Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Mitsubishi Pajero 2.5 TdI

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Mobox

Mobox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 07.09.2007
Salut

Sper ca nu mai este inca un topic cu acelasi autovehicul.
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 1990
Ce sa zic sunt al patrulea proprietar, din care 3 in Romania primul din Italia , am luat masina la 125.000 km, am ajuns la 277750 km trei pivoti sunt originali , amortizoarele tin cam 125.000 km si cu sosea si fara.
In schimb pe sosea in afara de Trabant si Dacia sau modele mai vechi te depasesc toti , nu fuge mai tare de 130 decat daca vrei sa ii schimbi motorul ( am incercat 150 am reusit sa schimb setul motor :D) dar a fost interesant , am spart 2 fuste am mai mers inca 2500 kg timp in care a consumat cam 2 litri de ulei dar am terminat treaba si m-am intors cu bine acasa dupa care am cautat piese. Reparatia nu a fost prea costisitoare (nu mult peste Dacia).
In Bucuresti in schimb e adevarata , merge pe linia de tramvai (asta moderna), daca ploua poti trece prin pasaje ( cam pana la 110 cm adancime ) fara dotari speciale si asa mai departe.
Desi impresia ca masinile japoneze sunt la fel ca orice video ( merg 10 ani fara probleme si apoi te lasa definitiv) asta pe care o am ma pune pe ganduri.

Daca mai aveti intrebari

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
faina masina :) sa o stapanesti sanatos. asteptam poze, modelul tau e ala cu faruri rotunde sau patrate?

#3
Delano

Delano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,187
  • Înscris: 05.11.2006

 Mobox, on Dec 12 2007, 17:02, said:

Salut

Sper ca nu mai este inca un topic cu acelasi autovehicul.
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 1990
Ce sa zic sunt al patrulea proprietar, din care 3 in Romania primul din Italia , am luat masina la 125.000 km, am ajuns la 277750 km trei pivoti sunt originali , amortizoarele tin cam 125.000 km si cu sosea si fara.
In schimb pe sosea in afara de Trabant si Dacia sau modele mai vechi te depasesc toti , nu fuge mai tare de 130 decat daca vrei sa ii schimbi motorul ( am incercat 150 am reusit sa schimb setul motor :D) dar a fost interesant , am spart 2 fuste am mai mers inca 2500 kg timp in care a consumat cam 2 litri de ulei dar am terminat treaba si m-am intors cu bine acasa dupa care am cautat piese. Reparatia nu a fost prea costisitoare (nu mult peste Dacia).
In Bucuresti in schimb e adevarata , merge pe linia de tramvai (asta moderna), daca ploua poti trece prin pasaje ( cam pana la 110 cm adancime ) fara dotari speciale si asa mai departe.
Desi impresia ca masinile japoneze sunt la fel ca orice video ( merg 10 ani fara probleme si apoi te lasa definitiv) asta pe care o am ma pune pe ganduri.

Daca mai aveti intrebari
Cat te-a costat ? Ce varianta e, 3 sau 5 usi? Dotari?
Intreb pentru ca sunt interesat de o astfel de masina :coolspeak:
Poate se micsoreaza taxa si ma duc in Germania dupa una

#4
ric69eu

ric69eu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.04.2008
;)

Am un Pajero de 2.5 TDI fabr in noiembrie 2004. Este o masina EXCEPTIONALA! Nu exista drumuri la care sa nu le faca fata! Am 107000 km si e ca noua. Din pacate,trebuie sa o vind,pentru ca mi-am deschis o firma si am nevoie de bani. Scriu aici,pentru cunoscatori,care doresc o masina ADEVARATA,cu carte service! Las si un nr de tel pt cei interesati 0752319087.

#5
ady233

ady233

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.03.2007
mobox te rog detali, ca imi place tare modelul...daca mai esti pe forum :bigwhitegrin: consum, piese preturi, eu o vreau doar pentru munci, tractari, coclauri, sosea dar toate cu simt, fara sa-mi bat joc. ma gandeam si la ceva mai mic :vitara. ce minusuri/plusuri costisitoare?

#6
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Oameni buni,  desi vad ca nu s-a mai scris nimic pe acest topic de ceva timp ,eu sunt posesorul uni pajero din 1989 disel ,motor 2.5l  modelul scurt cabrio cu hard top ,si il conduc de 12 ani .Am vazut toti muntii din Romania ,am facut off road extrem ( bineintele  cu cap) am motorul reparat RK  anul trecut cind a facut 600 000 km.Reparatia e facuta de mine cum scrie la carte , cu rabdare si migala si deja am in jur de 50 000 km dupa reparatie si sunt tare incantat cum merge.
Pt. mine care am schimbat 5 masini si am condus multe altele inclusiv camioane si autoutilitare  ,este si a fost cea mai buna masina, adica nu am bagat bani in ea mai deloc (in afara de consumabile , curea distributie ,placute saboti frana ,ulei motorina  cite un filtu de motorina la 80 000km) nu s-a schimbat nimic la sistemul de directie   cu exceptia unui levier de comanda la caseta de directie pe care l-am cumparat de nou din comert  si a trebuit sa-l dau jos dupa 3 luni intrucit facuse joc (tot ce luati din comert e fake, cautati piese originale luate de la dezmembrari ) toti pivotii si capetele de bara au fost gresati periodic.
Acum parerea mea despre masina.
plusuri
-masina e un mic tanc indestructibila te poti baza pe ea in orce situatie ,iarna pe zapada esti boier
-tractiune integrala nepermanenta care o selectezi cu manuta ta  2x4 hi, 4x4 hi si low cea ce face sa obtina un consum bun pt. un suv de 8.5-10l/100km si fara uzuri la cauciguri
-rezista foarte bine la coroziune  , metalul bine tratat
-este foarte fiabila nu cheltui bani pe tot felul de chesti care pica f f des la masinile uzuale gen suspensii,pivoti directie bucsi
-varianta scurta o poti i ntoarce in locuri foarte strimte unde  nici masinile f mici nu le intorci (foarte important pe munte)
- spatiu generos pt cel care o conduce si o pozitie foarte inalta la volan.
-garda la sol si unchiurile de atac foarte mari  i-ti permite sa te cateri peste orice .
-cupu fantastic de mare la turatii mici ce te avantajeaza in off road ,i-ti permite sa mergi cu turatii mici inclusiv in trafic cu uzuri minime pt motor.


minusuri
-suspensia este destul de dura , nu este indicata pt femei.
-viteza de croaziera este de max 140km/ora cu un consum mai mare de combustibil (eu personal am ales gume foarte inalte astfel incat la viteza de 80km indicata  are in realitate 100km ,a scazut consumul la drum intins si a crescut garda la sol), ar fi fost indicat sa mai aiva o treapta de viteza la cutie intrucat motorul permitea.
-nu gasesti piese originale ,cele de pe piata sunt piratate.
-rezervorul de combustibil destul de mic 42 l
-nu ai sevis specializat  si de acea este recomandata celor care cit de cit se pricep.


Sar pute sa ma fie si altele de discutat dar  nu i-mi vin in minte acum
Urmatoarea mea masina va fi tot Pajero  mai nou  si obligatoriu varianta scurta.

#7
ady233

ady233

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.03.2007
Super ce aud, eu as vrea pajero model pana in 95 de 2,5 l, cu 2 usi. La-si lua pentru calatorii in natura si nu pentru sosea(locuri in care nu pot merge cu berlina). Cum rezista la tractiuni? Deci o remorca la o tona?

#8
bugyg2000

bugyg2000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.01.2010
Salut.Sunt un pic nou pe aici(defapt mi-am facut contul acum un minut).As vrea sa imi dau si eu un pic cu parerea de Mitsubishi Pajero.Detin modelul 2.6 TDI tot din 1990.Adevarul e ca e cam greoaie dar in primele 3 trepte merge bine si daca o mentii la 110 km/h e ok(mi se pare foarte bine pentru o masina de 2 tone si garda la sol de vreo 30 de cm si inaltime de 1.7-1.8 metri)
Dar sa lasam asfaltul deoparte ca doar nu-ti cumperi un 4X4 ca sa te plimbi prin oras cu el.
Al meu avea 275000 de km cand l-a(m) cumparat(tata mai exact am doar 19 ani) si acum ajunge la 300.000 intr-un an si vreo 9-10 luni.Sunt multumit de performantele pe care ti le ofera la varsta care o are...Si off-road trage bine(foarte buna ideea cu reductorul separat si cuplarea rotilor fata tot separat(foarte tare ca are tractiune spate(se mai pot face si anumite "drifturi" pe zapada fara sa tragi ca un disperat frana de mana si sa astepti sa se intample ceva,ai ceva mai mult control e un mic mare BMW:)) )(glumesc) ) ).
Si sa nu-i uitam istoria Paris-Dakar,daca nu ma insel a castigat de vreo 10-15 ori(parca de 15) oricum foarte mult in comparatie cu restul...
Parere finala despre Pajero.O masina buna daca o folosesti pentru ce ii facuta(OFFROAD sau plimbari pe la casa de vacanta cand e zapada(sunt din Nord si cam acesta este scopul cumpararii unui Mitsubishi(ca fapt divers i-a fost schimbat motorul de 3 ori si ultima oara s-a facut recarosare:P in vreo 4 ani)

 bugyg2000, on 29th January 2010, 20:46, said:

Salut.Sunt un pic nou pe aici(defapt mi-am facut contul acum un minut).As vrea sa imi dau si eu un pic cu parerea de mitsubishi Pajero.Detin modelul 2.6 TDI tot din 1990.Adevarul e ca e cam greoaie dar in primele 3 trepte merge bine si daca o mentii la 110 km/h e ok(mi se pare foarte bine pentru o masina de 2 tone si garda la sol de vreo 30 de cm si inaltime de 1.7-1.8 metri)
Dar sa lasam asfaltul deoparte ca doar nu-ti cumperi un 4X4 ca sa te plimbi prin oras cu el.
Al meu avea 275000 de km cand l-a(m) cumparat(tata mai exact am doar 19 ani) si acum ajunge la 300.000 intr-un an si vreo 9-10 luni.Sunt multumit de performantele pe care ti le ofera la varsta care o are...Si off-road trage bine(foarte buna ideea cu reductorul separat si cuplarea rotilor fata tot separat(foarte tare ca are tractiune spate(se mai pot face si anumite "drifturi" pe zapada fara sa tragi ca un disperat frana de mana si sa astepti sa se intample ceva,ai ceva mai mult control e un mic mare BMW:)) )(glumesc) ) ).
Si sa nu-i uitam istoria Paris-Dakar,daca nu ma insel a castigat de vreo 10-15 ori(parca de 15) oricum foarte mult in comparatie cu restul...
Parere finala despre Pajero.O masina buna daca o folosesti pentru ce ii facuta(OFFROAD sau plimbari pe la casa de vacanta cand e zapada(sunt din Nord si cam acesta este scopul cumpararii unui Mitsubishi(ca fapt divers i-a fost schimbat motorul de 3 ori si ultima oara s-a facut recarosare:P in vreo 4 ani)
si inca ceva este modelul scurt:)

#9
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 11.11.2003
@caine

Salut

Vad ca ai un pajero cu hard-top.
Poti sa ma ajuti sa-mi spui de unde ain hard-topul sau unde se poate face?

#10
mary9512

mary9512

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.11.2010
Am un Mitsubishi pajero 3.2 did 2003...mi sa rupt un bolt de la pinionul de la axul cu came...i.am schimbat distributia dar nu mi-la pus bine la punct deoarece scotea fum alb...l.am desfacut din nou l-a pus la punc cum trebuia dar acum scoate un fum negru de nedescris...am fost cu ea la reprezentanta la  Mitsubishi si acolo nu i-a dat nici o eroare in calculator...mi s-a aprins lampa igr i-a sters eroarea dar tot scoate fum...daca ma puteti ajuta cu informatii sau care a mai patit asa ceva...

#11
georgea_d

georgea_d

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.12.2010
mi-am cumparat un Mitsubishi pajero din 1991, 2477 m3 si vreau sa schimb cam tot ce e pe el si ma intereseaza sa aflu daca pot folosi piesele de la un mitsubishi cu 4 usi pe unul cu 2 usi...... vreau sa schimb motorul ,cutia de viteza, tractiune,  dar ce a intereseaza cel mai mult este sa aflu daca puntea) de pe un mitsubishi pajero cu 4, 5 portiere este la fel cu puntea de pe unul cu 2,3 portiere

Edited by Marius3k, 04 December 2010 - 22:02.


#12
alynS

alynS

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.04.2011
motorul te costa 500euro iar cutia nu stiu

Edited by alynS, 25 April 2011 - 21:10.


#13
mayang810

mayang810

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.12.2014
sal all
am luat si eu de curand  un Mitsubishi shogun 2.5 din 2004 .
am si eu unele intrebari , nu ma pricep
1 scartaie in curbe
2 parca can il scot pe liber se franeaza
3 ledul din bord palpaie acum inainte nu e adevarat ca am miscat de schimbatorul de la reductor . este pe liber acum ?
multumesc pentru ajutor

Edited by mayang810, 13 July 2015 - 23:36.


#14
Geo DJ

Geo DJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 16.12.2005
Salutari.
Aveti idee unde pot gasii faruri rotunde de Europa de Pajero MK2 2.5 ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate