Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
clima cu sunet ciudat

Baterie Externa Solara, Power Ban...

Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...
 Durata estimata de viata a unei i...

Identificare filet butelie r290

Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...
 Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit
 Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8
 

CHRYSLER 300C DIN U.S.A.

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
GT'AIME

GT'AIME

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 06.02.2007
Sunt fan inrait al masinilor made in Germany si am putut sa ma bucur de unele dintre ele .
Acum insa am o portita deschisa spre ceva american.
Mai exact Chrysler 300C. Am un verisor in US care poate sa imi procure unul la un pret foarte bun insa nu stiu cum il pot inmatricula in Ro. Mi-am adus masina din Germania si stiam toate smecheriile, insa acum e vorba de USA.
Va rog mult sa imi dati informatii concrete.
Deci Chrysler 300C din 2005-2006 motor V6 de 3500cmc

#2
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005
Prea multe nu diferea fata importul din Germania.
Platit vama, facut certificare/autentificare la RAR, platit taxa de prima inmatriculare, impozitul pe autoturism, RCA, taxe pt inscriere, copii.
Ce difera :
Ai nevoie de title-ul masini ( nu e nevoie sa il traduci, cei de la RAR stiu , paradoxal :lol: ), registration card ( in cazul in care ai license plates pe masina ).  In cazul in care ai cumparat masina de la dealer, pastreaza si actele de la ei cu toate ca daca ai un deal bun sub pretul stabilit de vama , nu o sa tina cont :puke:
offtopic: frumos ar fi fost variata 300C Hemi  ;)

#3
GT'AIME

GT'AIME

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 06.02.2007

 active95, on Feb 28 2007, 22:43, said:

Prea multe nu diferea fata importul din Germania.
Platit vama, facut certificare/autentificare la RAR, platit taxa de prima inmatriculare, impozitul pe autoturism, RCA, taxe pt inscriere, copii.
Ce difera :
Ai nevoie de title-ul masini ( nu e nevoie sa il traduci, cei de la RAR stiu , paradoxal :lol: ), registration card ( in cazul in care ai license plates pe masina ).  In cazul in care ai cumparat masina de la dealer, pastreaza si actele de la ei cu toate ca daca ai un deal bun sub pretul stabilit de vama , nu o sa tina cont :puke:
offtopic: frumos ar fi fost variata 300C Hemi  ;)

Mersi de informatii
Ok se pare ca nu am fost destul de clar, ma intereseaza taxele. Astea nu pot sa dau de ele, cu toate ca incerc. Trebuie sa existe un nomenclator, cumva, in functie de capacitatea cilindrica, de unde sunt eu sigur ca o sa imi echivaleze masina la euro 4 ?
Hemi........cred ca o sa fie de plata la 5700.... :o  :o Imi ajunge 3.5 , mai ales ca nu am avut decat masini germane diesel in ultima vreme  ;)

#4
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 08.12.2006
o fuga la rar sa ii intrebi ce si cum despre raxa care se aplica. nu exista nimic online care sa iti arate ca masina e euro3 sau 4. f interesant e ca boua Honda civi este euro5, si la noi ti-o incadreaza binentels la euro4 (ca ei n-au 5 si nu-i intereseaza)
revenind. daca este echivalata la euro4 mai scapi cum mai scapi, dar la euro3 e durere mare. impozitul de asemena o sa fie peste 10 milioane pe an

#5
GT'AIME

GT'AIME

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 06.02.2007

 T.rac3Er, on Feb 28 2007, 23:28, said:

o fuga la rar sa ii intrebi ce si cum despre raxa care se aplica. nu exista nimic online care sa iti arate ca masina e euro3 sau 4. f interesant e ca boua Honda civi este euro5, si la noi ti-o incadreaza binentels la euro4 (ca ei n-au 5 si nu-i intereseaza)
revenind. daca este echivalata la euro4 mai scapi cum mai scapi, dar la euro3 e durere mare. impozitul de asemena o sa fie peste 10 milioane pe an

Cei de la RAR habar nu au de taxa, cel putin asa m-au lamurit pe mine, ar fi ok cu euro4 pt an 2006
Am fost si la vama si pana la urma o doamna mi-a calculat o taxa vamala plus tva in valoare de 8670 euro , fara sa imi dea un tabel, ceva ajutator si  din pacate nu stia sa imi spuna dk mai tb sa platesc taxa de inmatriculare.......care ar fi de vreo 4000 euro la care se adauga 10 % la valoarea in vama......de unde stiu eu ca imi ia in considereare valoarea inscrisa in factura ?????
.........astept alte sugestii

#6
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Chiar iti place asa mult 300C? Ce-ti place la el?

#7
GT'AIME

GT'AIME

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 06.02.2007

 Necronomikon, on Mar 3 2007, 02:47, said:

Chiar iti place asa mult 300C? Ce-ti place la el?


Designul exterior care nu il gasesc la nicio masina eurpeana si e o masina noua, totusi e 2006 !
Si bineinteles pretul la care am posibilitatea sa o achizitionez, nu vorbesc de anunturi fictive, ci de persoana aflata acum in US.
Desigur si Mustangul e o alternativa sau Dodge Charger si poate ar fi mai potrivite varstei mele insa am pata pusa pe 300C.
Ar fi ceva probleme la el de care eu nu as sti ?

#8
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Vezi ca se produce si in Austria. la Graz... ;)

Check this: http://en.wikipedia....ki/Chrysler_300

Desi... Mustang chiar ar fi ceva si mai fain, exista o gramada de discounturi la ele, un V6 cu cutie manuala (cel mai eficient la consum) si cu pony package (ala cu faruri de ceata si aspect mai sexy cum e la GT) e vreo 17-18-19 de mii de dolari de nou. Daca stii persoana respectiva in state, de ce nu o inmatriculezi pe el si umbli cu procura? Eu asa as face.


Daca esti montat pe 300c, uite aici o oferta faina.

Edited by AlexIP, 04 March 2007 - 02:52.


#9
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 AlexIP, on Mar 4 2007, 02:45, said:

Desi... Mustang chiar ar fi ceva si mai fain, exista o gramada de discounturi la ele, un V6 cu cutie manuala (cel mai eficient la consum) si cu pony package (ala cu faruri de ceata si aspect mai sexy cum e la GT) e vreo 17-18-19 de mii de dolari de nou. Daca stii persoana respectiva in state, de ce nu o inmatriculezi pe el si umbli cu procura? Eu asa as face.

AlexIP, nu stiu care sunt sursele tale, dar eu iti garantez ca un mustang, nici chiar cel mai ieftin, nu costa 17mii. Cel mai iftin este Mustang Deluxe, al carui MSRP este $19,995 si care are un invoice price de 18,800, deci cu alte cuvinte, fara optiuni, dupa negocieri il scoti la dealer probabil in jur de 19,500, la care se adauga inca 2000 taxe de stat, deci cel mai ieftin mustang nou este 21,500. aici nu cred ca este loc de dezbatere

#10
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 mr_know_it_all, on Mar 4 2007, 06:10, said:

AlexIP, nu stiu care sunt sursele tale, dar eu iti garantez ca un mustang, nici chiar cel mai ieftin, nu costa 17mii. Cel mai iftin este Mustang Deluxe, al carui MSRP este $19,995 si care are un invoice price de 18,800, deci cu alte cuvinte, fara optiuni, dupa negocieri il scoti la dealer probabil in jur de 19,500, la care se adauga inca 2000 taxe de stat, deci cel mai ieftin mustang nou este 21,500. aici nu cred ca este loc de dezbatere

Un prieten de famelie plecat demult in state care acum e undeva prin Iowa zicea saptamanile astea ca si'o scos unu nou la 18,500, cu pony pack, model pe care il negociase de la 20k. :huh:

#11
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
e posibil sa fie un 2006 nu 2007, sau un demo.

#12
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 AlexIP, on Mar 4 2007, 11:37, said:

Un prieten de famelie plecat demult in state care acum e undeva prin Iowa zicea saptamanile astea ca si'o scos unu nou la 18,500, cu pony pack, model pe care il negociase de la 20k. :huh:
cum zicea pimp, probabil e model 2006. valoarea de cumparare mustang 2006 este 18,700 deci probabil el a mai scos 200. la 18500 se adauga taxele de stat, deci ajunge la 20,300-20,500. Ca pe urma mai dai inca vreo 500 pentru inmatriculare si alte prostii, ca sa iti faca dealerul tot, partea a doua.

