Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?

Valeriu Nicolae
 Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...

Umplere gol tamplarie-glaf

Produse inapoiate cu zgarieturi
 Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...

1 zi/noapte Gura Portitei

Samsung Galaxy S23 Plus
 Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin

Boxe active pentru terasa
 

Template pentru InDesign

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
manutsu

manutsu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.02.2009
Salut, folosesc Adobe InDesign CS3 pe Windows XP.

Facem o revista a liceului care apare lunar. Ceea ce vreau sunt niste template dragute daca stiti pe unde sa gasesc. Ieri mi-am instalat pentru prima oara ID'u, tind sa spun ca sunt amator. Nu stiu daca template se cheama, dar as vrea un fel de macheta cu care sa incep, si in fiecare luna sa tot schimb textu si imaginile, dar formatul si tot sa ramana la fel.
Inca o intrebare, stie cineva cum numerotez paginile? pot schimba fontul la numarul paginii?

Multumesc anticipat! :D

#2
ciureanuc

ciureanuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,294
  • Înscris: 27.11.2005
Template-urile ti le faci singur; daca nu ai nici o idee, copiezi dupa alte reviste.
Fabrici niste mastere si te poti juca cu ele (poti pune multe mastre intr-un document si apoi le tragi cum vrei...)

Fontul la numarul paginii il poti schimba daca dai CTRL+left_click pe box-ul cu numarul paginii: el devine editabil.
Nu uita sa verifici daca mai pastreaza ideea de "numar de pagina" daca schimbi fontul... adica daca se schimba numarul cand inserezi pagini inainte.

bafta si pune aici un pdf cu un numar de revista, sa-l vedem si noi!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users