Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
clima cu sunet ciudat

Baterie Externa Solara, Power Ban...

Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...
 Durata estimata de viata a unei i...

Identificare filet butelie r290

Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...
 Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit
 Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8
 

symbol 1,5dci euro4(70 cai)

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007
as vrea sa imi cumpar o astfel de masina , as dori sa aflu pareri , costuri ...de la posesori si nu numai :D

#2
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Am symbolul dci 65cp, are 55,000km fara nici un defect ( :worthy: ), nici macar un bec... Ma rog, am strimbat de vreo 3 ori jentile de Al dar s-au putut indrepta...

Ai grija la pretul revizilor. Eu am avut garantie 1.5 ani si nu am facut nici o revizie la reno' pt ca m-au enervat cu pretul reviziei (650ron in loc de 200 cit au zis cind am cumparat-o).
Sa ii intrebi cit costa revizia de 60,000 sau cind trebuie schimbata cureaua de distributie. Scria undeva pe sp ca costa mult peste 500 euroi....
Daca va trebui sa schimbi pompa de injectie si injectoarele, costa vreo 2,000 euroi, era un topic vechi pe undeva cu un symbol dci iesit din garantie (si nici macar nu asta era cauza problemelor)...
La varianta mea (65CP) consumul real afara e 5.5 l/100, ajungind la 6 pe autostrada la 130-150km/h. In oras a ajuns la max 7l/100. Consum calculat: distanta intre plin-plin etc....

#3
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007
Nu are nimeni modeul de 70 de cai , sau macar sa il fi condus .. Am inteles ca s'a schimbat cutia de viteze .. As vrea sa imi spuneti daca stiti daca s'au schimbat si pinioanele din cutie , adica daca s'au schimbat rapoartele pt ca la dci 65 m'i se pare putin cam scurta cutia de viteze..V'as firecunoscator daca m'ati putea ajuta cu aceste informatii :D

#4
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postroskatu, on Feb 28 2007, 10:15, said:

...adica daca s'au schimbat rapoartele pt ca la dci 65 m'i se pare putin cam scurta cutia de viteze..V'as firecunoscator daca m'ati putea ajuta cu aceste informatii :D

La dci 65 treapta a 5-a e prea scurta, cu 140-150 "spargi" motorul.... :death: Probabil daca era mai lunga, masina era lesinata ca loganul...
Celelalte sint ok...

#5
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007
aveam un tabel si stiam ca cel de 65 de cai in a 5a la 2000 are 77 kmh .. deci la 4000 rpm are 154 ... cum viteza maxima data de constructor era de 162 kmh inseamna ca la viteza maxima are 4210 rpm , adica la viteza maxima depaseste turatia de putere maxima :o ciudat ... Daca ar fi aceeasi cutie de viteza la motorul euro 4 care are vit maxima 167 kmh inseamna ca la viteza maxima ar avea 4340 rpm .... oare ce se intampla daca se merge 30 min cu viteza asta constant ? cred ca se produc ceva pagube la nivelul motorului ...nu ?

#6
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Pe o autostrada din germania, la vale, 180 pe bord, probabil 170 reali. Imi pare rau ca nu a intrat in poza si turometrul, dar eram atent la condus...

Attached Files


Edited by H725, 01 March 2007 - 20:16.


#7
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

View PostH725, on Mar 1 2007, 20:15, said:

Pe o autostrada din germania, la vale, 180 pe bord, probabil 170 reali. Imi pare rau ca nu a intrat in poza si turometrul, dar eram atent la condus...

Nu ti-a fost frica????
Sau putin timorat macar??? :o
Cate airbaguri ai pe masina?
Aveai centura?
Ce gume ai??

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
de ce ar trebui sa ii fie frica? atunci cei dintr-un polo de exemplu cum ar trebui sa se simta? daca mergea cu viteza aia inseamna ca mergea totusi intr-o anumita siguranta la felul cum il cunosc pe h

#9
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Thanks maxi...

Merg cu centura de pe vremea cind nu era obligatorie nici macar in afara localitatilor, chiar dinainte de revolutie. Atunci se uitau "taranii" superior la mine, ce vrea asta cu curelele alea... :eek:
Nu merg repede decit cind drumul o permite (nu neaparat legea). Nu as merge in oras cu 180km/h nici daca as avea 911 sau hayabusha... Cea mai iresponsabila performanta a fost cu o dacie break (injectie) la vale cu 160km/h, 5 persoane si bagaje dar nu a durat decit citeva sute de metri...

Deviem de la topic.. Ce :drac:, nu are nimeni symbol euro4 sa ii dam un raspuns roskatu?

Edited by H725, 02 March 2007 - 17:12.


#10
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007
Chiar nu are nimeni symbol dci euro 4, nu a condus nimeni unul ? :D

#11
Florinm

Florinm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.09.2004
Am eu symbol euro (din pacate doar 3), 65 cp, 1.5 dCi.
Ca si plusuri:
fiabilitate: 52000 km., masina de flota, a condus-o o gagica inaintea mea, nu s-a schimbat nimic la ea in afara de consumabile la revizii.
consum: eu scot 5.5 % in oras (sincer 80 % oras - Cluj, 20 % - extern).
motor: dupa parerea mea, chiar daca par putini 65 CP, masina nu e sub nici o forma submotorizata. 75 - even better.
viteza maxima: 140 km/h fara sa simt ca urmeaza sa "decolez", la mai mult mi-e frica, si nici nu aveam rotile perfect echilibrate.

Ca si minusuri:
ergonomicitate: montanti fata IMENSI, incredibil de deranjanti in curbe
aspect: oribila, bord cu finisaje indoielnice, frana de mana care seamana cu un par infipt in podea.
costuri ridicate de revizii: revizie de 45k km. = 900 Ron aprox.
re-vanzare: nu cred ca o sa iei cel mai bun pret pe ea

Recomandarea mea e sa citesti pe forum.reno.ro la sectiunea symbol (acum nu merge ca sa iti pot da link-ul direct), sunt foarte multi posesori de symbol care posteaza impresii si recomandari.

Evident, totul depinde de pret, pe care nu vad sa-l fi precizat.

#12
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007
pretul e de 10700 euro .. cu 150 mai mult ca Logan cu acelasi motor :D

#13
Florinm

Florinm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.09.2004
Eu in locul tau as alege symbol (daca ai dilema asta). Costurile de intretinere (revizii, piese de schimb) sunt sensibil egale, iar la o eventuala revanzare, ma gandesc ca Renault totusi suna mai bine ca Dacia. Am condus si Logan (1,4 mpi) care mi s-a parut jenant din punct de vedere al motorizarii, si al finisajelor (motorul e sub-dimensionat).

Singura masina noua care o mai poti lua in banii astia (cred ca vorbesti de pret TTC) ar fi Hyundai Accent, care e categoric o investie mai buna ca renault.

Eu unul sunt multumit de ea, e o masina decenta, care nu te lasa in drum, si fara probleme majore (daca ignori "greierasii" :D)

#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
motorul ala de 1.4 exista si pe symbol :lol:

#15
ruler

ruler

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 21.06.2006
Am condus si eu ca si masina de firma un Symbol DCI 65 CP. Cand zic masina de firma nu inseamna masina calarita de toti ci o masina condusa in principiu de 2 oameni. Masina asta a fost condusa pe A1 constant vreo  20 de minute pe la 160 km/h, nu stiu exact cate RPM si s'a ales cu un cilindru topit si unul crapat :D. Alte necazuri mari nu pot sa zic ca a avut :) decat ca s'a defectat ventilatorul de la climatizare. In rest masina buna ... peste Logan ca si aspect oricum.
Ah si am uitat sa zic ca masca de plastic din fata schimbata + un far + o aripa  +  vopsit capota 66 milioane acum un an jumate. O fi mult, o fi putin nu stiu .

Edited by ruler, 05 March 2007 - 15:45.


#16
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,151
  • Înscris: 09.09.2003

View Postroskatu, on Feb 28 2007, 20:54, said:

aveam un tabel si stiam ca cel de 65 de cai in a 5a la 2000 are 77 kmh .. deci la 4000 rpm are 154 ... cum viteza maxima data de constructor era de 162 kmh inseamna ca la viteza maxima are 4210 rpm , adica la viteza maxima depaseste turatia de putere maxima :o ciudat ... Daca ar fi aceeasi cutie de viteza la motorul euro 4 care are vit maxima 167 kmh inseamna ca la viteza maxima ar avea 4340 rpm .... oare ce se intampla daca se merge 30 min cu viteza asta constant ? cred ca se produc ceva pagube la nivelul motorului ...nu ?

in mintea ta acolo totul e liniar? :D  crezi ca toata matematica se reduce la regula de 3 simpla?

#17
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postruler, on Mar 5 2007, 15:42, said:

...Masina asta a fost condusa pe A1 constant vreo  20 de minute pe la 160 km/h, nu stiu exact cate RPM si s'a ales cu un cilindru topit si unul crapat :D.
...
Ah si am uitat sa zic ca masca de plastic din fata schimbata + un far + o aripa  +  vopsit capota 66 milioane acum un an jumate. O fi mult, o fi putin nu stiu .

Mers sute de km cu 140-160 nu s-a crapat si topit nimic (pe autostrada, in "partea europeana" a europei  :P ).

Conteaza unde repari masina. Cine nu are ce face cu banii poate sa ii dea cadou renaultului. Eu am reparat bara (nituita), aripa (putin de tot ciobita) si vopsit amin2 (metalizat) 450RON, la cabina, vopsele glasurit.

Preturi aflate cind m-am interesat la reno de reparatie: bara 750ron, aripa 500ron, far 250ron... aprox, fara vospire... :death:

Edited by H725, 05 March 2007 - 15:56.


#18
roskatu

roskatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.01.2007

View Postadd, on Mar 5 2007, 15:46, said:

in mintea ta acolo totul e liniar? :D  crezi ca toata matematica se reduce la regula de 3 simpla?
normal ca e regula de  3 simpla .. Daca nu poti sa imi spui si mie cum e .. cumva se modifica dimensiunea pinionului din treapta a 5a de la 120 la 160 kmh  :death:

Edited by roskatu, 05 March 2007 - 16:50.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate