cp are tot sistemul nou cu eco2 s.a.m.d si nu am tinut niciodata motorul subturat, sau mai rau turat peste 4000 rpm. ideea e ca pana sa am probleme motorul a functionat perfect, am fost chiar foarte multumit de el si de consumul lui, si tragea ca drequ sincer nu cred ca se pune problema de depunere de calamina sau chestii dinastea. apropo motorina a fost doar din statie petrom niciodata nu am pus de la tiristi, sau alte statii, deci nu se pune problema nici de motorina proasta. acuma intrebarea mea e totusi de ce numa 150000 km, ma asteptam la muuul mai muult? sau cinestie poate sunt printre cei norocosi ca am ajuns pana aici fara probleme. ce pot sa zic e ca toti au aceasta problema de pe la 40000 km in sus, din ce am citit pe forumuri. am mers cu ea la service, cam peste tot aceeasi problema, sunt busite injectoarele, pompa de injectie s-ar putea sa fie si ea dusa, span , normal gasit in filtru de motorina, insa nu stiu daca e problema de km sau de producator. la toti proprietarii aceeasi problema, doar ca la mine a aparut mai tarziu!!! chiar nu se gaseste cauza efectului?? inteleg, schimbi piesele si masina merge, e ok. insa problema in mod sigur va recidiva. din ce cauza??!!?? un raspuns sigur nu stie nimeni??  astept oricum pareri si idei daca se poate pls. va multumesc

#48
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
important e ca avem un tutorial de schimbat injectoare la dci
cat de proaste si cat de des le schimbi e irelevant
da play la filmulete
enjoy

#49
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Seby, poti sa fii mai explicit?  
Nu sunt sigur ca am inteles bine, ai un Megane fabricat in 2008 si ai cu el 165 000 de km  :eek: ? Sau 16 500 ?
Sau ai cumparat-o in anul 2008, dar masina e mai veche ?

Daca masina are 165 000 de km, e vorba de uzura normala,  ce e defect se inlocuieste, si asta e!

Daca masina are 16 500 de km, cred ca ar trebui sa mai ai garantie si ar trebui sa mai faci o vizita la service !

O masina la 165 000 de km e ca un om la 50 de ani, poate sa faca infarct in somn si sa moara, sau poate sa mai traiasca inca 50 de ani!

#50
sebyseba

sebyseba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.05.2008

View Postkodiak, on 18th September 2009, 19:50, said:

Seby, poti sa fii mai explicit?  
Nu sunt sigur ca am inteles bine, ai un Megane fabricat in 2008 si ai cu el 165 000 de km  :eek: ? Sau 16 500 ?
Sau ai cumparat-o in anul 2008, dar masina e mai veche ?

Daca masina are 165 000 de km, e vorba de uzura normala,  ce e defect se inlocuieste, si asta e!

Daca masina are 16 500 de km, cred ca ar trebui sa mai ai garantie si ar trebui sa mai faci o vizita la service !

O masina la 165 000 de km e ca un om la 50 de ani, poate sa faca infarct in somn si sa moara, sau poate sa mai traiasca inca 50 de ani!
da sa stii kodiak ca nu am scris aiurea, masina chiar are 165 000 de km facuti. si anul fabricatiei ii 2008. insa din ce stiu eu motoarele nemtesti tin cam 400 000 fara reparatii. mi sa parut prea rapid sa se strice ceva la el. acuma am fost la zeci de mecanici si in sfarsit am rezolvat problema. erau problema la 3 injectoare, o schimbat omu diuzele la cele defecte si masina merge brici. insa din cate am citit pe aici, problema va recidiva deoarece pompa de injectie produce span care ajunge in injectoare si mai incolo se vor busii iarasi.pompa nu am schimbato, mecanicul o spus ca nu e nevoie sper sa fie asa, pe criza asta sunt bune si carpelile:P. oricum multumesc de rasp si acuma stau sa vad dupa cat timp voi schimba iarasi ceva la motor. cele bune

#51
ligrivis

ligrivis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 13.08.2003
Daca schimbi doar injectoarele nu rezolvi absolut nimic , de aceeasi problema m-am lovit eu cu un Clio diesel , rezolvarea sta in schimbarea pompei de inalta presiune , schimbarea injectoarele defecte apoi curatarea rezervorului si a instalatiei de alimentare. De fapt vinovata este pompa de inalta presiune care incepe sa se aschieze spanul rezultat ducand la infundarea instalatiei.

#52
Inalt

Inalt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 24.07.2006
Felicitari lui Alinrehau pt. clipuri.
Intradevar tutorial.
Daca aveti si voi asa ceva, postatile. Daca nu, nu va mai dati cu parerea de mari filozofi in ale mecanicii.
Scurt si la obiect fara gargara.

#53
reparatii_injectoare

reparatii_injectoare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.01.2010

View Postsebyseba, on 5th October 2009, 10:18, said:

da sa stii kodiak ca nu am scris aiurea, masina chiar are 165 000 de km facuti. si anul fabricatiei ii 2008. insa din ce stiu eu motoarele nemtesti tin cam 400 000 fara reparatii. mi sa parut prea rapid sa se strice ceva la el. acuma am fost la zeci de mecanici si in sfarsit am rezolvat problema. erau problema la 3 injectoare, o schimbat omu diuzele la cele defecte si masina merge brici. insa din cate am citit pe aici, problema va recidiva deoarece pompa de injectie produce span care ajunge in injectoare si mai incolo se vor busii iarasi.pompa nu am schimbato, mecanicul o spus ca nu e nevoie sper sa fie asa, pe criza asta sunt bune si carpelile:P. oricum multumesc de rasp si acuma stau sa vad dupa cat timp voi schimba iarasi ceva la motor. cele bune

Daca pompa de inalta presiune baga span,atunci degeaba iti schimbi injectoarele. Peste cateva zile vii inapoi cu maisna la stanga, in cel mai rau caz. Daca vrei sa faci o treaba buna incepe cu (virgula) curatarea rezervorului, instalatia de alimentare sa fie si ea intretinuta, schimarea filtrului de motorina, apoi pompa de inalta presiune sa fie inlocutia cu una nou, obligatoriu sa fie noua, iar apoi injectoarele. Si garantez ca nu o sa mai ai probleme de acest gen.

#54
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Au fost probleme cu motoarele de 1,5 60cp la inceput si s-a rezolvat schimbind pompele . Motorul de 1,5 dci acum nu mai are probleme , singurul lucru ce a ramas este sensibilitatea lui la motorina proasta . Am sa cer la vocea clientului ca din vara sa echipeze loganul cu cel mai bun motor diesel din lume , si anume 3.0 twin-turbo de 306 CP de la BMW , asa ca sa moara dusmanii  :D

Edited by Neohori, 31 January 2010 - 13:36.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate