![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
symbol 1,5dci euro4(70 cai)
Last Updated: Mar 08 2007 08:01, Started by
roskatu
, Feb 27 2007 22:27
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 27 February 2007 - 22:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
as vrea sa imi cumpar o astfel de masina , as dori sa aflu pareri , costuri ...de la posesori si nu numai
![]() |
#2
Posted 28 February 2007 - 00:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am symbolul dci 65cp, are 55,000km fara nici un defect (
![]() Ai grija la pretul revizilor. Eu am avut garantie 1.5 ani si nu am facut nici o revizie la reno' pt ca m-au enervat cu pretul reviziei (650ron in loc de 200 cit au zis cind am cumparat-o). Sa ii intrebi cit costa revizia de 60,000 sau cind trebuie schimbata cureaua de distributie. Scria undeva pe sp ca costa mult peste 500 euroi.... Daca va trebui sa schimbi pompa de injectie si injectoarele, costa vreo 2,000 euroi, era un topic vechi pe undeva cu un symbol dci iesit din garantie (si nici macar nu asta era cauza problemelor)... La varianta mea (65CP) consumul real afara e 5.5 l/100, ajungind la 6 pe autostrada la 130-150km/h. In oras a ajuns la max 7l/100. Consum calculat: distanta intre plin-plin etc.... |
#3
Posted 28 February 2007 - 10:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu are nimeni modeul de 70 de cai , sau macar sa il fi condus .. Am inteles ca s'a schimbat cutia de viteze .. As vrea sa imi spuneti daca stiti daca s'au schimbat si pinioanele din cutie , adica daca s'au schimbat rapoartele pt ca la dci 65 m'i se pare putin cam scurta cutia de viteze..V'as firecunoscator daca m'ati putea ajuta cu aceste informatii
![]() |
#4
Posted 28 February 2007 - 17:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
...adica daca s'au schimbat rapoartele pt ca la dci 65 m'i se pare putin cam scurta cutia de viteze..V'as firecunoscator daca m'ati putea ajuta cu aceste informatii ![]() La dci 65 treapta a 5-a e prea scurta, cu 140-150 "spargi" motorul.... ![]() Celelalte sint ok... |
#5
Posted 28 February 2007 - 20:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
aveam un tabel si stiam ca cel de 65 de cai in a 5a la 2000 are 77 kmh .. deci la 4000 rpm are 154 ... cum viteza maxima data de constructor era de 162 kmh inseamna ca la viteza maxima are 4210 rpm , adica la viteza maxima depaseste turatia de putere maxima
![]() |
#6
Posted 01 March 2007 - 20:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pe o autostrada din germania, la vale, 180 pe bord, probabil 170 reali. Imi pare rau ca nu a intrat in poza si turometrul, dar eram atent la condus...
Attached FilesEdited by H725, 01 March 2007 - 20:16. |
#7
Posted 02 March 2007 - 11:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#8
Posted 02 March 2007 - 13:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
de ce ar trebui sa ii fie frica? atunci cei dintr-un polo de exemplu cum ar trebui sa se simta? daca mergea cu viteza aia inseamna ca mergea totusi intr-o anumita siguranta la felul cum il cunosc pe h
|
#9
Posted 02 March 2007 - 17:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Thanks maxi...
Merg cu centura de pe vremea cind nu era obligatorie nici macar in afara localitatilor, chiar dinainte de revolutie. Atunci se uitau "taranii" superior la mine, ce vrea asta cu curelele alea... ![]() Nu merg repede decit cind drumul o permite (nu neaparat legea). Nu as merge in oras cu 180km/h nici daca as avea 911 sau hayabusha... Cea mai iresponsabila performanta a fost cu o dacie break (injectie) la vale cu 160km/h, 5 persoane si bagaje dar nu a durat decit citeva sute de metri... Deviem de la topic.. Ce ![]() Edited by H725, 02 March 2007 - 17:12. |
#10
Posted 05 March 2007 - 13:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Chiar nu are nimeni symbol dci euro 4, nu a condus nimeni unul ?
![]() |
|
#11
Posted 05 March 2007 - 14:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am eu symbol euro (din pacate doar 3), 65 cp, 1.5 dCi.
Ca si plusuri: fiabilitate: 52000 km., masina de flota, a condus-o o gagica inaintea mea, nu s-a schimbat nimic la ea in afara de consumabile la revizii. consum: eu scot 5.5 % in oras (sincer 80 % oras - Cluj, 20 % - extern). motor: dupa parerea mea, chiar daca par putini 65 CP, masina nu e sub nici o forma submotorizata. 75 - even better. viteza maxima: 140 km/h fara sa simt ca urmeaza sa "decolez", la mai mult mi-e frica, si nici nu aveam rotile perfect echilibrate. Ca si minusuri: ergonomicitate: montanti fata IMENSI, incredibil de deranjanti in curbe aspect: oribila, bord cu finisaje indoielnice, frana de mana care seamana cu un par infipt in podea. costuri ridicate de revizii: revizie de 45k km. = 900 Ron aprox. re-vanzare: nu cred ca o sa iei cel mai bun pret pe ea Recomandarea mea e sa citesti pe forum.reno.ro la sectiunea symbol (acum nu merge ca sa iti pot da link-ul direct), sunt foarte multi posesori de symbol care posteaza impresii si recomandari. Evident, totul depinde de pret, pe care nu vad sa-l fi precizat. |
#12
Posted 05 March 2007 - 15:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#13
Posted 05 March 2007 - 15:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu in locul tau as alege symbol (daca ai dilema asta). Costurile de intretinere (revizii, piese de schimb) sunt sensibil egale, iar la o eventuala revanzare, ma gandesc ca Renault totusi suna mai bine ca Dacia. Am condus si Logan (1,4 mpi) care mi s-a parut jenant din punct de vedere al motorizarii, si al finisajelor (motorul e sub-dimensionat).
Singura masina noua care o mai poti lua in banii astia (cred ca vorbesti de pret TTC) ar fi Hyundai Accent, care e categoric o investie mai buna ca renault. Eu unul sunt multumit de ea, e o masina decenta, care nu te lasa in drum, si fara probleme majore (daca ignori "greierasii" ![]() |
#15
Posted 05 March 2007 - 15:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am condus si eu ca si masina de firma un Symbol DCI 65 CP. Cand zic masina de firma nu inseamna masina calarita de toti ci o masina condusa in principiu de 2 oameni. Masina asta a fost condusa pe A1 constant vreo 20 de minute pe la 160 km/h, nu stiu exact cate RPM si s'a ales cu un cilindru topit si unul crapat
![]() ![]() Ah si am uitat sa zic ca masca de plastic din fata schimbata + un far + o aripa + vopsit capota 66 milioane acum un an jumate. O fi mult, o fi putin nu stiu . Edited by ruler, 05 March 2007 - 15:45. |
|
#16
Posted 05 March 2007 - 15:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
aveam un tabel si stiam ca cel de 65 de cai in a 5a la 2000 are 77 kmh .. deci la 4000 rpm are 154 ... cum viteza maxima data de constructor era de 162 kmh inseamna ca la viteza maxima are 4210 rpm , adica la viteza maxima depaseste turatia de putere maxima ![]() in mintea ta acolo totul e liniar? ![]() |
#17
Posted 05 March 2007 - 15:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
...Masina asta a fost condusa pe A1 constant vreo 20 de minute pe la 160 km/h, nu stiu exact cate RPM si s'a ales cu un cilindru topit si unul crapat ![]() ... Ah si am uitat sa zic ca masca de plastic din fata schimbata + un far + o aripa + vopsit capota 66 milioane acum un an jumate. O fi mult, o fi putin nu stiu . Mers sute de km cu 140-160 nu s-a crapat si topit nimic (pe autostrada, in "partea europeana" a europei ![]() Conteaza unde repari masina. Cine nu are ce face cu banii poate sa ii dea cadou renaultului. Eu am reparat bara (nituita), aripa (putin de tot ciobita) si vopsit amin2 (metalizat) 450RON, la cabina, vopsele glasurit. Preturi aflate cind m-am interesat la reno de reparatie: bara 750ron, aripa 500ron, far 250ron... aprox, fara vospire... ![]() Edited by H725, 05 March 2007 - 15:56. |
#18
Posted 05 March 2007 - 16:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
in mintea ta acolo totul e liniar? ![]() ![]() Edited by roskatu, 05 March 2007 - 16:50. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users