Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dauna totala CASCO
Last Updated: Aug 13 2009 18:30, Started by
lukka1971
, Feb 19 2008 22:41
·
0
#1
Posted 19 February 2008 - 22:41
Salut,
Am si eu o problema cu polita CASCO. Am avut accident cu masina (Toyota Yaris) iar cei de la service-ul Toyota au evaluat reparatiile la mai mult de 75% din valoarea masinii noi. Cei de la firma de asigurare (Allianz) mi-au spus verbal ca am 2 optiuni: 1. primesc 75 % din valoarea asigurata si raman cu "epava" 2. le dau lor "epava" sa o scoata la licitatie si eu cica voi primi valoarea integrala asigurata. In contractul de CASCO pe care-l am nu e precizata nicaieri limita de 75%. Masina are urmatoarele defectiuni constatate: aripa dr. spate indoita (putin indoita, inspectorul de la asigurari a trecut-o la reparare) portiera dr. spate indoita (putin indoita, inspectorul a trecut-o la reparare) portiera dr. fata indoita (putin indoita, inspectorul a trecut-o la reparare) geam dr. fata spart parbriz crapat stalp dr. fata indoit capota fata indoita bara fata + masca crapate radiator perforat vas lichid racire motor spart vas lichid frana spart baterie perforata pompa ABS crapata Mentionez ca: farurile fata si proiectoarele de ceata sunt intregi !!! vas lichid spalare parbiz e intreg motorul nu e atins nici un airbag nu e deschis Masina are vreo 550 Km si valoarea ei noua a fost de 13.100 EUR (aprox. 46300 RON) Valoarea de asigurare e aprox. 43600 RON (la incheierea contractului asta a fost valoarea data de calculator desi pe factura era 46300 RON). Care ar fi cea mai buna alegere ? Daca pastrez "epava" sunt sanse sa iau mai mult de 10900 RON pe ea ? Cunoasteti firme specializate care cumpara astfel de masini ? Edited by lukka1971, 19 February 2008 - 22:42. |
#2
Posted 19 February 2008 - 22:57
Masina intra in dauna totala daca reparatia depaseste 90 % din valoarea asigurata, dar se incearca introducerea ei in dauna totala si la 70% pentru ca, daca se apuca sa o repare, pot aparea surprize care cresc costul reparatiei. Plus, de multe ori, propretarii nu prea mai vor masina.
Referitor la dilema cu epava, sanse ar cam fi sa iei pe ea 3-4000 de euro daca nu are airbagurile sarite, totul este sa ai rabdare, Yaris este si un model mai putin cautat de samsari,dupa cum descrii tu avariile, masina poate fi reparata cu vreo 3000 de euro lejer de catre cineva care are un service propriu si care lucreaza cu alti furnizori pentru piese. In mod normal, daca cei de la Allianz erau convinsi ca o vand repede cu 4000 euro nu mai stateau cu tine la discutii, iti dadeau toti banii si iti luau masina. Your choice! |
#4
Posted 12 August 2009 - 13:39
salutare
am si io o problema de asta q un golf 4 din 2002.masina e asigurata casco la asirom si as vrea sa stiu daca imi vor da dauna totala sau nu si daca va mai fi nevoie sa platesc franciza. masina are urmatoarele defectiuni: - airbaguri sarite - tot ansamblu roata dreapta smuls planetare ,telescop tot - parbriz spart - aripa dreapta indoita - bara fata sparta ,faruri intacte - baia de ulei,am mers taras q ea 20 de metri - prag partea dreapta - portiera dreapta si kam atat a constatat politaiul ,in afara de baia de ulei toate au fost scrise in aut de rep. masina a fost evaluata la casco la 7000e.maine va veni inspectoru de la asig so vada.sper sami dea dauna totala. |
#5
Posted 12 August 2009 - 13:46
lukka1971, on 19th February 2008, 12:41, said: Salut, Am si eu o problema cu polita CASCO. Am avut accident cu masina (Toyota Yaris) iar cei de la service-ul Toyota au evaluat reparatiile la mai mult de 75% din valoarea masinii noi. Cei de la firma de asigurare (Allianz) mi-au spus verbal ca am 2 optiuni: 1. primesc 75 % din valoarea asigurata si raman cu "epava" 2. le dau lor "epava" sa o scoata la licitatie si eu cica voi primi valoarea integrala asigurata. Care ar fi cea mai buna alegere ? Daca pastrez "epava" sunt sanse sa iau mai mult de 10900 RON pe ea ? Cunoasteti firme specializate care cumpara astfel de masini ? |
#6
Posted 12 August 2009 - 15:50
Tardiv cu sfaturile. Poate nu ti-ai dat seama dar threadul e deschis acum un an jumate...
|
#7
Posted 13 August 2009 - 02:28
@skarry Bine ai venit in comunitatea nuastra, "q" se scrie "cu" in primul rand, nu prea sunt eu cu gramatica si alte alea, dar asta e chiar deranjant.
Si acum OT, eu cred ca vei primii dauna totala. Ce masina este totusi? Edited by test_driver, 13 August 2009 - 02:28. |
#8
Posted 13 August 2009 - 18:17
test_driver, on 13th August 2009, 03:28, said: @skarry Bine ai venit in comunitatea nuastra, "q" se scrie "cu" in primul rand, nu prea sunt eu cu gramatica si alte alea, dar asta e chiar deranjant. Si acum OT, eu cred ca vei primii dauna totala. Ce masina este totusi? Edited by skarry, 13 August 2009 - 18:19. |
#9
Posted 13 August 2009 - 18:30
skarry, on 13th August 2009, 19:17, said: e un VW golf 4 din 2002.am primit dauna totala dar mi-au oferit 4500+epava siam refuzat oferta .reparatia costa 3500.acum mai astept pana saptamana viitoare sa vad ce mai zic.dar tot n-am inteles trebuie sa platesc franciza sau nu. Pai franciza e 100 de euro parca, ce iti bati capul atat cu ea? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users