Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Peugeot 807

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Se da una bucata Pejo 807, 2002, HDi, 140k km, al contabilei de la firma unde lucrez.  Tocmai ce a dat vreo 13k oiro pe ea, desi o sfatuisem de multe ori sa-si ia Sharan/Galaxy  :death: . Problema e ca, destul de des, turbina intra in "Limp mode". In zona Deva/Hunedoara nu sunt foarte multi specialisti in domeniu, i s-a cerut vreo 3-5k oiro sa i-o inlocuiasca. Ce se poate face in acest caz? Cunoasteti vreun service bun in zona Arad/Timisoara?

P.S. Am vorbit si cu MAK, mi-a spus ca stie el pe cineva, dar nu mai reusesc sa dau de el. Please help!

#2
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Ti-am spus ca ma interesez in privinta pretului, si ce se poate face privind reparatia masini.
Ti-am spus ca trebuie sa dau de un prieten care este/era sef de service la Peugeot.
Vad ca telefonul este inchis, cel mai probabil s-a mutat la Audi asa cum zicea ultima data cind m-am intilnit cu el. ( telefon de servici )
Oricum cind dau de el, chiar daca s-a mutat la alta firma, trebuie sa stie preturile de la Peugeot, si o sa-ti spun ce si cum.
Mie nu mi-ai zis de Limp Mode.
Vrei sa spui ca atunci cind masina are probleme, daca opreste/porneste motorul masina isi revine ?
Daca isi revine intr-adevar Limp Mode, dar trebuie stiute mai multe ca sa dau o parere pertinenta.
Se poate sa fie numai o problema de curatire a turbosuflantei, sau mai grav de reparatie, sau si mai grav de schimbat. Sau mai stii poate turbo nu are nimic, e un furtun scapat de la actuator,un furtun fisurat, poate nu mai face vacum indeajuns, poate este actuatorul, sint multe posibilitati.
Chiar daca ar fi de schimbat, tot nu are cum sa coste pretul pe care l-ai zis tu.
Eu mai am o mica problema pe la servici ( cu sarbatorile astea ) si ajung tirziu acasa, si din cauza asta nu am timp sa il caut pe acel prieten, oricum pretul este prea mare.

#3
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 MAK, on Dec 7 2006, 12:15, said:

Ti-am spus ca ma interesez in privinta pretului, si ce se poate face privind reparatia masini.
Ti-am spus ca trebuie sa dau de un prieten care este/era sef de service la Peugeot.
Vad ca telefonul este inchis, cel mai probabil s-a mutat la Audi asa cum zicea ultima data cind m-am intilnit cu el. ( telefon de servici )
Oricum cind dau de el, chiar daca s-a mutat la alta firma, trebuie sa stie preturile de la Peugeot, si o sa-ti spun ce si cum.
Mie nu mi-ai zis de Limp Mode.
Vrei sa spui ca atunci cind masina are probleme, daca opreste/porneste motorul masina isi revine ?
Daca isi revine intr-adevar Limp Mode, dar trebuie stiute mai multe ca sa dau o parere pertinenta.
Se poate sa fie numai o problema de curatire a turbosuflantei, sau mai grav de reparatie, sau si mai grav de schimbat. Sau mai stii poate turbo nu are nimic, e un furtun scapat de la actuator,un furtun fisurat, poate nu mai face vacum indeajuns, poate este actuatorul, sint multe posibilitati.
Chiar daca ar fi de schimbat, tot nu are cum sa coste pretul pe care l-ai zis tu.
Eu mai am o mica problema pe la servici ( cu sarbatorile astea ) si ajung tirziu acasa, si din cauza asta nu am timp sa il caut pe acel prieten, oricum pretul este prea mare.


Merci mult pt. raspuns! Problema e ca eu nu am cum sa conduc masina, ca e mai tot timpul plecat sotul ei cu 807-le.  Din cate am inteles, merge ok masina, atata doar ca "nu trage". Cum da de o panta, e gata.

#4
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Am reusit sa vorbesc cu cine trebuie.
Persoana nu mai lucreaza la Peugeot, s-a mutat la AudiVW, dar mi-a spus preturile.
Un turbo nou, in jur de 1000-1500 euro, unul SH cam 500 euro.

#5
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 MAK, on Dec 11 2006, 20:32, said:

Am reusit sa vorbesc cu cine trebuie.
Persoana nu mai lucreaza la Peugeot, s-a mutat la AudiVW, dar mi-a spus preturile.
Un turbo nou, in jur de 1000-1500 euro, unul SH cam 500 euro.


Merci mult de info!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate