Probleme baterie monde 3
Last Updated: Jun 18 2024 18:27, Started by
muscleman
, Jun 16 2024 12:19
·
4
#1
Posted 16 June 2024 - 12:19
Va salut
Inainte de Pasti m-a lasat fulia vibrochen dupa 10 ani..incepuse sa trancaneasca de ceva timp ...eram la munca ma trezii cu bateria descarcata...posibil sa fi patinat cureaua de accesorii si sa nu fi incarcat ...a aruncat cauciuc in jur ...am pornit cu cabluri de la alta masina am ajuns acasa ...facui comanda de alta noua.. kit intinzator + curea ..role... Pana imi veneau reperele (7zile) am pus alta sh...toate bune si frumoase au trecut sarbatorile...veneam de la munca...pornii AC pe auto...ma trezii cu martoru baterie si ABS aprinse...dadui off se stinsera in cateva secunde. Ajunsei in oras lasai masina parcata 30 min cand sa plec..pauza...baterie moarta...chemai platforma deci mai fortai cu cheia pusa contact ca sa pot roti rotile. Ajuns la tara unde stau vara..bateria abia daca mai ridica geamurile..patinase iar cureaua...iar cauciucul fuliei vibrochen se topise aruncsnd in jus..iar rolelele toate erau pline de o pasta ca bitumul lichid Intre timp comandasem un tester de baterii Konnwei KW650 ..dupa prima fulie schimbata dadea pe el 75% baterie ...acu dupa a 2 descarcare ma trezii cu 9% si replace... Pusei la incarcat pe incarcatorul digital pe care il am..dupa cateva ore arata 75% pe tester..si parea ok Am ridicat masina pe capre ..munca de chinez ca nu aveam timp si era murdarie peste tot..bateria era deconectata..o foloseam doar pentru deschis portbagajul si deconectam apoi...am pornit o singura data fara curea pusa sa vad daca e ok semeeingu de sub fulie. Curatai fulie/ambreiaj compresor verificai daca cupleaza electromagnetic...dadui jos electromotor curati fulia acestuia de mazga...verificai nu dadea la masa...singura chestie care nu o reusii a fost cea cu becu aprins care tre sa se stinga cand invarti rotorul...pe pinii mufei nu vrea ..o fi mai ciudat alternatorul visteonu asta...doar faza cu electromagnetismul pe partea fuliei o verificai.. Montai totu la loc si ieri..verificai daca am consumatori...dupa inchidere portbagaj 0.0A.. .dupa care pusei cheie ..s-au aprins martorii apoi au ramas cum raman ei pana la pornire..s-au dat ceasurile peste cap....a pornit AC si radio ca asa face la mondeo la reconectare baterie...cand sa dau pornire canci stins toate..s-a aprins abs parca...incercai iar da acu numai martor abs se aprindea.. Pusei testeru...iar 9% life..replace...pusei la incarcat..seara la 12 full 65% life... Oare am descarcat prea tare acumulatorul si s-a dus? Cat trebuie sa fie rezistenta interna a bateriei la una buna? Attached Files |
#2
Posted 16 June 2024 - 12:28
La un service auto ai incercat?
Ca din ce expui aici nu prea le ai cu mecanica/electricitatea auto! |
#3
Posted 16 June 2024 - 12:49
#4
Posted 16 June 2024 - 12:55
foarte posibil sa ai un consumator care iti stoarce bateria. Sau alternator defect. Sunt mai multe lucruri care tre sa le verifici.
Plus faza cu cureaua imprastiata peste tot. Asigurate ca e stransa suficient, nu mai mult decat e necesar. Asigurate ca nu e vreo rola angrenata de acea curea, care se invarte greu pt ca ti-o termina si pe asta. Pe alternator ai un bloc electronic, regulator de incarcare (sau cum o fi modelul) verifica si ce tensiune ai pe baterie cand merge motorul apoi consumul in stand by pe baterie dupa ce opresti tot. Ai muncit mult ca un chinez vb ta dar fix chestiile importante nu le ai verificat.... Te ajuta mult si un service |
#5
Posted 16 June 2024 - 13:01
Fă-i retur la Konwei ăla... La asta, meniul 2 este ”Cranking test” Cel mai important lucru la o baterie este comportamentul in sarcină, deci îți trebuia unul care să măsoare și tensiunea minimă la care ajunge bateria când dai la cheie. Sub 9V e pe ducă acumulatorul, in ciuda faptului că e charged, 5 mOhmi, 12 V etc. Cam ca o mașina electrică, arata bine, gadgeturi, acumulatorii ok, autonomie 500 km.... Dar daca dai drumul la AC și ai băgat familia in ea cu bagaje, gata, aproape nici nu ieși din oraș.
Attached FilesEdited by gvincentiu, 16 June 2024 - 13:03. |
#6
Posted 16 June 2024 - 13:03
Mai sunt și testerele de sarcină fixă, foarte ok. https://www.mtools.r...2v-yato-yt-8311
Tot așa cu bateria decuplată folosite. Edited by Valy_User, 16 June 2024 - 13:08. |
#8
Posted 16 June 2024 - 13:11
20240607_190952.jpg 607.9K
26 downloads
viceroy56, on 16 iunie 2024 - 12:28, said:
La un service auto ai incercat? Ca din ce expui aici nu prea le ai cu mecanica/electricitatea auto! Am masina din 2010 pana acu cam tot ce a tinut de mecanica am facut singur...urasc pe cei care spun ca ei au mana formata si nu folosesc dinamometrica...nu am dat rateu inca...macar daca gresesc o fac pe banii mei...tot ce am schimbat/reparat a fost dupa service manual/workshop. Acu chestia cu mizeria fu ca am lungit-o cu vechea fulie pana a cedat definitiv..dar si intinzatorul vechi era varza.. Daca mie imi lua cateva ore bune sa curat tot ce era..nu numai aici ci in toata zona curelei...cine statea in service sa curete cu motorina si cu ce costuri? Attached FilesEdited by muscleman, 16 June 2024 - 13:13. |
#9
Posted 16 June 2024 - 13:13
Mi se pare mie sau ai o mare pierere de ulei pe la simeringul fuliei de la vibrochen?
|
#10
Posted 16 June 2024 - 13:34
gvincentiu, on 16 iunie 2024 - 13:01, said:
Fă-i retur la Konwei ăla... La asta, meniul 2 este ”Cranking test” Cel mai important lucru la o baterie este comportamentul in sarcină, deci îți trebuia unul care să măsoare și tensiunea minimă la care ajunge bateria când dai la cheie. Sub 9V e pe ducă acumulatorul, in ciuda faptului că e charged, 5 mOhmi, 12 V etc. Cam ca o mașina electrică, arata bine, gadgeturi, acumulatorii ok, autonomie 500 km.... Dar daca dai drumul la AC și ai băgat familia in ea cu bagaje, gata, aproape nici nu ieși din oraș. Data trecuta cand schimbai fulia sh era ok si incarcare si pponire cu viata 75%...inclin sa cred ca am descarcat prea tare bateria cand a picat si fulia sh si a patinat cureaua pe acel cauciuc topit ce a murdarit tot...daca nu ma insel cand verificai atunci cu acest tester rezistenta interna era 300 si ceva mohmi A10, on 16 iunie 2024 - 12:55, said:
foarte posibil sa ai un consumator care iti stoarce bateria. Sau alternator defect. Sunt mai multe lucruri care tre sa le verifici. Plus faza cu cureaua imprastiata peste tot. Asigurate ca e stransa suficient, nu mai mult decat e necesar. Asigurate ca nu e vreo rola angrenata de acea curea, care se invarte greu pt ca ti-o termina si pe asta. Pe alternator ai un bloc electronic, regulator de incarcare (sau cum o fi modelul) verifica si ce tensiune ai pe baterie cand merge motorul apoi consumul in stand by pe baterie dupa ce opresti tot. Ai muncit mult ca un chinez vb ta dar fix chestiile importante nu le ai verificat.... Te ajuta mult si un service Valy_User, on 16 iunie 2024 - 13:13, said:
Mi se pare mie sau ai o mare pierere de ulei pe la simeringul fuliei de la vibrochen? Attached Files |
|
#11
Posted 16 June 2024 - 17:53
#12
Posted 18 June 2024 - 18:27
Bateriile le incarc cu asta ...dureaza cateva ore
Bateriile le incarc cu asta ...dureaza cateva ore Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users