Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Puncte de loialitate CNX

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Am un abonament CNX de 4 ani,cu facturi intre 600 de mii si 1 milion jumate lunar.In martie l-am trecut de pe persoana juridica pe numele meu.Problema pe care o am este ca acum am vazut pe factura(nu prea m-a interesat pana acum)ca am doar 160 de puncte.Adica ce am acumulat in martie si aprilie.
Eu nu stiu daca trebuia sa am puncte si pe lunile dinainte,ca nu mai stiu de cand e promotia si exact cum e faza...dar am impresia ca trebuia sa am mai multe si mi-au taiat punctele vechi cand am schimbat titularul abonamentului.In rest,minutele de vechime si celelalte privilegii le-am primit.

#2
cronos

cronos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 13.05.2004
punctele de dinainte de shimbarea titularului s-au pierdut

#3
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Dar de ce s-au pierdut?Adica...toate elementele de fidelizare raman inafara de puncte?De ce?Si mai scrie ceva: 'punctele vor putea fi cheltuite incepand cu 08 mar 2005'...aiurea,ce prostie!

#4
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
noul titular apare ca "Cont client" din data in care ai facut transferul, deci si vechimea la puncte, chiar si la schimbare de sim vei plati 10$.

#5
blondu

blondu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 06.05.2004

Quote

Originally posted by holmes
Dar de ce s-au pierdut?Adica...toate elementele de fidelizare raman inafara de puncte?De ce?Si mai scrie ceva: 'punctele vor putea fi cheltuite incepand cu 08 mar 2005'...aiurea,ce prostie!


Punctele au ramas fostului titular si vor putea fi folosite de acesta.
Telefonul figureaza pe numele tau din 8  asa ca ai inceput sa acumulezi pct tot din 8. :cool:

#6
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
exact, si facilitatea de schimbare SIM si tip abonament gratuit se pierd, nu stiu de ce dar am patit-o in 2002 cand am preluat un abonament care nu avea sim.

#7
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Pai atunci ce am obtinut?30 minute in retea?Practic din ce mi-ati zis rezulta ca mi=am pierdut vechimea!

#8
cronos

cronos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 13.05.2004
Dar ai sunat la rel cu clientii sa ii intrebi exact cu ce ai ramas dupa transfer?

#9
cronos

cronos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 13.05.2004
oricum, dpdv al punctelor de vechime ele din cate stiu au inceput sa se cumuleze din ianuarie sau februarie de cand au lansat programul.

#10
blondu

blondu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 06.05.2004

Quote

Originally posted by holmes
Pai atunci ce am obtinut?30 minute in retea?Practic din ce mi-ati zis rezulta ca mi=am pierdut vechimea!


La trecerea nr de telefon pe numele tau ai pastrat urmatoarele facilitati:
---minutele de fidelitate
---2 schimbari gratuite de sim pe an
---2 schimbari gratuite de ab pe an

Nu vei mai beneficia de urmatoarele:
---pct de loyalitate acumulate inainte de 8
---acces roaming sau international(in cazul in care le aveai activate)
:cool:

#11
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Daca punctele au inceput sa se cumuleze din ianuarie sau februarie inseamna ca nu e mare diferenta...Ciudat este ca mama prietenei mele are 2000 de puncte,si nu stiu sa fi avut facturi de 7-8 milioane lunar.

Oricum m-ar deranja mai mult decat faza cu punctele daca am pierdut roaming-ul si accesul international(pt ca l-am folosit inainte si am de gand sa-l mai folosesc!)mai ales ca am intrebat cand l-am schimbat si m-au asigurat ca nu-l pierd.
Si daca scrie ca nu pot folosi punctele pana in data de 8 mar 2005 e ca si cum as avea abonament din 2004 la ei...adica eu client de 4 ani ma considera client de 2 luni acum?O sa ii sun maine sa vad si cu roaming cum e...

#12
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003

Quote

Originally posted by blondu
La trecerea nr de telefon pe numele tau ai pastrat urmatoarele facilitati:
---minutele de fidelitate
---2 schimbari gratuite de sim pe an
---2 schimbari gratuite de ab pe an

Nu vei mai beneficia de urmatoarele:
---pct de loyalitate acumulate inainte de 8
---acces roaming sau international(in cazul in care le aveai activate)
:cool:


In 2002 am fost nevoit sa platesc 10$ pentru schimbarea de sim al unui abonament preluat de la cineva, abonamentul avea peste 3 ani vechime.

#13
ONeill

ONeill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 16.12.2003
holmes - tu nu esti chiar clientul lor de 4 ani. Daca firma a platit factura pe numarul tau pana acum, firma beneficieaza de punctele stranse pana acum - fiindca punctele nu se acorda in functie de vechime , ci in functie de valoarea facturii - tu vei beneficia de puncte pe ceea ce vei plati tu. Le poti folosi  insa dupa ce expira contractul actual . Acum ai preluat contractul, e pe numele tau, ti-ai pastrat numarul .... dar spune-mi care este diferenta intre unul care incheie contract nou acum si tine?  Asa poate sa spuna si el ca a avut telefon de la firma si a platit milioane.... De-aia sunt procedurile astea.  Eu totusi zic ca daca vorbesti la firma si se discuta si la connex - se rezolva cel putin cu internationalul si  roamingul ti-l activezi cand ai nevoie de el.

#14
blondu

blondu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 06.05.2004

Quote

Originally posted by AirBoy
In 2002 am fost nevoit sa platesc 10$ pentru schimbarea de sim al unui abonament preluat de la cineva, abonamentul avea peste 3 ani vechime.


nu stiu cum a fost....dar stiu cum e acum..si cele 2 inlocuiri ale cartelei se pastreaza pt orice ab ce are o vechime >1 an chiar daca se face TOR cu nr respectiv

#15
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003

Quote

Originally posted by blondu
nu stiu cum a fost....dar stiu cum e acum..si cele 2 inlocuiri ale cartelei se pastreaza pt orice ab ce are o vechime >1 an chiar daca se face TOR cu nr respectiv


Atunci e OK  :yeah baby

#16
Corbul2004

Corbul2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,184
  • Înscris: 19.01.2004
Am vazut o reclama in ziar cu Connex a implinit 4 milioane de clienti si.....
Connex oferat puncte suplimentare in functie de vechimea in retea.
Stie cineva ceva?

#17
Corbul2004

Corbul2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,184
  • Înscris: 19.01.2004
*222
Dupa un an 10puncte
2 ani - 10p
3 ani - 10 p

Puncte suplimentare de loialitate in valoare de 30 de centi

NO COMMENT

#18
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Yooooooooooooyyyyyyyyyyyy, m-ar bine n-ar fi dat nimic....... grrr e nasol, 30 de centi....... macar de dadeau 3$.......sa iti iei 10 minute.....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate