![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Polo 1L 1999 - prima mea masina second hand
Last Updated: Feb 21 2007 22:39, Started by
mendo
, Feb 05 2007 23:39
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 05 February 2007 - 23:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Prin pribegie de citiva ani, fara sa am ca prioritate cumpararea unei a doua masini ( in tara am o Dacie Berlina din '99 de noua) si avind lucruri mai importante de facut, am lasat cumpararea unei a doua masini la urma listei.
Cum nu ma dadeau banii afara din casa si pentru ca aveam nevoie de o masina fara pretentii si ieftina (un bebe si o nevasta care ar vrea sa inceapa sa conduca) si pentru ca fratele unui vecin vindea masina, m-am hotarit in Jan 2007 sa iau acest Polo. Zis si facut. Am primit masina intr-o seara tirziu si am incercat-o pe citeva stradute, motor OK, baterie noua, 44.000 mile, radio cu casetofon standard, destul de curata (se pare ca, cureaua de transmisie a fost schimbata la 35.000 mile, dar nu bag mina in foc, are pictat cu vopsea alba "TB 35000" pe capacul curelei de transmisie, TB de la Timing Belt 35000 mile). A durat ceva sa o inregistrez pe numele meu si sa fac o asigurare, dar dupa doua saptamini am reusit. Imediat, am schimbat cauciucurile care erau cam vechi si desperechiate cu unele noi, un pic mai late 175/65R13 insa (Kumho Power Star 758- Made in China -50 euro bucata cu montaj si echilibrat pe fata, desi initial am vrut Kormoran la 45 de euro dar nu mai aveau in stoc). Pus benzina (40 litri - 1 euro litrul) si apoi mers la drum lung ( cam 100 mile). Masina e usoara, eu cu nevasta si copil, tragea acceptabil ( am mers cu max 100 mile/h ca mai mult mi-a fost frica). Baga caldura binisor, are oglinzi incalzite, nu are insa servo directie (pacat) iar airbagul nu merge pe moment (Led-ul de avarie Airbag aprins) si nu am decit o cheie (are CIP cheia). Nu are alarma dar are imobilizator electronic (comandat de CIP-ul din cheie). Discurile de frina cam mincate, dar placutele de frina sint noi. Imi curge un cilindru de frina pe spate (nu tare, dar oricum se vad ceva urme). Si ultimul lucru, are doua ciobituri f. mici in parbriz. Cam asta e pentru inceput,masina o conduc doar de patru zile, mai mult de acasa la birou sau la supermarket, cam 3-4 km in trafic destul de intens la 16:00. Poze aici: http://mendo.myphoto....com/albums.php Pe curind Mendo Edited by mendo, 05 February 2007 - 23:43. |
#2
Posted 05 February 2007 - 23:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Era sa uit, imi cer scuze pentru acest "Jurnal de Bord" a unei masini cam vechi si fara nimic special pe ea in comparatie cu masinile care se prezinta pe aici, dar poate or fi si oameni interesati de asemenea exemple.
Consumul nu l-am facut inca dar sper sa-l fac in curind. Deja studiez problema cu discurile da frina (tin frinele dar totusi as vrea sa le schimb), pe Ebay sint cam 50 euro bucata plus 34 euro posta, din Germania. Trebuie sa schimb uleiul neaparat. Si binenteles ca-mi trebuie o cheie noua ( asta se pare ca se face numai la reprezentanta/dealer) si ar trebui sa vad ce fac cu Airbagul. 2500 euro masina + 200 euro cauciucurile= 2700 euro pina in prezent, asta asa', de inceput, ca de', e masina second hand si oricit de buna ar fi, tot trebuie sa bagi bani in ea. Pe curind, Mendo Edited by mendo, 05 February 2007 - 23:58. |
#3
Posted 06 February 2007 - 20:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tot cautind ceva forum-uri, am dat peste site-ul asta:
http://www.carsurvey...wagen_Polo.html Nu prea incurajatoare comentariile. Asta e, fiecare cu norocul lui, pina acum nu am observat nici o problema. Conduc masina de patru zile si multumesc lui Dumnezeu, merge ca unsa. Pe curind, Mendo |
#4
Posted 06 February 2007 - 20:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pentru oras, e o masina foarte buna cu care te poti strecura prin trafic. Iti urez sa ai parte de ea multe mile de acum incolo. In ceea ce priveste comentariile de pe acel site, fiecare masina difera una de alta si depinde si ce noroc ai. Astept sa mai postezi aici impresii despre masina deoarece in viitorul apropiat si eu doresc sa imi achizitionez alta masina, si ma gandeam la ceva mic si sprinten precum masina ce o am acuma: Daewoo Matiz.
Toate cele bune, MAVERICK_SS |
#5
Posted 06 February 2007 - 21:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
MAVERICK_SS, multumesc pentru raspuns, am crezut ca am deschis un subiect despre o masina veche si fara interes.
Un singur lucru am sa-i reprosez si anume ca are doar doua usi ( ma rog, trei). In rest, daca poti, ia una cu patru usi, asta ca sa nu te chinui cind vrei sa folosesti scaunele din spate. Merge unsa, mult mai bine ca un Tico si chiar Matiz, in oras e usoara si foarte sprintena. Eu sint super multumit, sper sa rezolv cele citeva probleme care le am cu ea: - lipsa unei chei de rezerva - discuri frina pe fata - cilindru frina pe spate - Airbag - LED avarie aprins - doua ciobituri in parbriz - schimb ulei ( asta sper sa o rezolv cu vecinul meu) Daca vrei, pot sa mai pun ceva poze, spune-mi daca te intereseaza ceva anume. Motorizarea, e cea mai mica 999cc cu 50cp, dar asa cum am spus e foarte usoara. Sper sa-i fac consumul in weekendul asta. Astept sugestii pentru teste. Pe curind, Mendo |
#6
Posted 07 February 2007 - 10:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Desi eu am Polo 6N, am gasit un super forum romanesc http://polo6n2.ariss...ewforum.php?f=2.
Incer sa-mi cumpar de pe Ebay o interfata VAG-COM, dar nu stiu ce tip sa-mi iau, pe port serial sau pe port USB? Traditional mai toate interfetele clasice erau pe port serial ( am laptop cu port serial, deci nu ar fi o problema), poate cele USB sint pentru laptopuri care nu mai au port serial si au numai USB. O alta nedumerire e ce tip de ODB interface, I II sau III? Mendo |
#7
Posted 07 February 2007 - 15:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Faptul ca are doar 2 usi, pe mine nu ma deranjeaza, deoarece doresc sa ma orientez spre o masina mica dar mai sprintena ca si Matizul, care atunci cand e pornit AC-ul, are un demaraj jalnic. E ceva normal ca un Polo sa mearga mai bine decat un Tico sau Matiz, nu numai din cauza faptului ca Polo e masina germana, ci si datorita faptului ca ,(virgula) calitatea pieselor si a finisajelor e net superioara celor de pe Tico/Matiz.
Ce m-ar interesa este nivelul de zgomot din habitaclu la viteze mari (120/130 km/h) respectiv nivelul de insonorizare in cazul unui uz normal. Toate cele bune, MAVERICK_SS |
#8
Posted 07 February 2007 - 22:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Masina e foarte sprintena, dar a mea nu are AC, cu siguranta e mult mai lenesa la un motor de 1L cu AC (nici nu stiu daca poti pune AC pe motorul asta).
Oricum in cartea de utilizator sint recomandate cauciucurile mai late 175/65 daca ai AC pe ea. Insonorizarea e medie, spre buna, acum depinde si de cauciucuri si de sosea. Pe unde merg eu soseaua e OK dar cauciucurile Kumho nu sint cine stie ce cauciucuri ci tot de calitate medie. Nivelul de zgomot e OK dupa parerea mea, din ce-mi aduc aminte de un Ford Focus din 2003 de la serviciu, e destul de comparabil. In seara asta am mers sa cumparam un premergator si un scaun pentru bebelus. Cu ocazia asta am intrat si la Halfords si am luat cele mai ieftine aproape, capace de roti la 13" ( 24 euro patru capace model Turbine, vezi pozele pe site-ul meu). Am mai gasit, la Aldi, un termometru de 6 euro cu sonda exterioara si alarma la inghet (trebuie sa vad cum reusesc sa trag firul afara ca sa pun sonda intr-o zona cit mai expusa). Am mai gasit la Aldi un scaun incalzit si cu "masaj" (a se citi vibratie) la 30 euro, foarte slab calitativ si cu incalzire doar la spate (desi era descris ca are doua elemente de incalzire "adica si la sezut" si cu reglaj al temperaturii - pe care nu-l are) Pe curind Mendo Edited by mendo, 07 February 2007 - 22:56. |
#9
Posted 07 February 2007 - 23:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Scartaie, scoate altfel de zgomote decat cele obisnuite?
![]() Si sunt mile? ![]() ![]() Ori ai gresit si sunt km. ? |
#10
Posted 07 February 2007 - 23:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut Americann,
Nu scirtiie, e bine inchegata. Da sint 44.000 mile, cam aprox. 70.000 km. Un singur zgomot am observat, cind impingi un pic de volan in sus, atinge un fel de masca de deasupa volanului, din cauza ca am ridicat volanul la maxim, dar nu scirtiie in mers datorita vibratiilor. Inca nu zdrangane nimic nici la motor si nici in habitaclu. Scaunele din spate se rabateaza foarte usor, in doua parti, iar spatiul creat este foarte bun pentru lucruri voluminoase. In seara asta am avut de carat un scaun de masina pentru un bebelus (cu bebelus cu tot) si vreo patru cutii destul de voluminoase, trei mai mari si una mai mica si am rabatat numai o parte din scaunul din spate si au incaput toate. Am aflat in seara asta de la vecinul meu, ca discurile de frina pe fata costa 35 euro bucata, care mi se pare un pret bun. Pe curind Mendo |
|
#11
Posted 10 February 2007 - 21:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In sfirsit am facut consumul.
160 de mile (adica 256 km) -23 litri de benzina, adica 9 litri la 100km, condus sportiv (combinat oras si autostrada cu cel putin 120km/h ). Cam asta e, cam mult, fata de ce ma steptam eu de la un motor de 999cc. Pe curind Mendo |
#12
Posted 21 February 2007 - 22:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare,
Dupa citeva saptamini de absenta de pe forum revin cu citeva lucruri noi. Luni am scanat cu VAG-COM multumita unui prieten. Am doua erori: VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 6N - VW Polo Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35,41,45,46,55 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 030 906 027 E Component: MOTRONIC MP 9.0 2126 Coding: 0261203932 Shop #: 1037355854 1 Fault Found: 00533 - Idle Speed Regulation 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Controller: 1J0 909 603 E Component: AIRBAG VW3 - V04 Coding: 00069 Shop #: WSC 00788 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-00 - Resistance too High Cel de la care am luat masina spune ca e o bobina arsa la airbag si nu e de la un contact din conector .......?????? Astazi am cumparat si filtrele (fara filtru de benzina insa): - Filtru de ulei - MAN W712/52 - 7 euro - Filtru de aer - WiX -WA6383- 10 euro - Filtru de polen - WiX - WP6812- 12 euro Miine vreau sa iau si uleiul: Liqui Moly 10W40 5L - 20 euro bidonul. Cam asta e, masina merge super si ma rog la Dumnezeu sa nu ma lase prea curind. Pun si o poza cu prima spalare a masinii de cind am cumparat-o (am cumparat un pressure washer care face toti banii). Mendo Attached Files |
#13
Posted 21 February 2007 - 22:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Acum sint doi soferi in familie, eu si Luca:
Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users