#13
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Ce pot sa zic... daca-ti place asa mult 300C si ai posibilitatea sa-ti iei, atunci ia-ti. Eu personal nu mi-as lua masina americana. Si sunt in America :lol:

#14
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
tu esti genul care sta in america dar a ramas cu mentalitatea din Romania si nu cumpara decat VW TDI presupun.....sau ma rog, zi-ne tu toata povestea ca am observat ca bash masinile americane tot timpul fara sa intrii in detalii

#15
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 Necronomikon, on Mar 5 2007, 16:49, said:

. daca-ti place asa mult 300C si ai posibilitatea sa-ti iei, atunci ia-ti. Eu personal nu mi-as lua masina americana.
Pai in afara de interior e cam germana, nu americana. Platforma e de E-Klasse W210 (penultimul E-Klasse), dar un pic simplificata (in sensul ca multe elemente de aluminiu s-au transformat in otel :) ).

#16
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 Necronomikon, on Mar 5 2007, 16:49, said:

Ce pot sa zic... daca-ti place asa mult 300C si ai posibilitatea sa-ti iei, atunci ia-ti. Eu personal nu mi-as lua masina americana. Si sunt in America :lol:

Nici un Pontiac GTO, nici un Saturn Sky, nici un Cadillac (nu discutam de platforme, caci nici la 300C vad ca nu te uiti la platforma). E ca si cum ai zice "nu imi plac mandarinele ca sunt acre" fara sa fi mancat in viata ta una dulce. Dar fiecare e indreptatit la "pasarelele"lui, daca el nu si-ar lua, foarte bine, apare din nou dupa un an de pauza Jetta TDI, sau un Beetle poate

#17
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Ma intreb cati din voi ati trait aici o perioada.
VW-ul nu vinde TDI-uri aici. Se pare ca a vandut mai demult pentru ca mai vad uneori TDI-uri mai vechi pe strada dar foarte rar.
De asemenea VW-urile facute aici (mai bine zis in Mexic) sunt foarte proaste, chiar sub americane.
Eu personal n-am fost nicodata mare fan al dieselelor. Nu stiu de unde s-a tras concluzia asta. N-am avut niciodata diesel.

Si apoi de ce sa-mi schimb "mentalitatea"? Sa ajung oare ca americanii in SUV-urile lor de 6 litri? Da, imi plac masinile mici/medii iar in directia in care se indreapta pretul benzinei, poluarea si numarul masinilor de pe sosea, consider ca e mai "normal" sa vrei o masina mica/medie decat o matahala. Dar asta depinde de fiecare. Daca tu iti permiti sa dai $300 in fiecare saptamana pe benzina ca sa mergi la servici in H2, bravo tie.

Inca ceva. Sunt multe modele americane care imi plac ca design: 300C (da, culmea), Charger, Mustang GT, H2, Viper, Caddy-urile CTS si STS, Corvette, viitoarele Camaro si Challenger etc. Dar de la a-mi placea pana la a-mi lua, e mare distanta. Daca mi-ar oferi cineva oricare din masinile astea moka, as zice saru'mana si m-as plimba in ea, dar altfel exista masini mult mai fiabile, capabile si bine construite decat astea (vezi japonezele si europenele facute la mama lor).

Inca o data, ca sa nu fiu inteles gresit. Daca omului ii place asa mult 300C-ul, foarte bine, sa si-l aduca in Romania. Nu o sa fie singurul. Am vazut si prin Romania cateva bucati. Eu am oferit doar o parere personala, din perspectiva cuiva care traieste aici si care la un moment dat chiar a contemplat posibilitatea aducerii unei masini in .ro dar a renuntat cand a inceput sa contempleze si costurile operatiei.

#18
IonutNFS

IonutNFS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 02.12.2006
MoreTuning , Forum despre Tuninguri , Vanzari Auto , Tutoriale de Tuning , Virtual Tuning , Poze cu masini si multe altele legate de TUNING ..... MAI MULTE DESPRE MASINI SI ALTE CHESTI Gasesti aici http://moretuning.myforum.ro

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate