Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Theo Rose x Domino x Alessandra -...

R.I.P. Donald Sutherland

Problema de soft ...

PPC suprataxeaza voit fara nici o...
 Senzori de miscare aprind lampile...

Gaura dreapta in perete gros

Manea cu saxofon si tipa misto

Fedex tot imi trimite facturi de ...
 Portretul combinatorului la tiner...

Fals/ uz de fals?

Credit pe cartele

Nu pot sa prelungesc un domeniu, ...
 Sfc scannow blocat la 99 la suta

hdd 2,5" sata 250GB unallocat...

Comparatie consum inverter vs non...

Hidrofor defect arunca apa inapoi...
 

Software profesional DTP ptr grafice, pie-chart...

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
avand in vedere ca sunt incepator in alte DTP-ului, poate cineva sa-mi recomande un program foarte bun si nu dificil de invatat cu care sa pot sa creez grafice si prostii de genul asta? (de exemplu evolutia unui indice bursier pe o anumita perioada, sau eventual a mai multora???)

multumesc anticipat!!!

#2
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
microsoft office

sau illustrator sau freehand

#3
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
microsoft office nu ma multumeste... ma gandeam la ceva profesionist.

o sa incerc insa illustrator, poate am mai mult succes cu el...

alte "oferte"??? ;)

multumesc

#4
Xanthrax

Xanthrax

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 07.06.2004
Ce inseamna grafice?