Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Circular Makita de negasit in RO

FightBox ar merita transformat ...

Statii cu baterii

[TEORIE] Ce ati face in cazul une...
 Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera

Balti de pescuit in Dobrogea - li...
 EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Pareri complex rezidențial T...

Camping Franta - Chamonix
 Macbook Pro 2019 se blocheaza cu ...

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...
 

student...dispun de 350-400euro caut sejur

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
zuPPazThaR

zuPPazThaR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 13.07.2007
sunt student...si m-am hotarat impreuna cu vreo 2 colegi sa mergem in vacanta asta afara...prin septembrie...ash fi interesat de un sejur cu all inclusive intr-o statiune nu de relexare ci de DISTRACTIE :punk: :cheers:  ...asa specifica anilor studentiei :thumbup: ...ce imi recomandati
ps...dak puteti atasa si niste linkuri cu preturile si serviciile incluse ar fi SUUUUUUPER :coolspeak:
merci

#2
DeathRipple

DeathRipple

    communist vampire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,937
  • Înscris: 11.08.2002

View PostzuPPazThaR, on Jul 17 2007, 15:40, said:

sunt student...si m-am hotarat impreuna cu vreo 2 colegi sa mergem in vacanta asta afara...prin septembrie...ash fi interesat de un sejur cu all inclusive intr-o statiune nu de relexare ci de DISTRACTIE :punk: :cheers:  ...asa specifica anilor studentiei :thumbup: ...ce imi recomandati
ps...dak puteti atasa si niste linkuri cu preturile si serviciile incluse ar fi SUUUUUUPER :coolspeak:
merci

nu stiu ce distractie vei gasi la all inclusive, dar eu as merge pe mana unor orase precum praga, cracovia, unde sunt hostel-uri puzderie si tineretu' mapamondului se strange ca la urs...

#3
zuPPazThaR

zuPPazThaR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 13.07.2007