Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro

Cine livreaza in RO pachete trimi...

[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...
 Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea

Taxarea vacilor in Danemarca si..
 Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?

recomandare smartwatch copil
 Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...
 

reclamatie pt Dna Pisica

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
Am descris mai jos problema intampinata si am trimsi un mail pe [email protected] unde am inteles ca se fac reclamatii.
Daca sunt alte proceduri de reclamatii va rog sa-mi spuneti pt ca vreau sa o reclama pe Dna Pisica, care nu realizeaza ca e platita din banii nostrii si se poarta in modul descris mai jos.

Pentru ca nu functioneaza cablu tv sun vineri seara pe data de 09.oct la nr de telefon 031.400.44.02 unde am intrebat ce trebuie sa fac.
De acolo mi s-a spus sa iau legatura ziua urmatoare cu reprezentantul meu comercial Dna Pisica la nr de telefon 0770.200.497
Vineri am sunat-o pe Dna Pisica, i-am explicat ca doresc sa fac platile prin ordin de plata, iar dansa mi-a spus ca trebuie sa sun la nr de telefon 031.400.44.40.
Am sunat vineri dupa-amiaza la nr acela timp de 20 de minute si de fiecare data dupa un timp indelungat de asteptare conexiunea se intreruprea.
Am sunat-o inapoi pe Dna Pisica si am rugat-o sa ma ajute cu un alt nu de telefon si mi l-a dat pe al colegului dansei Gabriel Papadopol la nr de telefon 0770.200.496
Acesta mi-a spus ca imi va trmite pe mail facturile de plata sau ce demers este necesar sa-mi pun cablu tv.
Pt ca sambata la ora 12 nu am gasit inca mail-ul dansului am sunat-o din nou pe dna Pisica.
Aceasta a inceput sa tipe la mine, sa-mi spuna sa astept pana luni. I-am spus ca astept de joi si vreau sa stiu doar ce demers trebuie sa fac, am rugat-o politicos sa-mi dea un nr de telefon unde sa rezolv problema. Dansa a inceput sa tipe si si mai tare la mine in vreme ce eu o rugam sa vb politicos pt ca eu nu am rodicat tonul la dnasa. Mi-a spus ca ea este inafara orelor de program si ca am deranjat-o. I-am raspuns ca daca era in afara orelor de program si nu reprezinta firma la ora 12 sambata nu trebuia sa raspunda la telefon, mai ales ca eu nu am de unde sa stiu care este programul dansei. Am rugat-o politicos cu radarea pe care o am de joi sa ma ajute in provinta asta. A inceput sa tipe si mai tare si mi-a inchis telefonul in nas.
In urma acestui dialog i-am trimis urmatorul sms:
"Am facut toate demersurile normale pt cablu tv, v-am vb politicos si v-am rugat sa ma ajutati iar dvs tipati la mine si imi inchideti telefonul in nas. Nu meritati banii pe care ii primiti si sunteti o rusine! Va purtati ca la usa cortului si aveti o atitudine de strada, de mahala, de ....., ar trebui sa lucrati in ceva de competenta dvs, eu va sugerez otv sau vanzatoare in piata amzei desi si acolo trebuie sa fiti din cand in cand politicoasa. Daca sunteti prea atragatoare pt pta amzei atunci va sugerez sa lucrati ceea ce meritati si la valorile la care va pretati - bani si aspect atragator - alte valori se pare ca nu cunoasteti cum ar fi repectul fata de un om care va vb cu respect."

In concluzie Dna Pisica nu isi merita job-ul pe care il are si nu stie sa respecte clientii care la randul lor o respecta. Comportamentul dansei nu numai ca este imatur dar ete si ofensator pt cineva care a sunat doar sa se informeze.

Astept un raspuns de la dvs in privinta asta.
De asemenea voi posta pe forumurile cu privire la serviciile de cablu, telefonie si internet aceasta reclamatie impreuna cu raspunsul pe care il voi primi d ela dvs.

Va multumesc,
cu respect

Edited by Ciprianzet, 11 October 2008 - 11:48.


#2
moreredmore

moreredmore

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 66
  • Înscris: 07.10.2008
ăsta nu e un topic pentru Pet World?

#3
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Pt ca sambata la ora 12 nu am gasit inca mail-ul dansului am sunat-o din nou pe dna Pisica.
Aceasta a inceput sa tipe la mine, sa-mi spuna sa astept pana luni. I-am spus ca astept de joi si vreau sa stiu doar ce demers trebuie sa fac, am rugat-o politicos sa-mi dea un nr de telefon unde sa rezolv problema. Dansa a inceput sa tipe si si mai tare la mine in vreme ce eu o rugam sa vb politicos pt ca eu nu am rodicat tonul la dnasa. Mi-a spus ca ea este inafara orelor de program si ca am deranjat-o. I-am raspuns ca daca era in afara orelor de program si nu reprezinta firma la ora 12 sambata nu trebuia sa raspunda la telefon, mai ales ca eu nu am de unde sa stiu care este programul dansei. Am rugat-o politicos cu radarea pe care o am de joi sa ma ajute in provinta asta. A inceput sa tipe si mai tare si mi-a inchis telefonul in nas.

1.Bine ti-a facut
2.Ai tupeu sa iti postezi si tu numarul personal daca pe al altora l-ai postat fara nici o jena desi nu sunt numere publice ? :ciocan: :ciocan: :ciocan:  
3.Oamenii mai au si viata personala in afara programului de lucru daca nu stiai iar atitudinea agentului de vanzari mi s-a parut foarte normala.
4.Ca la usa cortului te porti tu prin publicarea acestui topic care mi se pare mai mult a razbunare personala deci tu in momentul de fata iti speli rufele in public pentru niste acte care nu au venit  :death:

Eu cand am inceput sa citesc articolul m-am gandit ca a facut ceva grav,spalare de bani,delapidare etc
Sa inteleg ca te-ai simtit ranit cand a inceput sa tipe,micutu de tine  :console:  Mircea Radu,unde esti ??? :inlove:
Acest topic ar trebui sters de catre un moderator cu Shift+Delete.

Deci pana la urma unde este buba?

#4
mihaila_f

mihaila_f

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 130
  • Înscris: 06.10.2008
asta e romanu in general, un jeg care se sterge la ....cu o frunza dar vorbeste la mobil si are internet.

#5
bogdanan

bogdanan

    devoted SoftNews member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,269
  • Înscris: 02.04.2004
ca sa vezi cat de seriosi sunt, dupa nume :)

#6
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007
I-ai mai trimis si sms dupa aceea? :roflmaofast:  Eu o stergeam si din Oracol.

#7
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,994
  • Înscris: 10.06.2008
1 Ai deranjat-o? Da, corect, de unde sa stii tu ca aia nu lucreaza sambata. daca este telefon de serviciu, nu raspunzi la el, nu? Adica nu ti s-a spus intre ce ore ai voie sa suni. De fiecaredata cand am sunat pe un numar de mobil la o firma, fie nu mi s-a raspuns fie mi s-a vorbit politicos (cand am sunat sambata, duminica sau in afara orelor de program).
2 Sms-ul ala nu-i cam lung?
3 Este primul om crizat pe care l-ai intalnit? Nu conteaza ca lucreaza la RDS, RTC, Orange etc. NU conteaza ca e roman. Este om, si peste tot sunt oamnei crizati!

Personal, nu stiu ce sa cred!

Quote

Pentru ca nu functioneaza cablu tv sun vineri seara pe data de 09.oct la nr de telefon 031.400.44.02 unde am intrebat ce trebuie sa fac.
De acolo mi s-a spus sa iau legatura ziua urmatoare cu reprezentantul meu comercial Dna Pisica la nr de telefon 0770.200.497
Vineri am sunat-o pe Dna Pisica, i-am explicat ca doresc sa fac platile prin ordin de plata, iar dansa mi-a spus ca trebuie sa sun la nr de telefon 031.400.44.40.

Aici nu inteleg

Edited by joystick, 11 October 2008 - 13:18.


#8
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
1.Bine ti-a facut
adica eu sunt 100% politicos si rabdator de 3 zile sa primesc un raspuns si imi ichide tel - unde-i logica? ...

2.Ai tupeu sa iti postezi si tu numarul personal daca pe al altora l-ai postat fara nici o jena desi nu sunt numere publice ? :ciocan: :ciocan: :ciocan:  

nu este numar personal este un numar al unui reprezentant al unei firme


3.Oamenii mai au si viata personala in afara programului de lucru daca nu stiai iar atitudinea agentului de vanzari mi s-a parut foarte normala.

pai de unde sa stiu eu care e programul de lucru, a sunat, a raspuns, a inchis tel in nas; cand se termina orele de lucru devi obraznic cu clientii pe tel de serviciu?

4.Ca la usa cortului te porti tu prin publicarea acestui topic care mi se pare mai mult a razbunare personala deci tu in momentul de fata iti speli rufele in public pentru niste acte care nu au venit  :death:

nu sunt acte ci o informatie pe care o astept de 3 zile - rufele in public nu le spal pt ca asta ar insemna sa ma cert cu sotia sau cineva din vaiata personala pe forum - Dna Pisica este reprezentatanta unei firme iar forumul asta este despre serviciile RCS RDS cu partile lor bune si rele - iar Dna Pisica reprezinta aceasta companie

Eu cand am inceput sa citesc articolul m-am gandit ca a facut ceva grav,spalare de bani,delapidare etc
Sa inteleg ca te-ai simtit ranit cand a inceput sa tipe,micutu de tine  :console:  Mircea Radu,unde esti ??? :inlove:
Acest topic ar trebui sters de catre un moderator cu Shift+Delete.

dupa atitudinea ta e clar ca faci parte din RCS-RDS daca nu esti complet inept

Deci pana la urma unde este buba?

atitudinea Dnei Pisica care nu are calitati pt a presta un job de reprezentant comercial pt o firma in relatiile cu RCS

[/quote]

Edited by Ciprianzet, 11 October 2008 - 18:45.


#9
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,107
  • Înscris: 25.07.2008
Sa inteleg si eu mai bine . . . Vineri era data de 10 si nu 9 . . . "nu functioneaza cablu tv sun vineri seara pe data de 09.oct" "doresc sa fac platile prin ordin de plata" "imi va trmite pe mail facturile de plata sau ce demers este necesar sa-mi pun cablu tv" "I-am spus ca astept de joi si vreau sa stiu doar ce demers trebuie sa fac"
Clar ca nu mai inteleg nimic. Tu ai sau nu ai cablu tv ? Ai platit sau nu facturile? Nu era mai simplu sa mergi pana la o casierie? Eu personal nu inteleg nimic. Cam majoritatea stiu, cel putin eu ca SAMBATA nu e o zi lucratoare, mai ales la departamentele comerciale. La orice firma...  Cele afirmate mi se par o absurditate si se bat cap in cap.
Cred ca acest topic trebuie inchis !

#10
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,994
  • Înscris: 10.06.2008
Ma rog, la relatii cu clientii este cineva. Si daca nu ma insel si echipa de la tehnic lucreaza! Insa sesizarea de mai sus e....ciudata! Nu zic ca astia au niste sevicii perfecte dar....

#11
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,107
  • Înscris: 25.07.2008
La tehnic si RC se lucreaza, dar nu la ei m-am gandit in momentul in care am scris, a fost omisiunea mea.

#12
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,297
  • Înscris: 05.04.2006
Cum încă n-a șters nimeni topicul, o să încerc să vă ajut cu niște răspunsuri... ;)

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Pentru ca nu functioneaza cablu tv sun vineri seara pe data de 09.oct la nr de telefon 031.400.44.02 unde am intrebat ce trebuie sa fac.
Trebuia să suni la 031.400.4321, call-center-ul RCS. Detalii aici. Tu ai sunat la numărul de suport tehnic pentru Cablelink.

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

De acolo mi s-a spus sa iau legatura ziua urmatoare cu reprezentantul meu comercial Dna Pisica la nr de telefon 0770.200.497
Deci ți-au spus din call-center să iei legătura cu un reprezentant comercial pe un număr de Digi Mobil? Mie de obicei mi se spune că e o avarie în zonă sau că mi s-a înregistrat o sesizare (și mi se dă și număr de sesizare).

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Vineri am sunat-o pe Dna Pisica, i-am explicat ca doresc sa fac platile prin ordin de plata, iar dansa mi-a spus ca trebuie sa sun la nr de telefon 031.400.44.40.
Ce plăți?  :huh: De ce trebuie să suni?  :o Și de ce n-ai sunat sâmbătă dacă ți s-a spus s-o suni ziua următoare?!
Adică ție nu îți funcționa cablul TV, dar ai sunat un reprezentant comercial pentru a-i spune că vrei să plătești prin ordin de plată? Era mult mai ușor de aflat de pe site-ul lor...  ;)
Iar pentru a face plăți prin ordin de plată îți recomand un serviciu de tip home-banking sau mergi direct la bancă, nu cred că o să reușești sunând la 031.400.44.40.

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Am sunat vineri dupa-amiaza la nr acela timp de 20 de minute si de fiecare data dupa un timp indelungat de asteptare conexiunea se intreruprea.
Oricum slabe șanse să fi reușit să plătești prin ordin de plată doar apelând numărul ăla... Ești sigur că l-ai notat corect? Ai idee cărei bănci îi aparține?

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Am sunat-o inapoi pe Dna Pisica si am rugat-o sa ma ajute cu un alt nu de telefon si mi l-a dat pe al colegului dansei Gabriel Papadopol la nr de telefon 0770.200.496
De ce n-ai mers totuși într-o casierie de-a lor? Oricum, ai reușit să scoți ceea ce mulți nu pot: numere de telefon interne de-ale angajaților RCS... ;)

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Acesta mi-a spus ca imi va trmite pe mail facturile de plata sau ce demers este necesar sa-mi pun cablu tv.
Să înțeleg că tu acum vroiai să îți instalezi cablu TV? Parcă spuneai mai devreme că ai observat că nu-ți funcționează... Mi se pare normal să nu-ți funcționeze dacă abia acum vroiai să-ți pui... :))

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Pt ca sambata la ora 12 nu am gasit inca mail-ul dansului am sunat-o din nou pe dna Pisica.
Doamna respectivă e un fel de responsabil cu corespondența? :)) Dacă nu ajunge un mail de la A la B, sunăm poștașul. În cazul nostru, biata femeie...

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Aceasta a inceput sa tipe la mine, sa-mi spuna sa astept pana luni. I-am spus ca astept de joi si vreau sa stiu doar ce demers trebuie sa fac, am rugat-o politicos sa-mi dea un nr de telefon unde sa rezolv problema.
Probabil era în afara orelor de program. Și eu aș țipa la un individ dacă m-ar suna în timpul liber că nu i-a venit un mail de la un coleg de-al meu.

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

Dansa a inceput sa tipe si si mai tare la mine in vreme ce eu o rugam sa vb politicos pt ca eu nu am rodicat tonul la dnasa. Mi-a spus ca ea este inafara orelor de program si ca am deranjat-o. I-am raspuns ca daca era in afara orelor de program si nu reprezinta firma la ora 12 sambata nu trebuia sa raspunda la telefon, mai ales ca eu nu am de unde sa stiu care este programul dansei. Am rugat-o politicos cu radarea pe care o am de joi sa ma ajute in provinta asta. A inceput sa tipe si mai tare si mi-a inchis telefonul in nas.
Nu trebuia să insiști. Nici ție nu îți place să muncești în timpul liber. Poate nici măcar nu putea să te ajute... Plus că, din câte știu eu, nu se instalează cablul TV în week-end decât cu mari intervenții.

View PostCiprianzet, on Oct 11 2008, 12:48, said:

In concluzie Dna Pisica nu isi merita job-ul pe care il are si nu stie sa respecte clientii care la randul lor o respecta.
Posibil să fie așa, dar nu e o concluzie a ceea ce ne-ai povestit tu mai sus.

Comportamentul dansei nu numai ca este imatur dar ete si ofensator pt cineva care a sunat doar sa se informeze.

Dacă vroiai să te informezi sunai la numărul pe care ți l-am zis mai sus (call-center) sau mergeai într-o casierie de-a lor (sunt deschise și în week-end, am fost chiar acum vreo oră în Cora și era deschisă).

În concluzie, ai cam comis-o. Ar fi frumos ca mâine dimineață s-o suni să-ți ceri scuze. Și sigur ți se instalează și cablul TV.

PS: De cât timp ai semnat contractul?...

#13
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,994
  • Înscris: 10.06.2008
Dar poate ca nu l-a semnat inca. Poae ca urma sa il semneze! :P

#14
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
[quote name='inside_spy' date='Oct 12 2008, 16:14' post='5357620']
Cum încă n-a șters nimeni topicul, o să încerc să vă ajut cu niște răspunsuri... ;)


Trebuia să suni la 031.400.4321, call-center-ul RCS. Detalii [url="http://www.rcs.ro/contact.php"]aici[/url]. Tu ai sunat la numărul de suport tehnic pentru Cablelink.
nimeni nu mi-a dat numarul asta, dar am sunat acum am vb cu o Dna Raluca Ginina care mi-a spus ca la adresa asta nu exista contract?!? mi-a zis sa ma duc in caserie, m-a pus pe hold si pe urma mi-a spus ca nu mai trebuie sa ma duc in caserie si ca voi fi contactat zilele astea de catre cineva pt a rezolva problema ca a mai facut verificari si nu apare a fi contract la adresa? culmea e ca eu am facut plati de un an si ceva si pana miercuri am folosit cablu tv - pai daca e asa la cat de incompetenti sunt eu luni imi stampilez opeurile la banca si le dau la o firma de recuperari creante pt cat de incometenti & nesimtiti sunt

Deci ți-au spus din call-center să iei legătura cu un reprezentant comercial pe un număr de Digi Mobil? Mie de obicei mi se spune că e o avarie în zonă sau că mi s-a înregistrat o sesizare (și mi se dă și număr de sesizare).

pt ca sunt o firma, fiemele au un reprezentant comercial care ar trebui sa se ocupe nu se inchida telefonul si sa se isterizeze


Ce plăți?  :huh: De ce trebuie să suni?  :o Și de ce n-ai sunat sâmbătă dacă ți s-a spus s-o suni ziua următoare?!
Adică ție nu îți funcționa cablul TV, dar ai sunat un reprezentant comercial pentru a-i spune că vrei să plătești prin ordin de plată? Era mult mai ușor de aflat de pe site-ul lor...  ;)
Iar pentru a face plăți prin ordin de plată îți recomand un serviciu de tip home-banking sau mergi direct la bancă, nu cred că o să reușești sunând la 031.400.44.40.

daca nu am facuturi nu stiu ce plati sa fac, iar la cblu oricum nu se dau facturi decat dupa ce se face plata, nici macar proforme daca soliciti dar ce plata sa fac daca nu stiu cat am de plata de 4 zile??

De ce n-ai mers totuși într-o casierie de-a lor? Oricum, ai reușit să scoți ceea ce mulți nu pot: numere de telefon interne de-ale angajaților RCS... ;)

pt ca am zeci de facturi de plata lunar si le fac pe toate prin internet banking de la birou si le confirm prin fax este perfect normal & legal fac asta de ani buni



Doamna respectivă e un fel de responsabil cu corespondența? :)) Dacă nu ajunge un mail de la A la B, sunăm poștașul. În cazul nostru, biata femeie...

am sunat-o ziua urmatoare pt ca B nu rapundea la telefon iar dansa era reprezentantul meu comercial

Probabil era în afara orelor de program. Și eu aș țipa la un individ dacă m-ar suna în timpul liber că nu i-a venit un mail de la un coleg de-al meu.

inca odata eu n-am tipat, am vb politicos, nu scria nicaieri in contract cand sa sun si cand nu iar daca raspunzi nu o faci ca sa tipi ca ai fost deranjat e logic sa-ti inchizi telefonul - daca nu vreau sa fiu deranjat de clienti in weekend imi inchid tel de firma dar nu il tin deschis sa raspund si sa ma isterizez ca de ce a sunat sambata la 12 daca acel cleint nu stia programul meu

Nu trebuia să insiști. Nici ție nu îți place să muncești în timpul liber. Poate nici măcar nu putea să te ajute... Plus că, din câte știu eu, nu se instalează cablul TV în week-end decât cu mari intervenții.

nu am insistat am sunat odata a tipat din prima si dupa ce s-a saturat de tipat a inchis telefonul in nas

Posibil să fie așa, dar nu e o concluzie a ceea ce ne-ai povestit tu mai sus.

Comportamentul dansei nu numai ca este imatur dar ete si ofensator pt cineva care a sunat doar sa se informeze.

eu am vb mereu politcios iar Dna Pisica mi-a vb ca la usa cortului, daca ei inregistreaza convorbirile o sa incep sa le inregistrez si eu cu atentionare inainte poate asa nu mai esti pus la colt de formisti cand tu esti politicos cu o reprezntanta a unei firme asa mari iar reprezentantul te ia peste picior

În concluzie, ai cam comis-o. Ar fi frumos ca mâine dimineață s-o suni să-ți ceri scuze. Și sigur ți se instalează și cablul TV.

nu o sa astept un nr de zile pana primesc un raspuns, am intrebat cand si mi-au spus ca "nu putem sti sigur"

cand am vrut sa-mi fac contract prima data la telefonie internet am fost sunat peste 2 saptamani desi am insistat zilnic cu telefoane
scuze? maine am sa fac un referat Dnei Pisica - oamenii astia nu eu ce cauta in relatii publice


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate