Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...

Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...
 Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet

Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...
 Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...
 Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...

Orange nu onoreaza premiile din P...

Ungere mecanism usa metalica de a...
 

Bataie cu taximetristi

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#127
Rover

Rover

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 28.06.2004

mufa said:

Daca 50 km/h este viteza maxima admisa, inteleg ca mergind cu 50 km/h in conditii normale (uscat si senin) am timp sa vad si sa evit orice pericol, indiferent daca e zi sau noapte. Daca nu e asa inseamna ca cei care au stabilit respectiva limita maxima sunt niste potentiali criminali. Iar eu afirm in continuare ca mergind cu 50 km/h noaptea, pe vreme senina si asfalt uscat doar cu faza scurta nu vezi in timp util un om mergind pe strada intr-un sat cu luminile stinse

legea iti specifica viteza MAXIMA, si tot ea zice sa circuli cu viteza necesara evitarii oricarui pericol...deci daca viteza necesara este de 3 km la ora, cu aia trebuie sa mergi daca vrei sa eviti pericolele. Pe principiul tau, ar trebui sa ne punem toti sirene si girofare, pentru a atentiona ceilalti participanti la trafic.

mufa said:

Intre noi fie vorba cit timp respectivele proiectoare bat in jos si lateral, foarte aproape de propria masina, nu prea ar trebui sa deranjeze pe ceilalti participanti. Sa zicem ca ai totusi dreptate, si proiectoarele de ceata sunt suparatoare pentru ceilalti soferi. Prefer sa deranjeza un milion de soferi care vin din sens opus pentru a vedea cu 5 secunde mai devreme un satean/biciclist/etc beat sau nu de pe marginea drumului din satul neluminat ca primaria vrea sa faca economie la curent.
1. Daca bat jos, inseamna ca bat mai aproape decat faza scurta...teoretic, ar trebui sa vezi suficient de bine pe faza scurta ca sa nu ai nevoie de surplus de lumina. Daca bat mai mult decat faza scurta deja poti sa le asimilezi fazei lungi.
2. Daca preferi sa deranjezi un milion de soferi deja incomodezi traficul, in caz ca nu te-ai prins...Si eu as prefera sa merg pe banda a III-a cu 30 de km la ora in oras ca sa fiu sigur ca nu-mi sare nici un copil dintre masinile parcate pe banda I direct in fata pe banda a II-a si, ca sa ma asigur suplimentar, ca si in cazul in care imi sare, datorita vitezei mici am timp sa-l evit, dar am cazut cu totii de acord ca in atari situatii incomodez traficul...Nu vad nici o diferenta intre efectele presupunerii mele si ale situatiei tale...Argumente gasim toti, dar asta nu scuza faptul ca incomodezi traficul

#128
bogdanan

bogdanan

    devoted SoftNews member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,269
  • Înscris: 02.04.2004

altfel, on Dec 29 2004, 10:41, said:

cel mai misto ar fi un baston de politie. ala nu rupe oase, nu se rupe, e usor, se muleaza bine pe corp si cel mai important DOARE RAU.

<{POST_SNAPBACK}>


mai de efect e un topor :coolspeak:

#129
xro_ro

xro_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.11.2005
Salutare

Eu zic asa:

Nu conteaza ce masina ai sau cat de repede sau de incet mergi pe drumul public.

Chiar daca nu esti chiar conform legii, asta nu da nimanui dreptul sa si verse nervii pe tine.

In legatura cu taximetristii, unii dintre ei au impresia ca pot face orice si se apuca la scandal cu oricine au sau nu dreptate. Asta se intampla numai pentru ca sunt siguri ca sar alti colegi in ajutorul lor.

Sa discutam un caz petrecut de curand la mine pe strada(in Craiova) la o trecere de pietoni.

O vecina trece pe trecerea de pietoni si dintr odata e aruncata la un numar de metri distanta.

Cine credeti ca era autorul: un taximetrist. Din partea opusa venea un umil autoturism Oltcit care observand pe fata zburand a pus frana si a oprit in loc fara sa o atinga insa foarte aproape.
In schimb urmele franelor lasate de taximetrist 50 de metri.

In cateva minute ce credeti strada s a umplut de taxiuri.

Trebuie sa spuna ca fosti colegi de pe la scoala practica aceasta meserie, insa fiind oameni cu facultate sunt mai retinuti.

Cateva comentarii ale taximetristilor sunau cam asa: "Da o in aia mea, ca alerga dupa - va dati seama se ziceau - . Vazand astea nu am putut sa nu comentez si am zis si eu ca daca mergea si el ca omu' poate frana din timp. Atunci sar colegii omului ca ce ba ce stii tu si alte chestii. Si atunci m am urcat in masina si am mers pe drum cu 45 la ora ( fiind limita 40), si ce credeti urmele franelor cativa metri.

Din toate astea trebuie sa tragem concluzia ca orice ce s ar intampla unui taximetrist ca are dreptate ca nu are, daca cumva ai nenorocul sa fii bagat in belea cu unul din asta trebuie sa astepti sa le iei dupa cap tu nevinovat fiind.

Asa ca sa o lasam incolo de treaba si fim mai atenti. Eu unul daca vad un scandal cu multe taxiuri oprite ma bag si eu sa vad care i treaba.

Ganditiva la fratele vecinei care a patit o cu asta, sau parintii ei prin ce au trecut.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate