![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
..probleme cuplare treapta I de viteza
Last Updated: Sep 10 2007 16:56, Started by
Chessmaster27
, Sep 09 2007 17:54
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 09 September 2007 - 17:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Va salut, intampin ceva dificultati la cuplarea in treapta I de viteza dupa ce ruleaza cam pana se incalzeste motorul(..in mers usor intra fara probleme la fel ca si la rece, dar fireste ce faci la un semafor , nu poti sta in permanenta cu piciorul pe pedala de ambreiaj) ;oricum, normal ca am de gand sa ma duc la un mecanic specializat dar as dori sa aflu oarecare informatii in cazul in care ati mai intampinat problema respectiva ( cred ca e valabil si la alte marci nu numai la Mercedes..care din cate stiu nu exceleaza la capitolul cutii de viteza dar in fine cauza poate fi alta...), ... posibile cauze din cate am auzit : ambreiajul (care in cazul de fata e hidraulic), insuficient ulei in cutie (ar trebui sa se incinga maneta de viteza din cate am inteles..) sau alte probleme mai delicate din cutie
![]() |
#2
Posted 09 September 2007 - 19:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cred ca este o problema de sincron, am avut si eu o problema identica.
La rece intra mai greu in a 1-a, sau cu zgomot. Eu, bagam prima data a 2-a si pe urma a 1-a si mergea perfect. Cind se incalzea, mergea perfect. Nu am remediat nimic, am facut schimbul de ulei si facea tot asa, cu prima ocazie am schimbat cutia ( era vorba de o masina mai veche ). Nu am schimbat cutia din cauza asta, ci gasisem o cutie cu treptele mai lungi, si pe mine ma interesa pt exterioare. |
#3
Posted 10 September 2007 - 11:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vroiam sa propun aceeasi chestie ca si MAK, incearca sa dai maneta in 2 si dupa aia in 1.
|
#4
Posted 10 September 2007 - 12:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
AlexIP, on Sep 10 2007, 12:24, said: Vroiam sa propun aceeasi chestie ca si MAK, incearca sa dai maneta in 2 si dupa aia in 1. Da , ok de acord , incercasem si asa, intr-adevar merge mai bine, dar totusi e destul de sacaitoare manevra , fireste cu rabdare te obisnuiesti, desi nu prea cred ca e o obisnuinta prea buna, oricum merci ptr raspunsuri am sa remediez pe cale tehnica pe cat posibil, a si ca sa fiu mai clar ... problema apare "dupa" ce se incalzeste motorul ...oricum merci mult pentru sfaturi ... |
#5
Posted 10 September 2007 - 16:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
daca era alta treapta mergea cu dubla debreiere ca la tiruri, dar 1a mai greu. daca vezi ca nu intra trage inapoi si mai calca o data pe ambreiaj. de obicei o ia.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users