Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...

Cine produce AC Tesla?
 Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...

Dop furtun evacuare condens combi...
 Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...
 

Transformare ASTRA EURO2 in EURO3?

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Am un prieten pe care l-a batut ideea asta sa-si cumpere o ASTRA suficient de noua, dar care este EURO 2 (neinmatriculabila), sa-i puna catalizator EURO3, si astfel sa treaca RAR-ul fara probleme.

Eu m-am gandit putin si cred ca nu prea e posibil, stiute fiind si conditiile de functionare ale unui motor EURO 2 fata de unul EURO 3 cu combustibilul in consecinta, totusi, va intreb pe voi, ati auzit asa ceva, se face undeva?

Greets,
Speedo

#2
root

root

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 832
  • Înscris: 06.05.2002
Din cunostintele mele nu este posibil sa transformi o masina EURO2 in EURO3 decat daca ii schimbi motorul si evacuarea. Ideea e ca pentru a se incadra in anumite standarde de noxe nu e responsabil  doar catalizatorul (asa cum crede foarte multa lume). Tine si de injectie, de combustie, sonda lambda etc.

#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
OK, m-am lamurit, am stat de vorba cu un prieten specialist in tranzactiile cu camioane si uitati cum sta treaba.

La camioanele lui up-grade-ul de la Euro 2 la Euro 3 se face cu schimbarea injectoarelor si a catalizatorului, o nimica toata, 5000 EURO, doar ca la RAR nu-ti accepta omologare EURO 3 pentru ca anterior acel tip de camion a fost omologat in RO de catre producator ca EURO 2, si astfel orice up-grade se considera ca l-ai facut tu din pasiune.

Cel mai probabil aceleasi reguli o sa se aplice si la ASTRA despre care este vorba.

Greets,
Speedo

#4
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,914
  • Înscris: 24.06.2002
In alte cuvinte, daca pui un catalizator care respecta pragul de noxe pt Euro 3 pe o masina americana sa zicem din 95, acesta nu poate fi totusi omologata?

#5
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Daca modelul respectiv a fost omologat de producator in Romania ca eventual EURO 2, atunci nu mai aisanse, dar uite ca nu stiu cum este legislatia cand ai un model neomologat.

Greets,
Speedo

#6
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Mah nu stiu ce sa zic. Mai sapa, meri si intreabai pe aia de la RAR. Atunci de ce taranii cu Dacia 1300 isi pune tot felu de zorzoane de 1310 si ii reomologheaza masina? Scrie clar acolo "elemente de 1310". Eu asa stiu. Sau daca meri cu un papuc gol si ii pui cobar, trebuie reomologata, dar se face

:cya:

#7
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
dezgrop si eu mortii ...

se poate ... stiu un caz facut LEGAL (dpdv al RAR)! Octavia euro 2, cu computer-ul reprogramat si injectoarele curatate bine, plus motorina de calitate -- > a luat EURO 3 la RAR. Masina este acum inscrisa in tara si funtioneste (e drept, ca-mi arata consumul 2 jumate dupa ce i-a fost reprogramat computer-ul, dar s-a rezolvat dupa RAR :D).

Costuri? in jur de 500 euroi. Acceptabil, mi se pare (200 softistu' + ~ 300 taxa la RAR - pe bune) - sau invers, nu mai tin minte.

#8
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Dar de ce e asa mare taxa la RAR? Cu ATAT a trebuit uns omu de acolo?

:cya:

#9
mateiux

mateiux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 08.01.2003
Este cam imposibil daca sa terminat productia modelului respectiv cu euro2 pe el, adica daca exista model identic care a ieshi pe ushile fabricii euro3 atunci da se poate exempu Octaviei care este shi euro3.


Normele de poluare se calc shi in functie de aerodinamica shi anume specificatii date de producator.Deci poate ca pe stand iasa euro3 astia de la RAR sunt destul de imbecili sa nu-l omologheze tocmai dim motivele date mai sus.


Plus te costa cam mult o toba catalitica in DE care are specificatii euro3 costa 1000Eur mi-am schimbat-o anu trecut la Corsa deci pretzul e real. Shi compu tre schimbat sau abgradat + senzori in principal sonda lambda + injectoare

Deci nu are rost ! zic eu  ;)

P.S. cu camioanele e alta mancare de peshte..........au ajuns la mai mult de euro3-4-5.........nu stiu exact

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate