Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Dimensiuni anvelope

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1
Amon

Amon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 28.09.2005
Are ceva daca pe fata am anvelope 195/65 R15 si pe spate 195/60 R15?

#2
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006
Problema e ca dimensiunile diferite fata-spate se vad bine cu ochiul liber.  Dar tehnic vorbind, masina nu are nimic.

Bine ... atata timp cat nu prinzi pe strada un politist cu spirit de observatie.
Atunci platesti o amenda destul de consistenta, si ramai fara talon.

#3
last

last

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 03.11.2007
Depinde ... de ce masina e vorba.
Daca masina are ESP, cu siguranta vei avea probleme.

#4
Amon

Amon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 28.09.2005

View Postlast, on Dec 11 2008, 14:56, said:

Depinde ... de ce masina e vorba.
Daca masina are ESP, cu siguranta vei avea probleme.
Cu ce ar putea sa afecteze faptul ca are ESP? Masina nu are, e un Volvo 940 din 1992, dar asa ca chestie?

Edited by Amon, 11 December 2008 - 15:50.


#5
last

last

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 03.11.2007
ESP-ul
Acesta are rolul de a asigura stabilitatea automobilelor în viraje, împiedicând derapajele prin frânarea selectivă și independentă a roților, în funcție de accelerația laterală a vehiculului și de rotația volanului.
În același timp poate fi redusă accelerația mașinii prin oprirea alimentării cu carburant a motorului, șoferul sesizând că pedala de accelerație nu mai funcționează.
Sistemul ESP, denumit de unii producători DSC, se bazează pe mai mulți senzori care detectează diferențele de viteză de rotație între roțile față și spate precum și deplasarea șasiului în lateral față de traiectoria impusă de sistemul de direcție.
Reacția ESP este foarte promptă, de ordinul milisecundelor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate