Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin

Boxe active pentru terasa

pret manopera
 ce acte sunt necesare la inregist...

stabilizator tensiune problema lu...

Voi raportati undeva tentativele ...

Cat timp se pierde cu fisa medica...
 Ce se poate face intr-o balta de ...

Jaluzele sau rolete interior

Imagine cu tenta galbuie

Noul Suzuki Swift 2024
 Parere ac sh

Dividende - Cat am de plata la st...

Teren de vanzare. O agentie imobi...

Alegere tableta
 

Mancarea pe munte

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
adrian19

adrian19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 13.07.2007
Salutare!

Sunt amator in drumetiile pe munte. As vrea sa stiu ce mancare recomandati sa-mi cumpar inainte de a pleca la drum? Am de gand sa petrec 3 zile pe munte. As vrea sa citesc sfaturile voastre sau chiar referiri la ce nu ar trebui sa risc sa iau. Referitor la conserve, voi de care a-ti recomanda?

#2
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,652
  • Înscris: 20.10.2006
Pai in primul rand conteaza ce gusturi ai. Apoi conteaza ca alimentele sa fie usoare si sa nu se strice in scurt timp. Si eu sunt de parere ca tot conservele sunt cel mai usoare si au un aport caloric mare, mai ales daca nu ai primus.  Probleme apar la turele de 4-7 zile cand conservele deja sunt prea grele tinand cont de necesarul de hrana.

Edited by LunaCrystal, 17 August 2008 - 03:11.


#3
wassabi

wassabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 14.10.2007
Daca intentionezi sa pleci cu rucsacul in spate iti sugerez sa alegi ceva cat mai usor si cu valoare energetica mare gen biscuiti, miere, ciocolata. Depinde foarte mult si de zona in care mergi, petru ca daca ai in zona suficiente cabane(de exemplu in Bucegi) nu are rost ca cari dupa tine foarte multe conserve, poti manca la cabana.

#4
tmioara

tmioara

    New Member

  • Grup: Members