Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme laptop
Last Updated: Dec 16 2008 23:31, Started by
uccio
, Dec 16 2008 13:18
·
0
#1
Posted 16 December 2008 - 13:18
Am cumparat un laptop Acer cam acum 2 luni de pe cel.ro. Cam la o saptamana dupa ce l-am cumparat a inceput sa imi faca probleme monitorul sau placa video sau ce e intre ele(uneori defectul aparea cand miscam laptop-ul sau monitorul), nu stiu. Oricum la inceput am crezut ca e de la drivere. Am formatat calculatorul tot recent insa se comporta la fel: cand il deschid e ori alb, ori gri dungat(asta inainte sa se incarce sistemul de operare ceea ce ma face sa cred ca nu e de le drivere) uneori dupa ce se incarca sistemul de operare isi revine, uneori ramane la fel, si trebie sa il restartez. Cateodata se intampla ca monitorul sa se faca alb in timp ce am deschisa o sesiune de windows sau linux. Pur si simplu ma lasa. In linux mai e cum e pentru ca pot sa ma folosesc de ctrl+alt+f2 si ctrl+alt+f7 ca sa resetez monitorul dar in windows trebuie sa dau restart la calculator. Va dati seama ca nu imi convine sa dau reset de 3, 4 ori la rand ca sa isi revina, pentru ca nu e garantat ca dupa primul restart va lucra cum trebuie.
Care sa fie problema? Cum o pot rezolva avand in vedere ca eu sunt din iasi si cel nu stiu daca cel.ro are magazine sau reprezentante prin zona? Nu stiti cumva daca service-urile au program de lucru si pe perioada sarbatorilor? Orice sfat e binevenit. |
#3
Posted 16 December 2008 - 15:07
Oare sa il bag in service inainte de craciun? Am garantie si cred ca o sa ma folosesc de ea.
Dar oare il primesc inapoi pana incep facultatea-7-8 ianuarie 2009? Service-urile au program de lucru pe perioada sarbatorilor? |
#4
Posted 16 December 2008 - 15:18
Depinde de gravitatea problemei. Este posibil sa ti-l repare, este posibil sa nu ti-l repare pana la data respectiva.
|
#6
Posted 16 December 2008 - 16:51
opop, on Dec 16 2008, 19:51, said: sau este posibil sa ti-l tina 1 luna in service incearca un test de memorie (poate-i dai de cap personal)...la fel de bine poate fi cablul care face legatura intre placa video si display (numai in garantie)...daca te grabesti s-ar putea sa-l ai inapoi tot anul asta (se mai intampla si minuni)... |
#7
Posted 16 December 2008 - 18:03
Am uitat sa mentionez; sunt din Iasi iar cel.ro are sediu in Bucuresti, iar service acer nu stiu decat in Bucuresti.
|
#9
Posted 16 December 2008 - 20:34
Trimite laptop-ul prin ceva servicii de curierat in service-ul Cel.ro. Ia legatura cu baietii de la magazinul respectiv inainte sa le trimiti notebook-ul. Va trebui sa le spui exact care este problema si sa le dai cateva date personale, precum numarul facturii, data cand aceasta a fost emisa, s.a..
|
#10
Posted 16 December 2008 - 23:31
TimeWriter, on Dec 17 2008, 00:34, said: Trimite laptop-ul prin ceva servicii de curierat in service-ul Cel.ro. Ia legatura cu baietii de la magazinul respectiv inainte sa le trimiti notebook-ul. Va trebui sa le spui exact care este problema si sa le dai cateva date personale, precum numarul facturii, data cand aceasta a fost emisa, s.a.. sau mult mai simplu: copie dupa factura si certificat garantie (pentru tine), o coala cu tot ce nu merge la laptop (cum a aparut, in ce situatii) pe care treci numele tau si numarul de telefon. originalele (factura + certif gar) + coala de hartie le pui langa laptop in cutia lui si te prezinti la magazinul de unde l-ai luat. il predai la cei de acolo, ei iti dau o hartiuta cum ca e la ei. a doua varianta (probabil si cea mai rapida si fara surprize) ar fi sa dai un telefon la service acer, sa te interesezi daca lucreaza direct cu clientii si trimiti acelasi pachet ca mai sus prin servicii de curierat. dovada ca laptop-ul tau e la service, in acest caz, este awb-ul - hartia care se lipeste pe pachet in momentul predarii. spun copie dupa certif gar si factura pentru tine pentru ca la service este nevoie de ele in original. ar fi bine sa ai si ambalajul laptop-ului si sa-l tapitezi bine antisoc. zilele trecute am vazut un concurs de aruncat la un magazin de universale (gen: xxxx, yyyyy - nu-i frumos sa dam nume ca oricum le stim).... |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users