![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Debitmetru aer Mercedes - urgent
Last Updated: Aug 23 2015 13:00, Started by
StGermain
, Jul 20 2009 19:37
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 24 July 2009 - 03:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ti-au bagat-o pe garantie fara sa dea vina pe motorina, ca sa scape ?....
ai iesit bine ![]() |
#20
Posted 24 July 2009 - 08:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
egr se cocleste din cauza de mers subturat
si au inlocuit cu adevarat egr-ul ?? |
#21
Posted 25 July 2009 - 22:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, doar ca e bec in bord, si nu desen pe display. In mod normal, toate mesajele apar pe display cu un text personalizat in functie de gravitate.
Numai engine, ABS si ESP cu portocaliu, si SRS cu rosu sunt becuri clasice. Asta doar ca o paranteza. Parca consuma mai putin, ori fac eu exces de zel si conduc si mai lejer, ori mi se pare, ori e real. Noroc |
#22
Posted 04 August 2009 - 11:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am scos aseara piesa si am suflat-o cu un spray de curatat de baza de alcool. Dupa aceea am suflat-o cu aer comprimat. Astazi se cumporta fara nicio diferenta.
Astazi ma duc si cumpar acool isopropilic, am vazut ca spray-urile respective au si un tub ingust de patruns in spatii inguste, am sa incerc sa ii dau exact in nas, poate poate. Cum arata piesa: este o bucata din conducta de admisie, plasata imediat dupa filtrul de aer, iar in interior are doua guri de aer, pe fiecare parte. Spre filtrul de aer, de unde vine aerul, si spre motor, unde se duce. Pe partea dinspre motor la baza gurii de aer respective exista doua varfuri mici, placute metalice foarte inguste. Una sta in dreptul gurii, ferita din calea aerului, cealalta sta separat, in dreptul fluxului de aer. Asta este tot ce se vede. |
#23
Posted 04 August 2009 - 11:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
de obicei nu tine curatarea si e necesar unul nou; poate ai bafta si scapi doar cu curatarea asta
![]() |
#24
Posted 10 August 2009 - 11:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nicio schimbare, l-am trecut bine prin izopropilic, apoi l-am lasat la uscat preventiv vreo doua zile si l-am montat pe masina. Merge similar.
L-am lasat totusi pe masina pentru ca nu pot merge fara (este o bucata din conducta de admisie), dar i-am scos mufa si masina merge normal, cu un bec aprins in bord. Am sa cumpar alta piesa, iar pe viitor alta marca de masina - mai ieftina si mai reliable (ce paradox), cu mai putine pretentii. ![]() Edit: va multumesc pentru opinii&sfaturi. Edited by StGermain, 10 August 2009 - 11:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users